https://eitaa.com/talkhinn/338
من ازش بدم نمیاد یا نمیگم خودشو میگیره ولی ازش گله دارم، چرا یهو رفت؟ یهو از همه جا رفت، حتی تو کانال اصلی قدقد هم فعالیت نمیکنه و یکی دیگه پست میزاره، نه تو گپ هست نه تو دیلیش نه هیچجای دیگه، پیوی هم که جواب نمیده. کلا انگار غیب شد از ایتا
-
نظرت در مورد این مذهبیای پخلوی فن چیه؟ هیچجوره نمیفهممشون. یک دسته دیگه هم همینطور اونایی که دین و حجاب ندارن ولی عاشق امام حسینن و این حرفا. ببخشید اینو میپرسما قصد خوهین به کسی ندارم ولی میشه شما که انقدر فهمیده و عاقلی در مورد این دوتا یکم توضیح بدی برام؟ انگار کاراشون خیلی تناقض داره، ممنونت میشم
-
مزخرف ترین انسان هایی که دیدم
ببین به این قشر میگن رافضی، یعنی به سلطنت طلبای مذهبی میگن رافضی و براشون مهم نیست. خیلی راحت به عقاید شیعه توهین میکنن و از طرفی این سطلی های به ظاهر مذهبی نمیفهن که منظور چیه
حالم ازشون بهم میخوره
اونایی که دین حجاب دارن (یه قشر خاصی ازشون) اونا بنظرم نیاز به راهنمایی دارن و دارن خودشونو پیدا میکنن که امیدوارم موفق بشن. اینا خیلی بهتر از اون مذهبی های سطلیه