eitaa logo
تلنگر...
44 دنبال‌کننده
8.6هزار عکس
11هزار ویدیو
353 فایل
🤔تلنگر🤔 تلنگر های زندگی را دریاب قبل از اینکه دیر متوجه بشویم
مشاهده در ایتا
دانلود
⚡️در تمام عمر فراموش نکن شیخ رجبعلی خیاط (ره): هرگاه کاری میکنی، برای خدا انجام بده، حتی اگر چلوکباب هم خوردی، به این قصد بخور که نیرو بگیری و در راه خدا عبادت کنی و این نصیحت را در تمام عمر فراموش نکن.
📚‍ میدونستید " پیش قاضى ، معلق بازى " غلطه ؟ صحیحش اینه : "پیش غازى، معلق بازى" غازى هم یعنى بندباز یعنى جلوى بندباز و معرکه گیر ، شیرین کارى کردن صورت و معنای درست این ضرب‌المثل را بیش‌ترِ مردم نمی‌دانند و گمان می‌کنند صورتِ درست‌ آن «پیش قاضی و معلق‌بازی» است . در حالی که درست آن این است : «پیش غازی و معلق‌بازی» «غازی» یعنی «بندباز» ( البته معنای دیگری هم دارد : جنگجو ) منظور از این تعبیر عامیانه این است که «پیش کسی که روی بند معلق می‌زند و شیرین‌کاری می‌کند، معلق‌زدن هنرنماییِ‌ ناچیزی است !»
📚خدا خر را شناخت شاخش نداد خر هر چند به ظاهر آرام و بی‌آزار به نظر می‌آید اما به وقتش جفتکهای ناگهانیش بسیار زبانزد و خطرناک است. حال، همین خر که جفتک می‌اندازد اگر شاخ نیز داشت حتما خطرناک‌تر میشد. به نظر می‌رسد چنین طرز فکری منجر به باب شدن این ضرب‌المثل شده باشد. این ضرب‌المثل در مورد کسانی استفاده می‌شود که اگر چیزهایی را که در حال حاضر ندارند می‌داشتند آسایش مردم را سلب کرده و به هر طریقی سوءاستفاده می‌کردند. چنانچه قدرت داشته باشند امنیت را از مردم می‌گیرند. چنانچه ثروت داشته باشند فخر می‌فروشند و از آن در راه آزار و تحقیر دیگران و سوء‌استفاده از آنان استفاده می‌کنند. و در کل یعنی شخصی لیاقت و ظرفیت نداشته باشد که نعمت‌ها و امکانات بیشتری به او بدهند.
بحار_الأنوار_كتاب_الفتن_والمحن_العلا.pdf
46.25M
📗کتاب الفتن و المحن 📝مولف:علامه محمد باقر مجلسی تعداد صفحات:۲۰۷۹ زبان:عربی 🔹مختصری از کتاب: سه جلد ۲۹، ۳۰ و ۳۱ از کتاب شریف بحار الانوار تالیف علامه مجلسی رضوان الله علیه در یک مجلد به نام کتاب الفتن و المحن (معروف به کتاب مطاعن) چاپ دار الرضا علیه السلام این کتاب مجموعه‌ای کامل از مطاعن دشمنان اهل بیت علیهم السلام و ثواب لعن آن‌هاست که بعضا در بسیاری چاپ‌ها تقطیع یا حذف شده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
▪️تشییع نمادین حضرت زهرا (س) در یک مهدکودک در استان بصره، عراق
خدایا ضعیف گیرمون آورده روزگار...💔 🌴🥀🕯🥀🌴
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 نماهنگ بسیار زیبا 🔹 از خدا طلب فرزند کنید! فرزند را نذر امام زمان کنید!
