Why am I me?
ایندفعه دیگه نه تنها چنل تلخین بلکه خود اکانت تلخین بن میشه
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
https://eitaa.com/talkhinn/82 منم همینطور تلخین منم همینطور
-
خیلی زیاد وحشتناکه جدی
https://eitaa.com/talkhinn/95 ایبابا شاید زنو بچشونو گروگان گرفتن گفتن باید بجای جاویدنام های دی بگید محرم💔💔💔
-
ر