Why am I me?
دجال ماجراش جیه یکی تعدیف کنه
دجال یه شخصیت آخرالزمانیه یعنی گفته میشه تو دوره نزدیک به پایان دنیا ظاهر میشه و مردم رو با فریب دروغ قدرتن مایی و گمراه کردن از راه حق دور میکنه توی روایتا معمولا دجال رو نماد فریب بزرگ وارونه نشون دادن حقیقت و امتحان سخت مردم میدونن بعضیاهم برداشت نمادینتر دارن و میگن فقط یه فرد نیست، بلکه میتونه نماینده جریانای فریبنده باشه. تو خیلی از روایتای اسلامی گفته میشه با نهایت با ظهور امام زمان و همراهی حضرت عیسی دورانش به پایان میرسه جزئیاتش بین شیعه و اهل سنت و حتی بین علما تفاوتایی داره
https://eitaa.com/talkhin/6241 / فکر کردم فکر من توهمی شدم، یا امام زمان ، بدنم مور مور شد..
-
خیلی قیافه مزخرفی داره
Why am I me?
دجال یه شخصیت آخرالزمانیه یعنی گفته میشه تو دوره نزدیک به پایان دنیا ظاهر میشه و مردم رو با فریب در
عا همون نتانیاهورو میگی دیگه)
https://eitaa.com/talkhin/6240 / قلبم ریخت ، این دیگه چه کوفتیه....دارن چیکار میکنن...
-
واقعا نمیدونم