eitaa logo
روشنای تبیین✔️
23.3هزار دنبال‌کننده
7.5هزار عکس
6.4هزار ویدیو
347 فایل
امام‌خامنه‌ای:جهادتبیین‌یک‌واجب‌فوری‌وقطعی‌ست. باذهن‌فعال‌وزبان‌گویا،امیدآفرین‌هستی این‌رسانه‌،مردمی‌‌است‌ومتعلق‌به‌‌هیچ‌ نهادیاگروه‌سیاسی‌ نیست 💌مدیرموسسه‌جهادی‌رسانه‌ای‌روشنای‌تبیین: @jehadetabyien 💌ادمین: @tabyienadminn عضویت‌؛ارسال‌عدد۲۰به۳۰۰۰۱۴۲۲۰۰
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایای نقدی مسابقه‌ی کتابخوانی «طرح کلی اندیشه‌ی اسلامی در قرآن» تا چند روز آینده واریز می‌شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰: 🤔آیا امام حسین(ع) را شیعیانش به شهادت رساندند⁉️ 🔰دکتر محمدحسین رجبی دوانی (پژوهشگر تاریخ اسلام): 🔹این حرف کاملا اشتباه است که (ع) را شیعیانش به شهادت رساندند. 🔹ممکن است شیعه‌ای دچار سستی ایمان باشد ولی هرگز به جنگ با امامش نمی‌رود. 🔹آن کس که به جنگ امام زمان خویش می‌رود، شیعه نیست، او دشمن تشیع است. 🌹روشنای تبیین 👈 عضو شوید.
هدایت شده از روشنای تبیین✔️
📣 📣 💞 دوست عزیز؛ سلام. مایلی چند نفر رو به جبهه‌ی جهاد تبیین دعوت کنی؟! اگه تا حالا به فرمان حضرت آقا لبیک نگفتی، الان بهترین موقعیته!👌 میتونی حتی با واریز یک مبلغ کوچیک، پلِ بزرگی برای ورود بقیه‌ی عزیزان به روشنای تبیین باشی و در اجر و پاداش این روشنگری عمومی سهیم بشی و باقیات‌الصالحاتی برات بمونه!🤝 😇 پس بی‌معطلی، ...⚖🥇 💳: شماره کارت کمک به جهاد تبیین به نام محسن ابراهیمی‌میمند👇
6273811140998011
✅ روی کارت بزنید کپی میشه. (ع) 🌹روشنای تبیین 👈 عضو شوید. روبیکا 🆔 ایتا 🆔
شبکه ۳ داره گزیده‌ی برنامه‌ی حسینیه معلی رو نشون میده و واقعاً چقدر هست ...از اون برنامه‌هایی هست که اگه ده‌ها بار هم ببینیم باز هم تازگی و طراوت داره...👌 حسینیه معلی مظهر تبیین و روشنگری‌ست. دم همه‌ی دست‌اندرکاران‌شون گرم... خیر ببینید ان‌شاءالله
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 سربازانِ جهاد تبیین پروردگارا! هیأت‌های ما را، هیأت‌های امام صادق‌پسند قرار بده؛ ما را سربازان جهادِ عظیمِ این روزگار که «» است، قرار بده🤲 ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ 🌹روشنای تبیین 👈 عضو شوید.
