eitaa logo
𝗣𝗼𝗹𝗶𝘁𝗶𝗰𝗮𝗹 | تحلیل‌سیاسی
6.1هزار دنبال‌کننده
50.1هزار عکس
54هزار ویدیو
672 فایل
کانال رسانه تحلیلی سیاسی جهت #مطالبه‌گری‌ #اجتماعی_سیاسی با رویکرد #تمدن_سازی_اسلامی با حضور اساتید حوزه و دانشگاه political analysis @tahlill ارتباط با ادمین: @ZAREIR @aboozar58 ♨️ تحلیل سیاسی https://eitaa.com/joinchat/3832938513C10428c852e
مشاهده در ایتا
دانلود
«اسکله شناور غزه» ظاهر انسانی و باطن نظامی سوالات و تردیدهایی درباره ایجاد اسکله موقت در سواحل غزه توسط آمریکا که هدف اعلام‌شده آن کمک‌رسانی به مردم غزه عنوان شده است، وجود دارد و تحلیلگران نگران این هستند که این طرح شکل و قالبی انسان‌دوستانه داشته باشد اما در اصل و واقعیت هدف آن حضور نظامی آمریکا و طرف‌های غربی در غزه و تحمیل یک دولت نظامی باشد. آمریکا پیشتر از تصمیم خود برای ایجاد گذرگاه دریایی در سواحل غزه برای ورود کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه خبر داد و اعلام کرد نیروهایی را در نوار غزه مستقر نخواهد کرد و سربازانش وارد نوار غزه نخواهند شد. انگلیس نیز اخیرا اعلام کرد استقرار نیروهایش را برای کمک به ورود کمک‌های بشردوستانه به غزه از طریق کریدور دریایی جدید بررسی خواهد کرد. نقش بالقوه انگلیس که توسط برنامه‌ریزان نظامی «چکمه‌های خیس» نامیده می‌شود، شامل ورود کامیون‌ها از کشتی‌ها به کریدور موقت و رساندن کمک به یک منطقه توزیع امن در ساحل غزه است.این بخش علنی از طرحی است که رژیم صهیونیستی می‌گوید حمایت و امنیت کامل از آن را فراهم خواهد کرد. ازنظرتحلیلگران اگر إمریکا واقعا می‌خواهد کمک‌های بشردوستانه را به غزه برساند می‌تواند اول از رژیم صهیونیستی بخواهد آتش بس را بپذیرد یا آن را به عدم کارشکنی در ورود کمک‌های بشردوستانه از طریق گذرگاه رفح قانع کند یا از آن بخواهد ۶ گذرگاه موجود درمرزهای نوار غزه را برای ورود کمک‌ها باز کند. وقتی آمریکا این کارها را نمی‌کند و تنها به عملیات هوایی برای ارسال کمک‌ها اکتفا می‌کند و بعد از ایجاد بندر خبر می‌دهد این مسئله شک وتردیدهایی را ایجاد می‌کند.
تحلیلگران نگران این هستند که این گذرگاه دریایی فقط پوششی برای سناریوی خطرناک‌تری باشد که منجر به چیدمان موقعیت‌هایی می‌شود که کل صحنه را نه تنها در نوار غزه، بلکه درباره مسئله فلسطین و کل منطقه مدیترانه شرقی تغییر خواهد داد.
