eitaa logo
.تنهایی.
284 دنبال‌کننده
297 عکس
130 ویدیو
0 فایل
"بسم الله" *حرفی از دل یه دهه هشتادی* کپی؟!حرف دلمونه،برا خودت.. https://daigo.ir/secret/7838597322
مشاهده در ایتا
دانلود
کاش ناشناخته باقی می‌ماندند آدم‌هایی که فکر می‌کردیم بهترین‌اند!
--
دنیای بی رحم آدم های بی رحم تر ...
یک روز می‌رسد که بعد از آن تمام آدم‌ها را به یک چشم نگاه می‌کنی! با یک نگاه سرد و بی‌تفاوت. همه غریبه‌اند، همه!
بلد نیستم کمک بخوام، فقط غیب میشم خوب که شدم بر‌میگردم..
--
حس می‌کنم مدت‌هاست سقوط می‌کنم و به زمین نمی‌رسم؛ غرق می‌شوم و خفه‌ نمی‌شوم؛ می‌سوزم و جان نمی‌دهم. در پایانی بی‌پایان به سر می‌برم..
می‌بینی؟ طوری در رنج کشیدن ماهر شده‌ای که گاهی خودت هم زخم‌هایت را از یاد می‌بری.
--
هدایت شده از | زیر درخت پرتقال |
سلام و درود به شوما؛ کارمون اینجوریه که این پیام رو داخل محفلتون فور میکنید و از طرفِ "زیر درخت پرتقال🍊" : ¹- باتوجه به وایب چنل‌ِتون یک کارکتر گربه ²-لیریک اهنگ و از طرفِ "گالریِ گوشیِ یک پرنده🪶" : ¹- تک بیت یا شعری از کتاب های شعرش باتوجه به وایب چنل‌ِتون هدیه میگیرید! Tag
من غمم زیاد باشد، زیاد می‌نویسم؛ خیلی زیاد باشد، سکوت می‌کنم. این‌جا هم نیاز به یک سکوت طولانی دارد. شاید هم رها کردن و رفتن. نمی‌دانم کجا. پس می‌روم. یک درد بی‌مقصد.