خیانت خیلی سادس
اگه با همکارتون یا دوستتون طوری حرف میزنین که اگه عشقتون یا همسرتون اونجا بود اونطوری حزف نمیزدید
دارید خیانت میکنید ^
ولی خیلی سخته که
تصمیم بگیری دیگه از دلتنگیتو و حس و حالتو حرفات هیچی به هیچکس نگی !