https://eitaa.com/talkhin/5256 / بالاخرهههههه، تبریک میگم زیارت قبول... التماس دعا....(نمیدونم چی میگن تو این شرایط)
-
ایول چشم
Why am I me?
نذری چیه - لوبیا پلو ولی یه بوی خوبی داره نمیدونم چرا اینجوریه
شویدش تازست برا همین این بو رو داره