eitaa logo
Why am I me?
205 دنبال‌کننده
46 عکس
18 ویدیو
1 فایل
شاید یه تیکه از اتاق های ذهنم خوش اومدی گل من؟ @Radioactiv_SN اینجا صراحتا سطح خشونت و بی وجودی دشمن رو بیان میکنیم حرفامون؟‌ https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_d3ehyn0&btn=اتاق.انتظار
مشاهده در ایتا
دانلود
سطلی فقط به اونایی که میگن که طرفدار پخلوین؟ اخه یک سریارو دیدم مذهبین و طرفدار پخلوی ولی از امریکا اسراییل بدشون میاد اونا دیگه واقعا قاطین - اونا خودشونو گم کردن و نمیدونن چی درسته چی غلط
https://eitaa.com/talkhinn/368 رسانه ها هم از اینترنشنال شنیدن که اعلام کردن دیگه، اول از همه اون گفت - منظورم از رسانه اونایی که خود مردمن بود تا بیت رو زدن همه میدونستن
بخاطر خودت میگم بنظرم اون .. تو عکسو سانسور کن که بهونه دست کسی ندی بخواد گزارشت کنه - کدوم؟ همین که میگه عرزشی فلان؟
Why am I me?
سایمالی رو سانسور نکردییی(خ)
ندیدمش بچها
https://eitaa.com/talkhinn/374 شما میدونستی؟ :) ما نمیدونستیم ولی - بله متاسفانه
بچها عرفانه اصلا اینطوری نیست که خودشو بگیره..هر چنل بزرگی یه عده طرفدار داره و یه عده کسایی که خوششون نمیاد از اون چنل..و طبیعتا هرروز انواع پیامای موافق مخالف تبریک تشویق تخریب و.. برای عرفانه ارسال میشه که هرکدومشون به نوعی ازش انرژی میگیرن. بخصوص ادم دغدغه مندی مثل عرفانه که قطعا توی زندگی شخصیش هم دغدغه ها و درگیریایی داره. پس حق بدین که بخواد یه وقتایی توی لاک خودش باشه و برا خودش وقت بگذرونه. بیاید قدقدکنان منتظرش بمونیم - درسته یه جورایی هر کسی برداشتی داره
و خب طبیعتا عرفانه هم دلایلی داره