https://eitaa.com/blood_kho/5351
متجاوزه؟ شیطان پرسته؟ حرامخوره؟ اسمش توی لیست مشتریای جزیرهی اپستین بوده؟ پدوفیل بوده؟ به تو ربطی نداره! میخواد این ده شب و ده روز امام حسینی باشه!!!🗣️🗣️🗣️🗣️🗣️
-
ر
Why am I me?
لعنت بهت من دیشب از فکر و خیال دجال خوابم نمیبرد سگ توروخت
خودم در روز ۱۰تا دجال میاد فوریوم
Why am I me?
دجال ماجراش جیه یکی تعدیف کنه
دجال یه شخصیت آخرالزمانیه یعنی گفته میشه تو دوره نزدیک به پایان دنیا ظاهر میشه و مردم رو با فریب دروغ قدرتن مایی و گمراه کردن از راه حق دور میکنه توی روایتا معمولا دجال رو نماد فریب بزرگ وارونه نشون دادن حقیقت و امتحان سخت مردم میدونن بعضیاهم برداشت نمادینتر دارن و میگن فقط یه فرد نیست، بلکه میتونه نماینده جریانای فریبنده باشه. تو خیلی از روایتای اسلامی گفته میشه با نهایت با ظهور امام زمان و همراهی حضرت عیسی دورانش به پایان میرسه جزئیاتش بین شیعه و اهل سنت و حتی بین علما تفاوتایی داره