eitaa logo
روشنای تبیین✔️
23هزار دنبال‌کننده
7.6هزار عکس
6.4هزار ویدیو
347 فایل
امام‌خامنه‌ای:جهادتبیین‌یک‌واجب‌فوری‌وقطعی‌ست. باذهن‌فعال‌وزبان‌گویا،امیدآفرین‌هستی این‌رسانه‌،مردمی‌‌است‌ومتعلق‌به‌‌هیچ‌ نهادیاگروه‌سیاسی‌ نیست 💌مدیرموسسه‌جهادی‌رسانه‌ای‌روشنای‌تبیین: @jehadetabyien 💌ادمین: @tabyienadminn عضویت‌؛ارسال‌عدد۲۰به۳۰۰۰۱۴۲۲۰۰
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
این ۴۳ ثانیه از تجربیات یک برانداز از جنبش زن زندگی آزادی شنیدنی‌ست!!!🙄 ✍ حتماً باید سرشون به سنگ بخوره تا اعتراف کنند که جنبش ززآ یعنی بدبختی، بیچارگی یعنی زندگی حیوانی و بلکه پست‌تر. 👈 برای دیدن سایر بخشها کلیک کنید. 🌹روشنای تبیین 👈 عضو شوید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 استاندار فارس: متأسفانه حادثه تیراندازی در حرم (ع) تا این لحظه یک شهید و ۵ مجروح برجا گذاشت... تاکنون یک عامل این حادثه‌‌ی تروریستی دستگیر شده است... https://eitaa.com/joinchat/2137587722C603b2cd06b
📸 توییت آقای احمد قدیری و سید علیرضا آل داود درخصوص جنایت امروز تروریست‌ها در حرم مطهّر (علیه‌السلام) 🌹روشنای تبیین 👈 عضو شوید.
هدایت شده از روشنای تبیین✔️
📣 📣 💞 دوست عزیز؛ سلام. مایلی چند نفر رو به جبهه‌ی جهاد تبیین دعوت کنی؟! اگه تا حالا به فرمان حضرت آقا لبیک نگفتی، الان بهترین موقعیته!👌 میتونی حتی با واریز یک مبلغ کوچیک، پلِ بزرگی برای ورود بقیه‌ی عزیزان به روشنای تبیین باشی و در اجر و پاداش این روشنگری عمومی سهیم بشی و باقیات‌الصالحاتی برات بمونه!🤝 😇 پس بی‌معطلی، ...⚖🥇 💳: شماره کارت کمک به جهاد تبیین به نام محسن ابراهیمی‌میمند👇
6273811140998011
✅ روی کارت بزنید کپی میشه. (ع) 🌹روشنای تبیین 👈 عضو شوید. روبیکا 🆔 ایتا 🆔
هدایت شده از روشنای تبیین✔️
هدایای‌نقدی‌مسابقه‌کتابخوانی‌طرح‌کلی‌اندیشه‌اسلامی‌درقرآن.pdf
413.8K
🔰واریز هدایای نقدی: 🔸 هدایای نقدی مسابقه‌ کتابخوانی «طرح کلی اندیشه‌ی اسلامی در قرآن» واریز شد.(هر نفر ۲۰۰هزار تومان) 🌹روشنای تبیین 👈 عضو شوید.
هدایت شده از روشنای تبیین✔️
📚 کتاب‌خوانی آنلاین «آذرخش کربلا» . 🔰🎁 🎁 ۱۵ هدیه نقدی ۲۰۰ هزار تومانی 🕑 در مسابقه: 🔸ساعت ٢۴ روز جمعه ۲۷ مردادماه ✅ ۲۰ سؤال و مدت زمان پاسخگویی به سوالات ۴۰دقیقه می‌باشد. ✅ با هر شماره همراه یکبار امکان شرکت در آزمون وجود دارد. برای دریافت منبع مسابقه کلیک کنید. 🌐 در مسابقه👇 https://survey.porsline.ir/s/vVkuhdf 🌹روشنای تبیین 👈 عضو شوید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✨امام خمینی(ره): ⁉️ شما کدام ملت را سراغ دارید با این همه گرفتاری و رنج با این همه شهید دادن و خون دادن و با این همه زجر و ناکامی این طور مستقیم باشند؟ ✅ مادام شما ها در حفظ میهن خودتان اسلام و جمهوری اسلامی با اتحاد و انسجام کامل در صحنه باشید از توطئه‌های دشمن نهراسید و چون سری آهنین در مقابل آنان بایستید و با سر افرازی بر مهاجمین تبهکار بتازید و آنان را در هم بکوبید. 📚جلد 16، ص204، صحیفه امام خمینی ✊روز گرامی‌باد! تسلیت 🌹روشنای تبیین 👈 عضو شوید.
