https://eitaa.com/talkhinn/27
درک میکنم اشکال نداری اینجاهم خوبه
-
بله ولی زورم میگیره سطلی جماعت داره ول میچرخه ایتا هیچیش نمیگن ولی منو چرا
نکنه چون من گفتم خرم تعلیق شدی؟😰😭😭
-
نه بابا بخاطر چیز دیگه ای بود
ایتا به اینا گیر نمیده
https://eitaa.com/talkhinn/29 منکه میدونم بخاطر حسنا بوده ولی نمیتونم ثابت کنم، شایدم بتونم🤷🏻♀️
-
نه نبود
Why am I me?
دلم برای بقیه بچهای چنل تنگ میشه
البته بیشترشون توی اون یکی چنلم هستن
بچها دیلیم بخاطر فقط یه حرف خارک- اینطوری شد دجالو کار نداشتن چون چیزی بدی نگفتم اگه بخاطر اون بود که روانیمیشدم