نگرانی‌ها درباره روند و اهداف ایجاد بندر نگرانی‌هایی درباره هفت مسئله وجود دارد که عبارتند از: اول اینکه این اقدام حضور، موضع‌گیری و پایگاه‌های نظامی آمریکایی-انگلیسی ثابتی را می‌طلبد و برای این مسئله پوششی بهتر از کمک‌های بشردوستانه وجود ندارد. موضوع دوم این است که احتمالا برنامه‌ریزی برای این اقدام به این معناست که تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه تا زمانی نامشخص یا حتی تا زمان از بین بردن کامل مقاومت فلسطین و نه فقط جنبش حماس ادامه خواهد داشت. موضوع سوم این است که موفقیت این طرح عدم وجود هرگونه جنبش‌های مقاومتی را می‌طلبد چرا که حضور آنها به معنای انجام عملیات علیه این حضور بیگانه چه در خاک غزه و چه در آب‌های منطقه‌ای فلسطین است. موضوع چهارم این است که شاید آمریکا و پیمان ناتو به فکر حضور نظامی دائم در این منطقه باشند تا از هرگونه تمرکز ایران یا اعراب در نوار غزه جلوگیری کنند و در نتیجه اطمینان حاصل کنند که هیچ نیروی مخالفی در این نوار باریک وجود ندارد. پنجم تمایل آمریکا و ناتو به حضور در منطقه مدیترانه شرقی برای تضمین از بین بردن هرگونه نقش روسیه یا چین در این منطقه به ویژه در سایه نزاع ترکیه با یونان و قبرس است. ششم گزارشاتی است که می‌گوید واشنگتن، لندن و تل‌آویو اطلاعاتی را درباره ذخایر عظیمی از نفت و گاز در مقابل سواحل غزه دارند و نمی‌خواهند تحت هیچ شرایطی فلسطینی‌ها به آن دست یابند. موضوع هفتم این است که کشتی‌های آمریکایی، انگلیسی و اروپایی که کمک‌های بشردوستانه را از طریق گذرگاه دریایی جدید منتقل خواهند کرد هزاران فلسطینی را که مایلند از «هولوکاست اسرائیل» در نوار غزه فرار کنند بازگردانند. این نگرانی‌ها با استناد به این مسئله است که رژیم صهیونیستی تا حد زیادی نوار غزه را به مکانی غیر قابل سکونت تبدیل کرده است. بیشتر ساختمان‌ها، تاسیسات و زیرساخت آن را منهدم کرده و جنایت‌هایش به حدی رسیده که بیشتر بیمارستان‌ها را بر سر بیماران و آوارگان ویران کرده است و در نتیجه برخی از این‌ها مجبورند تا برای حفظ زندگی خود در سایه سیاست کوچاندن اجباری رژیم صهیونیستی، سوار این کشتی‌ها شوند. فلسطینی‌ها، مصری‌ها، اعراب و تمام افراد شریف در جهان باید به تمام افکار و طرح‌های رژیم صهیونیستی، آمریکا و انگلیس توجه داشته باشند. طبق گزارش دیگری که توسط روزنامه «الخلیج» نوشته شده است، آمریکا ساخت این اسکله شناور در سواحل غزه را برای ورود کمک‌ها به این منطقه ادامه می‌دهد و برخی می‌گویند که راه‌اندازی آن ظرف چند هفته آغاز خواهد شد. اما واشنگتن تاکید دارد که جایگزینی برای راه‌های زمینی مثل گذرگاه رفح با مصر و گذرگاه کرم ابوسالم با اراضی اشغالی وجود ندارد و این دو بهترین راه برای ورود مواد غذایی به نوار غزه است.
