تلخین خیلی تو ناشناست احساس راحتی میکنم🤗
دیشب دو ساعت خوابیدم پا شدم واسه بازی
الانم میخوام بازیای بعدی رو ببینم
جدا از اون حس میکنم دارم افسردگی میگیرم
خلاصه حالمعالی😍
-
قربونت
منم همینطور
https://eitaa.com/talkhinn/449
خیلی ممنون واقعا
از صبح کلی گریه کرده بودم راجبش الان دوباره اینو دیدم
-
خواهشمیکنم
https://eitaa.com/talkhinn/508 من تازه اومدم چیشدده تلخین
-
یکی گفت بازیکنی که گل نزنه میخوایم چیکار https://eitaa.com/talkhinn/505