میشه کامل دجال رو توضیح بدی
-
دجال شخصیت آخرالزمانیه که قبل از برپایی قیامت ظاهر میشه و نقش اصلیش فریب دادن انسان هاست، نه صرفا جنگیدن خیلی فریب و نیرنگ تو کارشه. توصیف شده که ادعای بزرگی و حتی در بعضی نقلدها ادعای خدایی میکنه و با نمایش چیزایی که مردم اونو معجزه یا قدرت خارقالعاده میبینن عده ای رو جذب خودش میکنه. دجال جزو نشانه های آخرالزمان مطرح شده اما درباره جزئیاتش اختلاف روایت وجود داره بعضی علما اونو یه فرد واقعی میدونن و بعضی هم علاوه بر بُعد فردی اونو نماد جریان گسترده دروغ فریب دنیاپرستی و تحریف حقیقت تفسیر میکنن تو روایات مختلف ویژگیایی مثل قدرت تاثیرگذاری زیاد روی مردم و سوءاستفاده از نیازا و درست کردن آشفتگی فکری برای اون نقل شده و نهایتا دجال شکست میخوره و دورانش دائمی نیست ظهور امام زمان نقطه پایان فتنه های بزرگ آخرالزمان دونسته میشه به همین خاطر معمولا پیام اصلی این روایتا بیشتر از اینکه ترس از دجال باشه هشدار درباره تشخیص حقیقت از کذبه و حفظ ایمان و فریب نخوردن از ظاهره
یه سوالی، تیکتاک اینطوری نیست که اگه از یه چیزی زیاد فیلم و ریلز ببینی خودش برات بیشتر بیاره مث اینستا؟(در حال گول زدن خودم که شاید این مسخره بازیای شیطانی واقعا فراگیر نشده)
-
نه
برای بقیه دوستامم آورده
https://eitaa.com/talkhinn/592
البته اینم بگم دجال یه شخصیت یا یک فرد نیست ، دجال یک جریان اخر الزمانیه که باعث دشمنی با امام زمان میشه که همون غرب گرایی هست ، کلا تفکر غربی و ...
-
گفتم که کلا ممکنه یه فرد نباشه
فقط هم غرب گرایی نیست بجها
بچها یه فردی هست به اسم موشیاخ
منجی یهودی ها
این میاد یهودیارو جمع میکنه توی اورشلیم، خیلی واضحه نه؟ نیز به توضیح نداره. توی ویدیو دیشب که فرستادم یهودیه میگفت اون هنوز ظهور نکرده و تلاش هامون کافی نیست اما دارین سعی میکنیم. و بعد عکس دجال میاد
یه جورایی انگار موشیاخ کافی نیست، اینارو باهم میخوان
Why am I me?
بچها یه فردی هست به اسم موشیاخ منجی یهودی ها این میاد یهودیارو جمع میکنه توی اورشلیم، خیلی واضحه نه
البته این فقط حدس منه بر اساس هویت موشیاخ و اون ویدیو