چرا بندر موقت؟ ارتش رژیم صهیونیستی مانع ورود کمک‌های بشردوستانه از طریق گذرگاه‌های زمینی می‌شود و همین مسئله کشورهای عربی و غربی را مجبور کرد تا کمک‌ها را از طریق عملیات هوایی به غزه منتقل کنند اما به دلیل هزینه هنگفت عملیات هوایی و پایین بودن سطح کمک‌های هوایی در مقایسه با ورود زمینی آن، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا هفت مارس از طرحی برای ایجاد بندر موقت در مقابل سواحل غزه خبر داد. بندر چگونه عمل خواهد کرد؟ این بندر در سواحل نوار غزه در مساحتی بیش از ۲۸۱ دونم ایجاد خواهد شد. هزار سرباز آمریکایی برای ایجاد آن تلاش خواهند کرد و در نزدیکی نوار غزه و نه در داخل آن خواهد بود. به کشتی‌های نظامی یا غیرنظامی اجازه بارگیری محموله داده خواهد شد و بعدا به واسطه کشتی‌های مسئول حمایت لجستیکی به بندر منتقل خواهند شد. کمیته‌های فلسطینی عملیات توزیع در داخل نوار غزه را بر عهده خواهند گرفت و هزینه ایجاد این اسکله موقت ۳۲۰ میلیون دلار است. واکنش‌ها آمریکا، اروپا و کشورهای عربی ماه مارس در یک بیانیه مشترک تاکید کردند هیچگونه جایگزینی برای راه‌های زمینی از طریق مصر و اردن و مرزهای اراضی اشغالی با غزه برای ورود کمک‌ها وجود ندارد. دفتر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد ایجاد بندر طرح وی در اکتبر بوده است. یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز از این طرح استقبال کرد و گفت از این طریق می‌توان کمک‌ها را به صورت مستقیم به ساکنان رساند. محافل فلسطینی نگران این هستند که این طرح زمینه‌ای برای کوچاندن ساکنان نوار غزه باشد. سیگرید کاگ، هماهنگ کننده امور بشردوستانه سازمان ملل و بازسازی در غزه اعلام کرد این گذرگاه دریایی نمی‌تواند جای راه‌های زمینی برای ورود کمک‌ها به غزه را بگیرد. رسانه‌های عبری در ماه مارس فاش کردند مسئولان مصری از طرح ایجاد اسکله شناور در نوار غزه با توجه به وجود جایگزین‌های آماده برای استفاده مثل گذرگاه زمینی رفح و بنادر اسرائیل خشمگین هستند. پایگاه نظامی چندتابعیتی به گفته تحلیلگران این بندر می‌تواند پایگاه نظامی چند تابعیتی با رهبری آمریکا برای حمایت از رژیم صهیونیستی در برابر حملات مقاومت فلسطین برای تضمین عدم تکرار حملات هفت اکتبر باشد. تحمیل یک واقعیت جدید این بندر می‌تواند تغییری را در اداره نوار غزه و از بین بردن حماس از طریق تحمیل یک دولت نظامی مورد حمایت بین‌المللی ایجاد کند. کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی ۲۴ آوریل فاش کرد مشاور نظامی نتانیاهو سند محرمانه‌ای را توزیع کرده که در آن گفته می‌شود اسرائیل باید دولت نظامی را در غزه تحمیل کند. تشویق به مهاجرت ممکن است از این بندر برای تشویق به مهاجرت فلسطینی‌ها به اروپا و لغو هرگونه نقش گذرگاه زمینی رفح در مرز با مصر استفاده شود. این کار از طریق فشار بیشتر بر ساکنان نوار غزه و قطع راه‌های معیشتی آنها و افزایش سطح جنگ اسرائیل همراه با ناتوانی بین‌المللی درباره توقف آن صورت می‌گیرد.
