Why am I me?
وای میگم شماها دوست مجازیاید دیگه؟ دوست غیرمجازیم دارید؟ وای من دارم میپوسم نه دوست مجازی نه حضور
منم مثل خودم پیدا نکردم بیب🤫
https://eitaa.com/talkhin/6640 بیا یکم از خودت برام بگو اگر شکل هم بودیم باهم دوست میشیم مشکلی نداره که
اگر تهران بودی دوست حضوری میشیممم
-
عاقبت
Why am I me?
چی
میگه این کسی که الآن پیام داده با اون کسیه توی ناشناس پیام داده بود