eitaa logo
قیـــــامـــ لله|ایلام🎙
331 دنبال‌کننده
5.8هزار عکس
4هزار ویدیو
168 فایل
فلسفه تشکیل نظام اسلامی🇮🇷اجرای احکام اسلام است 🔹امام روح اللـــــه: قیــــــــامـــ کنید برای خدا 🔹️امام خامنـــه ای: پرچم #آرمانـخواهی و #مطالبه_گری را زمین نگذارید. #امام_خمینی_میراث_فرهنگی_نیست! #قیام_لله🚩 @hejab_ilam @Dialameh
مشاهده در ایتا
دانلود
11.09M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⚠️ تأثیر حملاتِ اجنّه در ایجاد مشکلات و بیماری‌ها، هر روز بیشتر می‌شود؛ اما نگران کننده نیست ! دسترسی به دعاهای ۲۲ / ۲۳ / ۲۹ صحیفه سجادیه
24.73M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚫از یک ساحر بشنوید❗️ تاثیر انجام فرائض در حفظ مسلمانان از جادو و سحر
23.16M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 صحبت های بسیار مهم حمید رسایی در همایش فریاد ایران ۴ : چرا وعده صادق ۳ اجرا نمی شود؟ 🇮🇷کانال مروجین معروف 🆔@moravejin_marof
5.82M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
عارف بی بدیل مرحوم آیت‌الله حق‌شناس(رحمه الله علیه): امام زمان(ارواحنا فداه) مرا عتاب کرد که چرا نشستی و ناهار خوردی در منزل کسی که بدی امام خمینی (ره) را می گفت!
. ♻️ موساد در فرهیختگان! 🔰 حمید رسایی: اینکه یک سرویس امنیتی تلاش کند تا از محیط تاثیرگذار رسانه‌ای یک کشور دیگر در راستای اهدافش استفاده کند، امری بدیهی است. به همین دلیل تلاش این سرویس‌ها برای حضور در فرهیختگان هم ممکن و متصور بلکه به عقیده من بیشتر است. اما اینکه آیا با این حضور، موفق هم می‌شوند به اهدافی که می‌خواهند، برسند، مشخص نیست و باید بررسی کرد. اما چطور می‌توان فهمید؟ برای پی بردن به این موضوع باید به خروجی‌های هر یک نگاه کرد. بدون تردید پیام‌رسان ایتا توانسته نیازهای مردم را برطرف کند بدون اینکه مثل پیام رسانه‌های صهیونیستی واتس‌آپ، تلگرام و ... محیط و اطلاعاتش در اختیار سرویس‌های امنیتی باشد. ایتا در این سال‌ها سکویی برای عملیات روانی علیه انقلاب اسلامی و آرمان‌ها و اصول و مبانی آن نشده بلکه بر خلافش، ایتا به سلاحی رسانه‌ای تبدیل شده تا علیه جریان سلطه موج بسازد و امواج منفی آنها را خنثی کند اما فرهیختگان چطور؟ روزنامه فرهیختگان در دوره جدید فعالیتش نشان داده که در بزنگاه‌ها مثل یک پیاده نظام برای جریان فتنه عمل می‌کند، نیروهای انقلابی را تضعیف و تخریب می‌کند، به فتنه‌گران تنفس مصنوعی می‌دهد، ایجاد تردید می‌کند و برای همین، همواره مورد استقبال آنها قرار گرفته. نمونه‌اش همین استقبالی است که اصلاحات نیوز هتاک از تیتر فرهیختگان داشته و پس از آن رسانه‌های بیگانه هم خواهند داشت. کیست که نداند پس از آزاد کردن فعالیت گوگل‌پلی و واتس‌آپ صهیونیستی در ایران، گام بعدی تضعیف پیام‌رسان‌های داخلی است و فرهیختگان درهمین مسیر گام برداشته.