🍃 سلام دوستان👋 🌟صبح‌تون بخیر و نیکی🌟 امیدوارم عزاداری‌هاتون قبول باشه و از فرصت مناسبی که در مجالس بزرگداشت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام پیش رو داریم، برای کسب معرفت و بصیرت حداکثر استفاده رو ببریم. اشکی که بر مظلومیت حضرت ریختیم باید منجر به تغییر رفتارمون بشه و ما رو از جهنمِ اعمال، به بهشت و رضوان الهی هدایت کنه که این مهم نیازمند همت و تلاش ما در جهاد اکبرِ! پس تلاشتون مثمر و مستدام👌 همراه ما باشید 💞 ✍تدوین: روشنای تبیین 🌹روشنای تبیین 👈 عضو شوید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
تلاش‌های امام_سجاد(ع) برای زنده نگاه‌داشتن قیام 🔹برای علی بن الحسین(ع) فرصتی نظیر فرصت امام اباعبدالله(ع) پدر بزرگوارش پیدا نشد، همچنان که فرصتی نظیر فرصتی که برای امام صادق(ع) پدید آمد پیدا نشد، اما برای کسی که می‌خواهد خدمتگزار اسلام باشد همه مواقع فرصت است ولی شکل فرصتها فرق می‌کند. 🔸ببینید امام سجاد (ع) به صورت دعا چه افتخاری برای دنیای شیعه درست کرده؟! و در عین حال در همان لباس دعا امام کار مبارزاتی خودش را می‌کرد. 🔹 بعضی خیال کرده‌اند امام زین‌العابدین(ع) چون در مدتی که حضرت بعد از پدر بزرگوارشان حیات داشتند قیام به سیف نکردند، پس گذاشتند قضایا فراموش شود. 🔹ابدا! از هر بهانه‏ای استفاده می‌کرد که اثر قیام پدر بزرگوارش را زنده نگه دارد. آن گریه‌ها که گریه می‌کرد و یادآوری می‏نمود برای چه بود؟ آیا تنها یک حالتی بود مثل حالت آدمی که فقط دلش می‌‏سوزد و بی‏‌هدف گریه می‌کند؟! یا می‌خواست این حادثه را زنده نگه دارد و مردم یادشان نرود که چرا امام حسین(ع) قیام‏ کرد و چه کسانی او را کشتند؟ این بود که گاهی امام گریه می‌کرد، گریه‌های زیادی. 🔸روزی یکی از خدمتگزارانش عرض کرد: آقا! آیا وقت آن نرسیده است که شما از گریه باز ایستید؟ (فهمید که امام برای عزیزانش می‏گرید.) فرمود: چه می‌گویی؟! یعقوب یک یوسف بیشتر نداشت. قرآن عواطف او را این‏طور تشریح می‌کند: «وَابْیضَّتْ عَیناهُ مِنَ الْحُزْنِ‏» (یوسف/۸۴). من در جلوی چشم خودم هجده یوسف را دیدم که یکی پس از دیگری بر زمین افتادند. 📗 استاد شهید مطهری(ره)، سیری در سیره ائمه اطهار(ع)، ص۱۰۳-۱۰۲ 🌹روشنای تبیین 👈 عضو شوید.
🌷 تنهای تنهای تنها 🤔 تا چه موقع پای جهاد در راه خدا هستیم؟ 💌 درسی که از امام حسین علیه‌السلام باید به‌خاطر داشته باشیم👇👇 اگر آن روز همان ۷۲ نفر هم کنار امام حسین‌ (ع) نمی‌ماندند، امام حسین قیامش را تعطیل نمی‌کرد، این یک درس است. از حسین بیاموزیم که جهاد فی سبیل الله را در هیچ شرایطی نباید به بهانه فشارها و غربت‌ها ترک کرد ... این فریضه و این واجب را به سبب تنها و کم و غریب بودن، یاور نداشتن و دشمن داشتن نباید ترک کرد! 🌹روشنای تبیین 👈 عضو شوید.
خب رفقا خداقوووت 👋 مهمترین نکته‌ای که از قیام اباعبدالله درک می‌کنیم، همینه که هیچ چیزی برای جهاد در راه خدا، مانع ما نشه! سرمون بره، اما پای عهد و پیمان‌مون با خدا و اهل بیت علیهم‌السلام بمونیم! اما اگه کمی فکر کنیم خودم رو میگم خیلی خیلی خیلی فاصله دارم با آرمان‌های ائمه و پیام‌های عاشورا😓 حالا چه کنیم؟! 🤷‍♂ ✍ تدوین: روشنای تبیین 🌹روشنای تبیین 👈 عضو شوید.
