https://eitaa.com/talkhin/6640 بیا یکم از خودت برام بگو اگر شکل هم بودیم باهم دوست میشیم مشکلی نداره که
اگر تهران بودی دوست حضوری میشیممم
-
عاقبت
Why am I me?
چی
میگه این کسی که الآن پیام داده با اون کسیه توی ناشناس پیام داده بود