eitaa logo
Why am I me?
297 دنبال‌کننده
387 عکس
141 ویدیو
1 فایل
شاید یه تیکه از اتاق های ذهنم خوش اومدی گل من؟ @Radioactiv_SN اینجا صراحتا سطح خشونت و بی وجودی دشمن رو بیان میکنیم. @Radioactiv_SNn چنل اصلی https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_kv0cjrx&btn=حرفامون
مشاهده در ایتا
دانلود
اگه آفساید نبود یک هیچ جلو بودیم 💔
Why am I me?
بلژیکو بزنین
++++اگه ببازیم بلژیک رو با خاک یکسان میکنیم
بترس بلژیکی
بابا یه نیمه زمین کلا خالیه بعید نیست دروازه‌بان بلژیک نیمه بعدی بیاد سفره پهن کنه چایی بخوره و از بقیهٔ بازی لذت ببره
ولی حاجی بیرانوند نبود پنج شیش تا گل خورده بودیم
Why am I me?
++++اگه ببازیم بلژیک رو با خاک یکسان میکنیم
به نظرم بریم خونه داورو با خاک یکسان کنیم مردک پفیوز