بابا یه نیمه زمین کلا خالیه
بعید نیست دروازهبان بلژیک نیمه بعدی بیاد سفره پهن کنه چایی بخوره و از بقیهٔ بازی لذت ببره
Why am I me?
++++اگه ببازیم بلژیک رو با خاک یکسان میکنیم
به نظرم بریم خونه داورو با خاک یکسان کنیم مردک پفیوز