چیکار کنیم⁉️ این راهبرد دلنشینی هست! 👇👇 با گوشِ جان بشنویم!
13920929_7926_128k.mp3
4.23M
🎧 آزمون صداقت 👌 یکی از عوامل مولّد این روحیّه و این صبر در زینب کبری (سلام‌الله‌علیها) و در دیگر اولیاءاللّهی که این‌جور حرکت کردند، است؛ صادقانه با پیمان خدای متعال برخورد کردن، دل را صادقانه به راه خدا سپردن؛ این خیلی مهم است. ۱۳۹۲/۰۸/۲۹ 🌹روشنای تبیین 👈 عضو شوید.
اگه صادقانه ولی با تمام وجود در راه خدا قدم بزاریم و تلاش کنیم، خدا حتماً دست‌مون رو می‌گیره! جهادهای مختلفی پیش رو داریم که باید لبیک بگیم😁 جهااااااد فرزندآوری جهااااااد تبیین و ... پس یا علی! أن تَقوموا لله مثنی و فرادی✌️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
♨️ هیأت سکولار و دستمریزاد به دشمن! ✔️ دقت کردید؟ از ابتدای محرم، ضدانقلاب با همه توان به خط شده است تا هیات و عزاداری را به حاشیه ببرد. بله خاک به چهره خورشید می‌پاشند؛ اما اجازه دهید از کنار این موضوع بسادگی عبور نکنیم. ▪️ پروژه ضدانقلاب پیشتر در مواجهه با مناسبات آئینی چه بود؟ مصادره به مطلوب. تلاش می‌کردند از محبت مردم به اهل بیت علیه جمهوری اسلامی استفاده کنند. اما امروز ماجرا تغییر کرده است. ضدانقلاب صریح و عیان به دنبال حذف هیات و مراسم مذهبی در جامعه ایران است. ✖️ اما این تغییر استراتژی به چه دلیل رخ داده است؟ از ابتدای محرم مردم را به کهنه پرستی و خرافه پرستی متهم کردند و بعد هم نوشتند عزاداران حسینی به دنبال غذای رایگان هستند و در نهایت هم وقتی دیدند جواب نمی‌گیرند، خبیثانه در صحنه عمل دست به آتش زدن خیمه و پرچم امام حسین زدند و بین مردم ایجاد اختلاف کردند. ✔️ دشمن امروز به درستی فهمیده است که امام حسین و هیات و عزاداری را نمی‌شود از سیاست و جهاد و مبارزه با ظلم و عدالتخواهی و در یک کلمه انقلاب اسلامی جدا کرد لذا با اصلش مبارزه می‌کند. دستمریزاد به دشمن. ▪️ تشخیصش درستی است اما باز هم به نتیجه نمی رسند چون هنوز نمی‌فهمند ریشه محبت این مردم به اهل بیت عمیق‌تر از خرابکاری‌های مذبوحانه ودست و پا زدن‌های سایبری است. نمونه آشکارش نیز ایران سراسر اشک و ندبه؛ ایران یک پارچه هیأت برای سالار شهیدان! ✖️ روزگاری دشمن خیال می کرد اگر هیات را سکولار کند اتصالش به انقلاب اسلامی از بین می‌رود. خطای آشکاری بود؛ چرا که اساسا هیات نمی‌تواند از سیاست خالی شود. چطور ممکن است سیدالشهدا را از مبارزه با ظلم و امر به معروف و نهی از منکر و از اسلام عزیز جدا کرد؟ همه کربلا برای برقراری حکومت سیاسی شیعی بوده است تا در تاریخ ثبت شود حق کیست و کدام سو است. دشمن امروز فهمیده است که ثمره هیات و اشک و عزاداری تنها و تنها قیام است. قیام برای نصرت امام، برای نصرت دین، برای تجلی اسم الله در همه عالم. ✔️ مردم ایران رشد کرده‌اند؛ به موازات این رشد آگاهی و معنوی، نفاق ها از بین رفته است. روزگاری عمرو عاص و معاویه هم مدح امام معصوم می‌کردند و در غم شان غصه می‌خوردند تا مردم را دچار خطای محاسباتی کنند، اما امروز نقاب‌ها افتاده است و دشمن می‌داند با نفاق نمی‌تواند حقیقت اهل بیت را از این مردم بگیرد، بنابراین مقابل اصل آن آرایش گرفته است. مهدیان 🔚 بله خروجی اشک و عزاداری و هیات جز و نیست؛ جز نیست.دکتر محمد سجاد شیرودی 🌹روشنای تبیین 👈 عضو شوید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📲 (۳۰ثانیه)👌 ✨آرزوی پر زدن با من/ حرم با تو گریه‌های نیمه شب بامن/ حرم با تو 🌹روشنای تبیین 👈 عضو شوید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
امیدوارم بتونیم اون کارایی که اولویت داره رو انجام بدیم. اگه رو خودمون کار کنیم میشه وگرنه حتی کارای به ظاهر، خوب‌ هم عاقبت‌بخیرمون نمی‌کنه... اینم نمونه‌ش👇👇👇
هیأت سکولار شب وقتی در سخنرانی هیأت، واعظ در حال صحبت در مورد مسائل سیاسی روز و دشمن شناسی بود، یکی از هیأتی‌ها فریاد زد: آقا جلسه را سیاسی نکن، ما برای اشک بر حسین آمده‌ایم نه سیاسی بازی، روضه ما را خراب نکن بگذار برای غربت حسین اشک بریزیم! متاسفانه تعدادی دیگر هم با او همراه شدند. 😔ناگهان بیاد این واقعه تلخ تاریخی افتادم؛ صحنه به دار کشیدن ۹ آزادیخواه تبریزی در شهر تبریز بدست لشگر قزاق روس به سال ۱۲۹۰ روز عاشورا هنگامی که روس ها در حال بدار کشیدن آزادیخواهان و دلاوران تبریز در روز عاشورای سال ۱۲۹۰ بودند صدای طبل و سنج از کوچه پسکوچه های تبریز شنیده میشد و مردم تبریز در حال عزاداری برای امام حسین علیه السلام بودند. عده‌ای زنجیر زن، عده‌ای سینه زن و عده‌ای قمه زن..... فرمانده روس اینگونه گفت: میترسیدم که آن جمعیت عظیم عزادار حسینی به آزادیخواهان مبارز تبریزی بپیوندند و در آن صورت چه بر سر ما می آمد !! اما جمعیت عظیم! مردم شیعه (سکولار)! عزادار فقط عزاداری و گریه کردند زنجیر و سینه و قمه زدند و به اعدام ۹ دلاور آزادیخواه خود توجهی نکردند. آری این است نتیجه اسلام سکولار، این است اسلام منهای سیاست و این چیزی است که به شدت به دنبال ان است و برای آن میلیاردی هزینه میکند. براستی در هیأتی که دغدغه‌ی مبارزه با اسرائیل و آمریکا نباشد، ابن زیاد سینه میزند، شمر اشک میریزد و یزید ضجه می‌زند... آری این است نتیجه بی‌بصیرتی و هیأت سکولار! 🌹روشنای تبیین 👈 عضو شوید.
کاشکی ما سرباز و خدمتگزار خوبی برای رهبر و امام‌مون باشیم👇👇
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 👌 چرا ما نمی‌بینیم🥺 چرا به خودمون نمیایم☹️ چرا فقط حرف میزنیم 🤥 ♨️ به هر وسیله‌ای می‌خوان به نظام اسلامی آسیب بزنن!😧 و ما کجای این ماجراییم⁉️ چرا و چرا و ... 🌹روشنای تبیین 👈 عضو شوید.