سطلی فقط به اونایی که میگن که طرفدار پخلوین؟ اخه یک سریارو دیدم مذهبین و طرفدار پخلوی ولی از امریکا اسراییل بدشون میاد اونا دیگه واقعا قاطین
-
اونا خودشونو گم کردن و نمیدونن چی درسته چی غلط
Why am I me?
سطلی فقط به اونایی که میگن که طرفدار پخلوین؟ اخه یک سریارو دیدم مذهبین و طرفدار پخلوی ولی از امریکا
سطلی به هر کسی میگن سلطنت طلبه
فرقی نداره
Why am I me?
نظرت در مورد این مذهبیای پخلوی فن چیه؟ هیچجوره نمیفهممشون. یک دسته دیگه هم همینطور اونایی که دین و ح
راستی ممنونم بابت تعریفی که ازم کردید
https://eitaa.com/talkhinn/368 رسانه ها هم از اینترنشنال شنیدن که اعلام کردن دیگه، اول از همه اون گفت
-
منظورم از رسانه اونایی که خود مردمن بود
تا بیت رو زدن همه میدونستن
بخاطر خودت میگم بنظرم اون .. تو عکسو سانسور کن که بهونه دست کسی ندی بخواد گزارشت کنه
-
کدوم؟ همین که میگه عرزشی فلان؟
https://eitaa.com/talkhinn/374 شما میدونستی؟ :)
ما نمیدونستیم ولی
-
بله متاسفانه
بچها عرفانه اصلا اینطوری نیست که خودشو بگیره..هر چنل بزرگی یه عده طرفدار داره و یه عده کسایی که خوششون نمیاد از اون چنل..و طبیعتا هرروز انواع پیامای موافق مخالف تبریک تشویق تخریب و.. برای عرفانه ارسال میشه که هرکدومشون به نوعی ازش انرژی میگیرن. بخصوص ادم دغدغه مندی مثل عرفانه که قطعا توی زندگی شخصیش هم دغدغه ها و درگیریایی داره. پس حق بدین که بخواد یه وقتایی توی لاک خودش باشه و برا خودش وقت بگذرونه. بیاید قدقدکنان منتظرش بمونیم
-
درسته یه جورایی هر کسی برداشتی داره