https://eitaa.com/talkhinn/29 منکه میدونم بخاطر حسنا بوده ولی نمیتونم ثابت کنم، شایدم بتونم🤷🏻♀️
-
نه نبود
Why am I me?
دلم برای بقیه بچهای چنل تنگ میشه
البته بیشترشون توی اون یکی چنلم هستن
بچها دیلیم بخاطر فقط یه حرف خارک- اینطوری شد دجالو کار نداشتن چون چیزی بدی نگفتم اگه بخاطر اون بود که روانیمیشدم
https://eitaa.com/talkhinn/29 حیف بسته شد بعد اون پیامم که در جواب یکی که از توسل و اینا گفته بود پیام دیگهای نبود؟و از پاسخ عزیزان و تلخین خانوم هم خیلی ممنونم دعا کنید درستشم
-
انشاالله