تلخین میشه اینو به عرفانه برسونی؟ https://eitaa.com/90272162/33184
من منظورم این نبود که لینک قدقد رو بده، منظورم این بود که چرا کلا نیستی، اخه همیشه انقدری تو دیلیت زیاد پیام میدادی که خیلی وقتا جا میموندم و دیگه بیخیال خوندن همه پیامات میشدم ولی الان خیلییی دیر به دیر پیام میدی،بعد اینکه تو یدونه کانال دیگه واسه خودت زده بودی که به هیچکس جز دوستای خیلی صمیمیت ندادی لینکشو، فکر میکردم شاید کلا داری تو اون مثل قبلانت فعالیت میکنی و ما رو تنها گذاشتی:(
واگرنه من هیچوقت بهت هیت نمیدم
-
https://eitaa.com/talkhinn/405 اونموقع هایی که واسه ما گل حساب میکنن نمیتونن افساید بگیرن حتما😂
واگرنه هرجوری شده میگرفتن، مثلا میگفتن موهاش اونور بوده یا دماغش اونور بوده و همچین چیزی😂
-
دقیقا
مثلا من خیلی بدم میاد راجب خودم حرف بزنم خیلی خیلی خیلی زیاد و خب طبیعتا دلایلی هم دارم
عرفانه هم دلایل و تجربیات خودشو داره
https://eitaa.com/talkhinn/414 دقیقااا همینطورِ، من میخواستم حرف نزنم مثلا ولی دیدم منم واقعا بهم برخورد اونموقع
-
https://eitaa.com/talkhinn/414
خوندم ولی جواب اینکه چرا مستقیم بعد لینک دادن ریم زدو نفهمیدم
خب میتونست نده
-
بعد بچها دیلی عرفانه ۳۰۰۰ و خورده ای آدمه خیلی تعدادش زیاده نمیتونه همرو توجه کنه سخته جدی