eitaa logo
Why am I me?
216 دنبال‌کننده
67 عکس
28 ویدیو
2 فایل
شاید یه تیکه از اتاق های ذهنم خوش اومدی گل من؟ @Radioactiv_SN اینجا صراحتا سطح خشونت و بی وجودی دشمن رو بیان میکنیم @Radioactiv_SNn چنل اصلی حرفامون؟‌ https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_d3ehyn0&btn=اتاق.انتظار
مشاهده در ایتا
دانلود
https://eitaa.com/talkhinn/526 / وای یادمهههه همه چی قاطی شده بود 🤦🏻‍♀️🙍🏻‍♀️ - خیلی بد بود
لطفا بیشتر کلیپ های این سطلی های احمق یا از اوضاع جامعه بزار تا هر شب قبل خواب چندین ساعت براش گریه کنم - جهت افسردگی
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
2.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
این یکی از زیباترین فیدبک‌هایی بود که برای جام‌جهانی (ایران–بلژیک) دیدم :)
اینکه سطلیه جه عمدا چه سهوا عجیب نیست اون 181 لایک شگفت انگیزه - واقعا
https://eitaa.com/talkhinn/538 / این شت دقیقا چرا باید ۱۸۱ تا لایک بخوره؟ ننه باباشون کجاست پس...ای داد بیداد - بخدا
وای نههه با علی جهان و قلعه چیکار دارم🤣🤣🤣🤣🤣 - وای قلعه 🤣🤣🤣🤣
قلعه نویی نه قلعه
هدایت شده از  کغوسان ورژن مستر مانی🧿
خدایا بس
Why am I me?
خدایا بس
این چیه دیگه
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
https://eitaa.com/talkhinn/482 اگه اشتباه نکنم دنیل بارگاهی ولی از کجا فهمیدی فارسی حرف نمیزنه؟ -