مسعود اسکویی گوینده ورزشی درگذشت اسکویی از سال ۱۳۴۵ به نام گویندۀ اخبار ورزشی با تلویزیون ملی ایران شروع به کار کرد. او با گزارش بازی دوستانه فوتبال بین تیم‌های پرسپولیس و کویت (در کویت، ۱۳۵۰) وارد عرصه گزارشگری شد. مسعود اسکویی پیشکسوت رسانه های ورزشی که به دلیل شکستگی ناحیه لگن و پا فروردین در بخش مراقبت های ویژه بستری شد، درگذشت. مرحوم اسکویی که به واسطه صدای خاصش شهره زیادی داشت،سال ها به عنوان گوینده، مجری، گزارشگر و کارشناس در رسانه ها و برنامه های ورزشی فعالیت داشت. مسعود اسکویی متولد سال ۱۳۱۸ بود و از سال ۱۳۴۵ به استخدام تلویزیون ملی ایران درآمد و سابقه حدودا ۵۷ سال گزارشگری و فعالیت در رادیو و تلویزیون را دارد. اسکویی از سال ۱۳۴۵ به نام گویندۀ اخبار ورزشی با تلویزیون ملی ایران شروع به کار کرد. او با گزارش بازی دوستانه فوتبال بین تیم‌های پرسپولیس و کویت (در کویت، ۱۳۵۰) وارد عرصه گزارشگری شد. تخصص مسعود اسکویی در رشته‌های تنیس، والیبال، اسب‌دوانی، و اتومبیل‌رانی بود. او دوره تخصصی گزارشگری را در کشورهای اروپایی از جمله انگلیس و آلمان گذرانده بود و در سال ۱۳۷۱ نیز در کلاس تخصصی گزارشگری فینگلی، مدرس استرالیایی، شرکت کرد. مرحوم اسکویی در برنامه‌هایی مختلف از جمله «جهان ورزش والیبال» و «گزارش ورزشی از شبکه دو سیما و «صدای ورزش»، و «عصر جمعه با رادیو» حضور داشت. او همچنین سابقه مدیریت در بخش روابط عمومی رادیو ورزش را نیز در کارنامه کاری خود داشت.
«مست عشق» ، زمانی برای مستی سالن های سینما / روایت مولانا و شمس ، پدیده ای فراتر از اکران تشویق‌های مردم در انتهای فیلم در سالن‌های سینما، همخوانی ترانه علیرضا قربانی با شروع تیتراژ پایان فیلم در سالن‌ها، تقاضای بلیت برای نشستن بر روی زمین در حالی که ظرفیت سالن‌ها تکمیل شده است، از اتفاقاتی هستند که تنها و تنها در ایام رونق و شکوه جشنواره‌ فیلم فجر سال‌های دور شاهد بودیم. شاید کمتر از یکماه پیش که خبر اکران نزدیک مست عشق در رسانه‌های سینمایی مطرح شد، کمتر کسی پیش‌بینی چنین موفقیتی در گیشه سینمای ایران را برای این فیلم متصور می‌شد. مست عشق، در اولین روز فروش رکورد بالاترین فروش روز اول سینمای ایران را شکست. روایت زیبای شمس و مولانا در اولین روز اکرانش که در یک روز غیر تعطیل رخ داد، رکورد شکست و به عدد اعجاب انگیز و بی سابقه 3 میلیارد و 500 میلیون تومان در روز اول اکران رسید. مست عشق در حالی توانست با 50 هزار مخاطب در روز نخست به این رکورد برسد که پیش از این، تنها فیلم‌های کمدی توان صدر نشینی داشتند و حتی نزدیک شدن به این اعداد برای فیلم‌های غیرکمدی بیشتر شبیه رویا بود. ادبیات کهن پارسی، سرشار از قصه های جذابی است که با بروز و ظهور پدیده هایی همچون مست عشق، فضای سرمایه گذاری برای تولید بیشتر آثاری از این دست که به نوعی ادای دین به فرهنگ و ادب و تاریخ و تمدن ایران و اعتلای آن است را بیش از پیش تسهیل خواهد نمود و البته باید این نکته را نیز بپذیریم که اقبال عمومی مخاطبان به آثار کهن ایرانی از جمله حکایت مولانا و شمس در مست عشق یک پیام روشن دارد و آن هم تغییر ذائقه مخاطب است.
