https://eitaa.com/talkhinn/538 / این شت دقیقا چرا باید ۱۸۱ تا لایک بخوره؟ ننه باباشون کجاست پس...ای داد بیداد
-
بخدا
https://eitaa.com/talkhinn/482
اگه اشتباه نکنم دنیل بارگاهی
ولی از کجا فهمیدی فارسی حرف نمیزنه؟
-
Why am I me?
دارلینگ هیتر ها به درک میدونی چه صدای خفنی داری؟ - 👉👈
+++بخدا هروقت ویساشو گوش میدم اینجوریم که: ✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