Why am I me?
دجال یه شخصیت آخرالزمانیه یعنی گفته میشه تو دوره نزدیک به پایان دنیا ظاهر میشه و مردم رو با فریب در
عا همون نتانیاهورو میگی دیگه)
https://eitaa.com/talkhin/6240 / قلبم ریخت ، این دیگه چه کوفتیه....دارن چیکار میکنن...
-
واقعا نمیدونم