حکیمی را گفتند: چرا معلم را زیاده از پدر ستایش می‌کنی، گفت: پدر مرا از آسمان‌ها به زمین آورد ولی معلم مرا از زمین به آسمان‌ها بالا می‌برد. 🌹 روز معلم و استاد به اساتيد بزرگوار مبارک باد، ان‌شاءالله🌹
♦️ شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با کاهش ۴ هزار واحدی به ۲ میلیون و ۲۶۴ هزار واحد رسید ـــــــــــــــــــــــ 🌀 رسانه باشید و دهید https://eitaa.com/joinchat/3832938513C10428c852e
📌آغاز طرح انسداد مرزهای شرقی کشور سازمان ملی مهاجرت: با توجه پیگیری‌های وزارت کشور و مصوبه شورای سیاستگذاری و هماهنگی مهاجران، طرح انسداد مرزهای شرقی افغانستان آغاز شد. اجرای دیوار بتنی ۴ متری، سیم خاردار، فنس و جادهٔ اصولی از مواردی است که در بازه‌ٔ زمانی ۳ ساله اجرا می‌شود.
جمعی از معلمان سراسر کشور در سالروز شهادت شهید مطهری با رهبر انقلاب دیدار میکنند همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد. این برنامه، از جمله دیدارهای سالانه رهبر معظم انقلاب است که در تکریم مقام معلم بطور پیوسته برگزار شده است. ✍لینک گروه خبرهای داغ سیاسی https://eitaa.com/joinchat/2355036362C0f273322ab
حمله هوایی آمریکا و انگلیسی به یمن منابع یمنی از حمله هوایی ائتلاف متجاوز آمریکایی-انگلیسی به منطقه «الصلیف» در استان الحدیده واقع در غرب یمن خبر دادند. خبرگزاری رویترز نیز به نقل از ارتش آمریکا مدعی انهدام دو قایق بدون سرنشین انتحاری ارتش یمن شد. ـــــــــــــــــــــــ 🌀 رسانه باشید و دهید https://eitaa.com/joinchat/3832938513C10428c852e
هدایت شده از KHAMENEI.IR
✍ رهبر انقلاب: امروز مسئله غزه، مسئله اول دنیاست / به دانشگاه‌های آمریکا و اروپا نگاه کنید! نشان می‌دهد ملتها به مسئله غزه حساسند/ باید فشار روی رژیم صهیونیستی روزبه‌روز افزایش پیدا کند ✏️ رهبر انقلاب صبح امروز در دیدار معلمان: مسئله‌ی غزه، امروز مسئله‌ی اول دنیاست. در سطح بین‌المللی هر کار هم که میکنند صهیونیست‌ها و پیشتیبانان آمریکایی‌ و اروپایی‌شان که مسئله‌ی غزه را از دستور کار افکار عمومی دنیا خارج کنند، نمی‌توانند. خب نگاه کنید به این دانشگاه‌های آمریکا؛ هر روز - امروز باز در خبرها می‌خواندم چند دانشگاه دیگر اضافه شدند - در استرالیا،‌ در اروپا، کشورهای مختلف اروپایی، یعنی ملتها نسبت به مسئله‌ی غزه حساسند. مسئله‌ی اول دنیاست این مسئله. نباید بگذاریم این مسئله از نگاه عمومی بین‌المللیِ مردم دنیا خارج بشود، از این «مسئله‌ی اول» بودن خارج بشود، باید فشار روی رژیم صهیونیستی روزبه‌روز افزایش پیدا کند. ۱۴۰۳/۲/۱۲ 🖼 💻 Farsi.Khamenei.ir
هدایت شده از KHAMENEI.IR