🍃 سلام دوستان👋 🌟صبح‌تون بخیر و نیکی🌟 حادثه‌ی تروریستی رو خدمتتون تسلیت عرض می‌کنم. در روز مقاومت اسلامی قرار گرفتیم و سال‌ها مقاومت ملت قهرمان و شهیدپرور ایران اسلامی رو گرامی می‌داریم! حادثه‌ی تلخ دیروز و حمله‌ی کور و بی‌هدف دشمنان اسلام و انقلاب به مردم مظلوم و بی‌دفاع، نشان از تلاش‌های مذبوحانه‌ی اونهاست که آخرین نفسها رو می‌کشند! شهادت آرزوی ماست و روسیاهی برای دشمنان است که بر تارک تاریخ خواهد ماند... با افتخار در کنار شما هستیم 💞 ✍تدوین: روشنای تبیین 🌹روشنای تبیین 👈 عضو شوید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️ مقاومت و ایستادگی 💥ملت‌ها بدانند نظم نوین جهانی به نفع « و » و به ضرر مستکبرین رقم خواهد خورد!   🌹روشنای تبیین 👈 عضو شوید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🤯 محمدرضا پهلوی، برده‌ی امپریالیسم وقتی بخش اعظم بودجه‌ی کشور خرج واردات تسلیهاتی و تجهیز ارتش بشه و نتونی از تجزیه‌ی کشورت جلوگیری کنی، تو بیشتر از یک مزدور و برده‌ی امپریالیسم نیستی! ۲۳ مرداد ۱۳۵۰ بحرین به عنوان چهاردهمین استان ایران، با دسیسه‌ی انگلیس و خیانت رژیم پهلوی از ایران جدا شد. 🌹روشنای تبیین 👈 عضو شوید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💪 ۴۵ سال است به حرم حمله می‌کنند. ۴۵ سال است می‌خواهند حرم را خراب کنند. ۴۵ سال است در تلاشند تا هیچ نشانی از حرم نماند. آن سال‌های اول، خیلی وحشیانه‌تر، زن و کودک و مرد و پیر و جوان را در خیابان، مغازه، منزل، مسجد و... می‌کشتند، می‌کشتند تا حرمی نماند، قصدشان حرم بود، زائران بهانه. اما حرم ماند. دیدند این‌جور نمی‌شود، باید کاری دگر کنند. همه‌شان جمع شدند تا یک هفتگی کار حرم را تمام کنند. یک هفته‌شان شد ۸سال، زائران حرم ۸سال وحوش بین‌المللی را پشت در حرم نگه داشتند، آخر سر خسته و دست از پا درازتر به غلط کردن افتادند. اما دست‌ بردار نبودند. حمله‌ها همچنان ادامه داشت و دارد. البته خسته شدند، خسته‌تر از همیشه. بی‌رمق شدند، بی‌رمق‌تر از همیشه. گاهی به مشهدِ این حرم حمله می‌کنند و گاهی به شاهِ چراغِ این حرم. اما حرم پابرجاست. حرم هست. حرم زخمی‌ست، اما خم نشد، نشکست، نریخت. زخمی‌ست، اما قوی، مثل سرو، مثل کوه! حرم ایستاده... ✍ اسماعیل فخریان 🌹روشنای تبیین 👈 عضو شوید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👌 🤔 دشمن درجه یک فرعونیان زمان ما کیست⁉️ 🎙سیدهاشم الحیدری 🌹روشنای تبیین 👈 عضو شوید.
