یه توضیحی همین اول کار راجب این جمله why am I me بدم
-
این کلا یه سواله که حتی توی ۴ سالگیم توی ذهنم بوده
چرا من، منم؟ این سوال خودش شامل چندین بخشه
چرا من توی این بدنم؟ چرا خاطراتم مال خودمه؟ وقتی بمیرم بازم جهان عین همین الانه که دارم با دوتا چشم از توی بدن خودم نگاه میکنم؟ چرا جای فلانی به دنیا نیومدم
چرا نمیتونم خارج از خودم باشم یعنی توی یه بدن با گوشت و خون نباشم با چشم جهانو نگاه نکنم. جوری جهانو نگاه کنم که خودمم ببینم و این کسی که داره نگاه میکنه، خودم نیستم. کلمه خودم یعنی من، این دیدگاه ها این خون این خاطرات این درد جسمی این روان این اخلاق ولی زمانی که خودت نباشی یعنی اینا نیستی. و چون تو هیچ وقت اینو درک نکردی پس در نتیجه فکر کردن بهش هیچ تصویری از اون لحظه پایان سوال چرا من منم پیدا نمیکنی
میدونید برام چی جالبه اینکه بقیه چنلا مثلا سطلیا هرچی بگن اشکال نداره ولی خب من مشکل دارم
متاسفم بابت محدود شدن چنلت
هر شب چنلتو چک میکنم واقعا کمکم کردی خیلی چیزارو درک کنم
-
خواهش میکنم وظیفه بود
هدایت شده از گزارش ایتا
⚠️ اخطار ۲ / تخلف در محتوای #الفاظ_رکیک
نام کانال/گروه: Why am I me?
نمونه تخلف شما:
https://eitaa.com/109739249/3473
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
📮جریمه:
#مسدود شدن کانال
🔻جهت رفع محدودیت، موارد زیر را به ترتیب انجام دهید:
۱. تمام تخلفات باید #اصلاح یا #حذف شوند.
۲. درخواست بررسی و رفع محدودیت:
🌐 my.eitaa.com/tickets
🚫 جریمه تکرار تخلف:
۱. #حذف کانال
۲. #محروم از ساخت کانال و گروه به مدت ۶۰ روز
.
Why am I me?
⚠️ اخطار ۲ / تخلف در محتوای #الفاظ_رکیک نام کانال/گروه: Why am I me? نمونه تخلف شما: https://ei
اختار ۲ طخلف در مهطوای الفاز رکیک