✍ رهبر انقلاب: دانشجویان آمریکایی نه تخریب کردند نه شیشه‌ای شکستند اما این‌جور با آنها رفتار میشود/ رفتار آمریکا حقانیت موضع جمهوری اسلامی را نشان داد ✏️ رهبر انقلاب صبح امروز در دیدار معلمان: شما ملاحظه کنید آمریکایی‌ها و دستگاه‌های مرتبط با آنها، با مخالفت زبانی با اسرائیل چه معامله‌ای دارند انجام می‌دهند! دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا نه تخریب کردند، نه شعار تخریب دادند، نه کسی را کشتند، نه جایی را آتش زدند، نه شیشه‌ای را شکستند؛ این‌جور دارد با آنها رفتار می‌شود. ✏️ این رفتار آمریکایی‌ها هم، حقانیت موضع جمهوری اسلامی را در بدبینیِ به آمریکا نشان داد؛ یعنی در واقع شد پشتوانه‌ی همین «مرگ بر آمریکا»یی که شما می‌گویید. نشان داد به همه که آمریکا شریکِ جرم است. یک حرفی هم ممکن است یک وقتی بزنند به‌عنوان مثلاً دلسوزی! دروغ است، خلاف واقع است. ✏️ آنچه که انسان مشاهده می‌کند در عمل، نشان‌دهنده‌ی همراهی و همدستی آمریکا در این جرم بزرگ، در این گناه نابخشودنی، با رژیم صهیونیستی است. اینها شریک جرمند. چطور میشود نسبت به یک چنین نظامی، نسبت به چنین رژیمی، انسان خوش‌بین باشد؟ چطور ممکن است؟ یا به حرف او اعتماد بکند. ۱۴۰۳/۲/۱۲ 🖼 💻 Farsi.Khamenei.ir
هدایت شده از KHAMENEI.IR
✍ رهبر انقلاب: آموزش و پرورش یک دستگاهی در ردیف دستگاههای دیگر کشور نیست بلکه ایجادکننده نیروی انسانی همه مراکز کشور است ✏️ رهبر انقلاب صبح امروز در دیدار معلمان: آموزش و پرورش یک دستگاهی در ردیف دستگاههای دیگر کشور نیست. سایر دستگاهها به کار گیرنده‌ی نیروی انسانی‌اند، آموزش و پرورش ایجادکننده‌ی نیروی انسانی است. هویت منابع انسانی در آموزش و پرورش شکل میگیرد معلم وقتی که در میدان حضور فعال دارد درواقع دارد هویت‌سازی میکند. ✏️ در کشور ما مثل همه جای دیگر امنیت‌مان، پیشرفت‌مان، سلامت‌مان، رفاه‌مان، علم‌مان، تحقیقات‌مان، همه‌ی ارزشهای انسانی و اسلامی‌مان احتیاج دارند به نیروی انسانی. این منابع انسانی را آموزش و پرورش درست میکند پس درباره‌ی آموزش و پرورش خیلی باید صحبت کرد. ۱۴۰۳/۲/۱۲ 🖼 💻 Farsi.Khamenei.ir
هدایت شده از KHAMENEI.IR
✍ رهبر انقلاب: همه باید از معلمان تشکر کنیم / معلمان، فرزندان ما را برای یک عمر زندگی آماده می‌کنند ✏️ رهبر انقلاب صبح امروز در دیدار معلمان: روز دوازدهم اردیبهشت برای ما یک فرصت است که عرض اخلاصی بکنیم به جامعه‌ی معلمین کشور. هم تشکر کنیم، هم عرض ارادت کنیم، هم در حد توان تکریم زبانی از معلمان عزیزمان بکنیم. ✏️ «من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق» همه باید از معلمین شکرگزار باشند. شما هستید که فرزندان ما را تربیت میکنید، تعلیم میدهید و آنها را برای زندگی دوران عمرشان آماده میکنید. ✏️ همه‌ی ملت در هر رتبه‌ای، در هر شغلی باید از معلمین تشکر کنند. ۱۴۰۳/۲/۱۲ 🖼 💻 Farsi.Khamenei.ir
هدایت شده از KHAMENEI.IR