خب رفقا تو حوادث روزگار چقدر به خاطر نعمت‌هایی که داریم، خداوند رو شاکریم؟! اینکه نعمت انقلاب و رهبری نمونه رو داریم! تا به حال بهش فکر کردین؟؟ شنیدیم که تو روایات اومده یک ساعت تفکر از ۷۰ سال عبادت بهتره. چون تفکر باعث تثبیت نعمات و شکرگزاری میشه... شکر نعمت ولایت و نعمت جمهوری اسلامی چی می‌تونه باشه؟! تا حالا برای شکرگزاری نعمت‌های بزرگ، قدمی هم در راه خدا برداشتیم یا فقط نعمت داشتیم و طلبکار بودیم؟! اینجاست که تفکر به دردمون میخوره و می‌تونه برامون راهگشا باشه! نظرات‌تون رو با ما درمیون بزارین 💌 ✍ تدوین: روشنای تبیین
با سلام و تشکر از پیشنهاد خوب جنابعالی👌 به نکته‌ی مهمی اشاره کردید! منفعل و بی‌برنامه بودن برای یک تشکیلات به معنای مرگ تدریجی هست! یک تشکیلات فعال و پویا باید معضلات رو رصد کنه و برای حلش راهکارهای کارآمد و به‌روز ارائه بده و علاوه بر اون برای تقویت نظام اسلامی هم با اتحاد و همدلی، هم‌اندیشی و پروژه‌های عملیاتی داشته باشه! امید که کار تشکیلاتی در جامعه‌ای ما رونق و پختگی لازم رو پیدا کنه🤲 🌹ممنون از همراهی‌تون❤️ @tabyien & @hamrahantabyien
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
معنای دقیق ولایت فقیه در بیان یکی از ولایی‌ترین فقیهان؛ علامه رحمه الله علیه👌 🌹روشنای تبیین 👈 عضو شوید.
نکته‌ی مهمی رو براتون میزارم، با دقت بخونین و تأمل کنین👇👇
♨️دشمن در فکر مات کردن رهبریست نه حذف ایشان🤔 آیت‌الله حائری شیرازی: در شطرنج، شاه سفید یا سیاه را نمی‌کُشند؛ ماتش می‌کنند که نتواند حرکت کند. وقتی حرکت نکرد، باخته است💯 ❌ اجانب دنبال این نیستند که رهبر ما را ترور کنند، بلکه دنبال این هستند که ماتش کنند؛ انفعال در او ایجاد کنند، درصدد این هستند که حرفش اثر نکند. فرمانش اثر نکند. یعنی راه‌های حرکت او را ببندند. جلوی تحرکش را ببندند. از هر راهی برود، کیش بشود، از هر نقطه‌ای بخواهد حرکت کند، راه‌ها را بر او ببندند. آن‌ها دنبال این هستند که مطلبی از ایشان صادر بشود، اما واقع نشود! 👈 مثلاً بگوید «اقتصاد مقاومتی»، اما هیچ گوشی بدهکار نباشد و هیچ تغییری نکند! 🤝 بگوید «همدلی و همزبانی»، اما همانطور که افراد بودند، باشند! 📌 اگر این طور شد، این است. بزرگ‌ترین خطر در جمهوری اسلامی این است که رهبر در یک موردی حرف بزند و با عمل ما یک‌چیز دیگر از آب دربیاید! ♟ این «کیش» شدن است؛ اگر تکرار شد، «مات» شدن است و ما نباید بگذاریم، کار به اینجا بکشد. 🌹روشنای تبیین 👈 عضو شوید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پر‌تکرارترین شبهه‌ای که مطرح می‌شه🤔 ما چقدر کارآمدی مقام معظم رهبری رو برای جامعه تبیین کردیم⁉️ ✅ شناخت رهبری و تبیین شخصیت حضرت آقا خودش بزرگترین جهاد تبیین است.👌 🌹روشنای تبیین 👈 عضو شوید.