هدایت شده از - 𝘔𝘢𝘦𝘥𝘦
https://eitaa.com/maed650/15344 راست گفتم فقط ایموجیات بدرد خورد😃
-
.
هدایت شده از - 𝘔𝘢𝘦𝘥𝘦
به طرز احمقانهای نشستم ساهره دیدم و متأسفانه واکنش هایی نسبت بهش دارم که برای خانوادهام قابل درک نیست😂 مثلا من الان چجوری به مامانم بگم بابک معادل «همش تقصیر مایکیه» توی انیمه توکیوریونجرز عه؟! یکی که انیمه باز و کیدرامر بوده بیاد به دادم برسه، این حرفا تو گلوم موندهههع
-
سر ساهره دس رو دلم نزار که اعصاب ندارم😭
کیدرامر و میتونم کمکت کنم بیا بگو خالی شو
هدایت شده از - 𝘔𝘢𝘦𝘥𝘦
دخترم ولی زشتم
هیچکسی دوستم نمیشه همه مسخرم میکنن کسیتون با من دوست نمیشه
خیلی تنهام
خانوادمم دوسم ندارن
-
منظورت چیه
همه مخلوقات خدا زیبان
ببین اکه خودت خودتو دوست نداشته باشی بقیه هم دوستت ندارن عاسق خودت باش جدی..
بعدم دوست و رفیق همش کشکه چیز خاصی نی غصه سو نخور بیا اصن من رفیقت🫂
هدایت شده از - 𝘔𝘢𝘦𝘥𝘦
https://eitaa.com/maed650/15369 در رابطه با کیدراما من همون کایروسیم :)
-
ندیدمش بدبختانه
هدایت شده از - 𝘔𝘢𝘦𝘥𝘦
https://eitaa.com/maed650/15363 قسم به اولین نخ بعد افطار که راست میگن ایشون
-
سبحان الله
پسران سرزمینم واقعا سیگار ناجالب ترینه
هدایت شده از - 𝘔𝘢𝘦𝘥𝘦
https://eitaa.com/maed650/15349 منم همینطور، منم همینطور الان جزء ۲۰ام
-
وای منم
چیکار کنیم جدی😃