✍ رهبر انقلاب: توانمندسازی معلمان از لحاظ معیشتی همیشه مورد تأکید است و دولت باید تلاش لازم را انجام دهد ✏️ رهبر انقلاب صبح امروز در دیدار معلمان: سرفصل دوم، مسئله‌ی توانمندسازی معلمان است. توانمندسازی دوجور است: یکی، از لحاظ مسائل معیشتی و مادّی و اینهاست این همیشه مورد تأکید ما بوده و دولت در حدّ امکاناتش تلاش لازمی در این زمینه باید انجام بدهد. ✏️ اما توانمندسازی یک بعد دیگر هم دارد که آن عبارت است از اینکه معلم از نیروی معنوی خود، یعنی آن عشقی که در درون وجود انسان هست بطور طبیعی به تعلیم به تربیت، از آن استفاده کند و از معلومات لازم و نیازهای لازم و تجربه‌های لازم استفاده کند برای اینکه کار معلمی را قوام بدهد. اگر ما بخواهیم جامعه‌ی معلّمین به سطح تراز برسند، باید مراکز تربیت معلّم را تقویت کنیم. ۱۴۰۳/۲/۱۲ 🖼 💻 Farsi.Khamenei.ir
هدایت شده از KHAMENEI.IR
✍ رهبر انقلاب: سند تحول را چندسال در کشو گذاشتند و درش را بستند! / جوری به این سند عمل کنید که در تمام سطوح اثربخش باشد ✏️ رهبر انقلاب صبح امروز در دیدار معلمان: یک سرفصل که از همه مهمتر است مسئله‌ی تحوّل است. ما چند سال در گذشته این سند تحوّل را گذاشتیم در کشو، درش را هم بستیم، هیچ تحرّکی انجام نگرفت، ضرر کردیم. ✏️ حالا بحمداللّه شنیدم که سند مورد بازنگری قرار گرفته، که رو به اتمام است، در حال نهایی شدن است. نقشه‌ی راه برای اجرای آن آماده شده. ✏️ این سند را جوری بایستی عمل کنیم که در تمام سطوح آموزش و پرورش اثر خودش را ببخشد. نگذارید وقفه ایجاد بشود. این سند روزبه‌روز باید بیشتر و بهتر ترمیم بشود. ۱۴۰۳/۲/۱۲ 🖼 💻 Farsi.Khamenei.ir
هدایت شده از KHAMENEI.IR
✍ رهبر انقلاب: اگر نوجوان، مصالح و مسائل مورد نیاز کشور و جبهه دوست و دشمن را بشناسد، تبلیغات میلیاردی دشمنان خنثی خواهد شد ✏️ رهبر انقلاب صبح امروز در دیدار معلمان: معاونت پرورشی یکی از مهم‌ترین بخشهای آموزش و پرورش هست. اوّلین کار معاونت پرورشی این است که از ایجاد و رواج و شیوع آسیب‌های اخلاقی و اجتماعی در میان خود جوانها جلوگیری کند. ✏️ یکی دیگر از مسائلی که مربوط به معاونت پرورشی است تببینِ مصالحِ بنیادیِ کشور و نظام جمهوری اسلامی است. نوجوانی که ما در آموزش و پرورش داریم، مصالح بنیادی نظام را بشناسند، مصالح کشورشان را بشناسند، جبهه‌ی دوست و دشمن کشورشان را بشناسند، مسائل اساسی مورد نیاز کشورشان را بشناسند، دیگر تبلیغات دشمنان و این‌همه تلاش میلیاردی که دارند میکنند برای تبلیغات و اینها و گمراه کردن افکار عمومی کشور دشمنان دارند انجام میدهند، خنثی خواهد شد. ✏️ اگر نوجوان ما در این زمینه پیشگیری بشود، پیشگیری بشود، به تعبیر رایج واکسینه بشود از لحاظ فکری، این تبلیغات دشمنان خنثی خواهد شد. ۱۴۰۳/۲/۱۲ 🖼 💻 Farsi.Khamenei.ir
هدایت شده از KHAMENEI.IR
✍ رهبر انقلاب: امید دادن به دانش‌آموزان، خدمت به آینده کشور است ✏️ رهبر انقلاب صبح امروز در دیدار معلمان: برای دانش‌آموزان پیشرفتها را توضیح بدهید، نقاط مثبت را توضیح بدهید، چشم‌اندازهای شوق‌انگیز را توضیح دهید. سعی کنید او را امیدوار کنید به آینده. این امید است که او را به حرکت خواهد درآورد در راه درست، پیش خواهد برد. این خدمت به آینده‌ی کشور است. ۱۴۰۳/۲/۱۲ 🖼 💻 Farsi.Khamenei.ir