🔸مربوط به یکی از بستنی فروشی های شهرمونه کارشون خیلی جالبه همینطور ادامه بدیم همه باید تلاش کنیم ان شاالله همه چیز درست میشه
مداحی_آنلاین_جوونیم_و_با_احساسیم.mp3
4.22M
🌴شب زیارتی امام حسین(ع) 🍃جوونیم و با احساسیم 🍃به روی حرم حساسیم 🎤 ❤️ 💔 🌙 🌺 💚
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 تأثیر انیمیشن‌های ترسناک بر کودکان 🔹لینک ویدئو با کیفیت بالا: https://aparat.com/v/3TOsU
واسطه شدن در صدقه برخی از مردم کمک کردن به نیازمندان و فقرا را دوست دارند، ولی به دلیل مشکلات مالی از این کار صرف نظر می کنند؛ در حالی که نه تنها صدقه دادن، بلکه واسطه شدن برای رساندن صدقه به دیگری نیز مستحب بوده و به همان میزان اجر و ثواب دارد. 💠 از پیامبر اکرم (ص) نقل شده است: کسی که صدقه شخصی را به نیازمندی برساند، مانند صدقه دهنده اجر دارد و اگر صدقه در دست چهل هزار نفر بچرخد و سپس به فقیر برسد، برای هر چهل هزار نفر اجر کامل است. رساله آموزشی بخش صدقه برداشت های نادرست از احکام
‍ ✍حرف دل❣ با رهبرم☺️ 🔴عكس تو بر ديوار هاي بلند قلوب مسلمانان نقش بسته است و اين عزتي خداوندي است كه به شما رهبر فرزانه عطا شده و ليكن اهل نفاق آن را نمي فهمند: وَ لِلّهِ  الْعِزّهُ  وَ لِرَسُولِهِ وَ لِلْمُؤْمِنينَ وَ لكِنَّ الْمُنافِقينَ لا يَعْلَمُون  (قرآن كريم ) ✅رهبرم ! سربازان و جان بر كفان تو يكي دو تا نيستند، ما دهها و صدها نفر نيستيم، ما دهها هزار و صدها هزار نفر نيستيم، ما ميليونها نفريم. ما دهها و صدها ميليون نفريم كه در ايران و در سرتاسر جهان گوش به فرمان تو هستيم، ما همة آزادگان جهانيم!
✅طرح/ بنگر که وظیفه چیست،دراین میدان ما افسرجنـگ نرم آقا هستیـم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥غرب پیشرفته نیست! ⭕️ غرب حتی در تأمین لذت‌های مادی و غریزی هم شکست خورده ⭕️ یکی از علل نارضایتی‌ها در جامعۀ ما، توهّم پیشرفته بودن غرب است
پناه برخدا چه بسا افرادی که با زبان، به خدا پناه می‌برند و به شیطان لعن می‌فرستند، ولی در عمل تابع او هستند و از دستورات الهی سرپیچی می کنند. پناه بردن سه مرحله دارد: ۱. مرحله زبانی؛ ۲. مرحله فکری؛ ۳. مرحله عمل. پناه بردن در مرحله زبان به همین است که می‌گوییم: {أعوذ بالله من الشیطان الرجیم} خواننده قرآن هم در ابتدای قرائت همین را می‌گوید که از آیه ۹۸ سوره نحل الهام گرفته شده است. اما لازم است از این مقام فراتر رویم و برسیم به مرحلۀ فکر و عقیده، که عقاید خودمان را به خدا پناه بدهیم و از عقاید خرافی و باطل دوری کنیم و بعد، نتیجه اصلاح عقائد، در عمل خلاصه می‌شود که در زندگی و عمل هم باید پناه به خدا ببریم از این که راه‌هایی را که شیطان برای انحراف انسان‌ها قرار داده و این که در طرح‌ها و دام‌های شیطانی گرفتار نشویم. یعنی عمل و رفتار ما منطبق بر قول و سخن و عقیده ما باشد و در زندگی عملی هم تابع شیطان و پیرو شیطان نباشیم. چرا که اگر پناه بردن به خدا از شیطان در حد زبان باشد و در عمل و اعتقاد نباشد شیطان بر ما مسلط می‌شود؛ 💠 چنانچه در ادامه همان آیات سوره نحل در آیه ۱۰۰ می‌فرماید: (إِنَّما سُلْطانُهُ عَلَی الَّذِینَ یَتَوَلَّوْنَهُ وَ الَّذِینَ هُمْ بِهِ مُشْرِکُونَ) ؛ «تسلط او تنها بر کسانی است که او را به دوستی و سرپرستی خودشان برگزیده اند، و آن‌ها که نسبت به او [= خدا] شرک می‌ورزند (و فرمان) شیطان را به جای فرمان خدا، گردن می‌نهند! »١ ١.قرآن شناسی ص٢٩٨
هدیه سوره قدر در شب جمعه به امام زمان 🔵 آیت الله سید علی قاضی (ره): 🔴 شب جمعه صد مرتبه سوره قدر را بخوانید و به امام زمان علیه السلام هدیه کنید.که این عمل در صفا و جلاء دادن قلب اثر بسیار زیادی دارد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سوره مبارکه جمعه عبدالباسط محمد 🌴💎🏴💎🌴 ‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌷 دعای زیبای ندبه 🌷 🌷 صـوتـی و تـصویـرے 🌷 🌷 با ترجمه فارسی و انگلیسی 🌷 امام_زمان 🌴💎🥀💎🌴