https://eitaa.com/talkhin/6664
وای جدی؟ کاش لینکشو یکی برام بذاره:(((
-
من خودم به شخصه ندارم
https://eitaa.com/talkhin/6664
خب میشه لینک گپ شهر های قدقد رو بفرستید
تا ماهم بی بهره نمونیم
-
خیلی طولانیه برید توی لیست پین شده قدیاب
تلخین سرم درد رفتم اینستا انقدر کشر دیدم نمیدونم بخندم یا گریه کنم اینا از اصل میوفتن از اسب نه، بابا داعشزاده تو و گروهک تروریستیت هزارتا توهین و دروغ و تهمت بستین به ریش امام حسین و هرکی تونستین بعد الان اومدین مداحیای همون امام رو میذارین رو عکس کشتههای دیماه؟ من کاری ندارم طرف تروریست بوده یا بیگناه کشته شده ولی آیا واقعا قابل مقایسه با امام معصومه؟ یکی از همین کشتهها آخرین پیاماشو داشتم میدیدم و واقعا محتوای خوبی نداشت (اینو نگفتم که بگم مرگ حقش بوده ها)
-
++++++++++++++++++