هدایت شده از KHAMENEI.IR
✍ رهبر انقلاب: حقانیت جمهوری اسلامی ثابت شد که دهها سال است می‌گوید: مرگ بر رژیم صهیونیستی ✏️ رهبر انقلاب صبح امروز در دیدار معلمان: خب امروز همه‌ی دنیا دارند می‌بینند رفتار رژیم صهیونیستی را، سی و چند هزار کشته در ظرف شش ماه، که از میان اینها اقلّاً نصفشان زنان و کودکانند. این چیز کمی نیست، چیز کوچکی نیست، این‌قدر بی‌رحمی، این‌قدر وحشی‌گیری، این سگ هار، به جان کودکان فلسطینی و مریضها و پیران و زنان و اینها بیفتد. ✏️‌ این یکی از چیزهایی است که موضع همیشگی جمهوری اسلامی را برای مردم دنیا ثابت کرد. این موضع همیشگی جمهوری اسلامی ایران حقّانیّتش ثابت شد. چرا؟ ده‌ها سال است که در جمهوری اسلامی میگویند: مرگ بر رژیم صهیونیستی. چرا؟ این ثابت شد. به همه‌ی دنیا نشان داده شد که حق با جمهوری اسلامی است، حق با ملّت ایران است. ذات شریر و خبیثِ خودش را در این امتحان بزرگ نشان داد. حقّانیّت جمهوری اسلامی ثابت شد. ۱۴۰۳/۲/۱۲ 🖼 💻 Farsi.Khamenei.ir
هدایت شده از نو+جوان
🖼️ | دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب 🇮🇷 تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که به تازگی قهرمان رقابت‌های ‌والیبال دانش‌آموزان جهان در صربستان شده است، صبح امروز چهارشنبه (۱۴۰۳/۰۲/۱۲) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفتگو کردند. 🏆 این تیم که با نام سردار شهید حاج محمدرضا زاهدی در این مسابقات شرکت کرده بود، موفق شد با هفت پیروزی متوالی، بر سکوی نخست دنیا بایستد. 📺 رسانه «نو+جوان» KHAMENEI.IR عکس یادگاری بازیکنان و کادر فنی تیم ملی والیبال دانش‌آموزی با رهبر انقلاب را منتشر میکند. 💫 نو+جوان؛ انرژی امید ابتکار 🌱 @Nojavan_khamenei
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔶 دانشگاه کلمبیا را کاملا بسته اند تا به افراد متحصن گرسنگی بدهند، ولی مردم بهشان غذا می‌رسانند. 🔹 گرسنگی دادن همان تکنیک آشنای صهیونیسم بین الملل است. ـــــــــــــــــــــــ 🌀 رسانه باشید و دهید https://eitaa.com/joinchat/3832938513C10428c852e
🔶 روز معلم بر با سابقه‌ترین معلم انقلاب؛ که بازنشستگی برای او معنا ندارد مبارک... / محسن رایجی ـــــــــــــــــــــــ 🌀 رسانه باشید و دهید https://eitaa.com/joinchat/3832938513C10428c852e
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔶 توهین‌های هیستریک منشه امیر به دانشجویان آمریکایی: 🔹 تظاهرات علیه اسرائیل به مد روز در دانشگاه‌های جهان تبدیل شده است؛ دانشجویان بی‌سواد و دروغگو با تبلیغات قوی جمهوری اسلامی ایران شستشوی مغزی شده‌اند و فکر می‌کنند اسرائیل ظالم است! ـــــــــــــــــــــــ 🌀 رسانه باشید و دهید https://eitaa.com/joinchat/3832938513C10428c852e