راااممممیییین عشق تیم ما رامین خوشتیپ ما ...ببخشید دچار هیجانات زود گذر شدم یهو
-
منم
Why am I me?
بچها فوتبال دیدن کنار یه سطلی خیلی مزخرفه بهتون پیشنهاد نمیکنم
خفهشو دیگه اه کم زر بزن