تلخین عرفانه پیوی ما که سین نمیزنه ولی بهش بگو اوضاع خیلی خیط شده.
از وقتی اون قضیه دیلی دومی و آورد وسط و خیلی سرد رفتار میکنه هیتر هاش هر روز بیشتر میشن و حسابی همه ازش شاکین و تو گپ و کانالا مسخرش میکنن که خودشو میگیره و خیلی بهش محل میزاریم فکر کرده ادم خاصیه و اینا به گوشش برسوننن
-
باشه چشم
Why am I me?
تلخین عرفانه پیوی ما که سین نمیزنه ولی بهش بگو اوضاع خیلی خیط شده. از وقتی اون قضیه دیلی دومی و آورد
تو گپ و چنلای خود بچهای قدقد یا غیر اون؟
تلخین یعنی فقط منم که حس میکنم قلعه نویی از قصد داره جوری رفتار میکنه که نبریم؟ خیلی جاها باید خیلیا تعویض بشن یا خیلیا باید بیان تو زمین ولی نمیارتشون، باز اینا هیچی، صبح واکنشش به گل دوم رو دیدی؟ انگار بیشتر ناراحت شد تا خوشحال، تازه بعدش که افساید شد هم رفت نشست و انگار خیالش راحت شد😐
-
نه فکر نکنم کلا قلعه نویی رفتاراش عجیبه اما تاکتیکش جلوی بلژیکو دیدی
اگه نمیخواست که تاکتیک ضعیف میچید
https://eitaa.com/talkhinn/343
نه بچه ها ببینید تقصیر اون بنده خدا نیست که، بالاخره اینم یک امتحانیه...؛خدا داره مارو میکنه
-
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