خبر اجماع در شورای عالی فضای مجازی کذب است/ ۱۵ عضو به رفع فیلتر رای مثبت دادند 🔹روانبخش، نماینده مجلس: آنچه درباره رفع فیلتر سکوهای گوگل پلی و واتساپ در رسانه‌ها منتشر شده است دقیق و صحیح نیست بلکه از ۲۸ نفر اعضای شورای عالی فضای مجازی ۱۵ نفر به رفع فیلتر آن هم بعضی از آنها مشروط به تقویت سکوهای داخلی رای داده اند و تنها با یک رأی تفاوت این اتفاق افتاده است. بنابراین خبر اجماع اعضای شورای عالی خبر کذبی است که در رسانه ها منتشر شده‌است! 🇮🇷تحلیل سیاسی و جنگ نرم ✍@tahlile_siasi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
السَّلامُ عَلَیْکَ حِینَ تَقْرَأُ وَ تُبَیِّنُ... السَّلامُ عَلَیْکَ بِجَوَامِعِ السَّلامِ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 🚩قیـــــــامــــ لله
🚩خط حضرت امام روح الله این است و لاغیر... 🔺حضرت امام خمینی رحمت الله علیه: آقایان توجه کنند همه و همۀ ملت موظفند که نظارت کنند بر این‏‎ ‎‏امور. نظارت کنند اگر من یک پایم را کنار گذاشتم، کج گذاشتم،‏‎ ‎‏ملت موظف است که بگویند پایت را کج گذاشتی، خودت را حفظ‏‎ ‎‏کن. مسئله، مسئلۀ مهم است. همۀ ملت موظفند به اینکه نظارت‏‎ ‎‏داشته باشند در همۀ کارهایی که الآن مربوط به اسلام است. اگر‏‎ ‎‏دیدند که یک کمیته خدای نخواسته برخلاف مقررات اسلام دارد‏‎ ‎‏عمل می کند، بازاری باید اعتراض کند؛ عرض بکنم که کشاورز‏‎ ‎‏باید اعتراض کند؛ معممین و علما باید اعتراض کنند. اعتراض کنند‏‎ ‎‏تا این کج را راست کنند. اگر دیدند یک معمم بر خلاف موازین‏‎ ‎‏اسلام، خدای نخواسته، می خواهد عمل بکند، همه موظفند که‏‎ ‎‏جلویش را بگیرند که امروز غیر روزهای دیگر است. آن وقت هم‏‎ ‎‏باید بگیرند، اما حالا کار مهم است. حالا اساس، اساس وجهۀ‏‎ ‎‏اسلام است. اساسی است که الآن اسلام به دست ما افتاده، داریم‏‎ ‎‏چه می کنیم؟ بنابراین، آنی که به نظر بنده مهم است این است، و‏‎ ‎‏البته اینها هم باید عمل بشود؛ اما اینها در درجۀ دوم است؛ درجۀ‏‎ ‎‏اولش عبارت از این است که همۀ ما، همۀ قشرها، همه، اینها همه‏‎ ‎‏باید این جهت را توجه داشته باشند و همۀ آنها مراعات این مسئلۀ‏‎ ‎‏کُلُّکُم راعٍ‏‏، همه باید مراعات این مسائل را بکنند. توجه داشته باشند‏.
406_58393415359364.ogg
32.33M
🇮🇷بسم الله الرحمن الرحیم🇮🇷  🔰 موضوع :        💥 یک کشته تا ظهور 💥         🔶 جلسه هجدهم 🔶    🔹 حوادث جمادی الثانی  🔹          💥 قسمت دوم 💥        تحلیلگران : 💫 دکتر سید محمد میرباقری 💫 استاد میلاد رضایی 💫 استاد حسین 🗓  پنج شنبه   1403/09/29 ⏰ ساعت  23:30 🔰 مکان : کانال ایران شهر خورشید 💥 https://t.me/iran_cityofsun ✅ آرشیو صوت های دکتر میرباقری @antiliberalarchive
🔻حکمرانی انفعالی و سکولاریسمِ ساختاری 🖊مهدی جمشیدی ۱. اصلی‌ترین و عمده‌ترین دلیلی که برای رفع فیلتر مطرح می‌شود این است که خواست و ارادۀ جامعه، همسو با این تصمیم است و جامعه می‌خواهد به شبکه‌های اجتماعیِ غربی، دسترسی داشته باشد. ازاین‌رو، استدلال می‌شود که چنانچه حاکمیّت در راستای رفع فیلتر حرکت نکند، سرمایه و بدنۀ اجتماعی‌اش را از دست می‌دهد و میان دولت و مردم، شکاف پدید می‌آید. براین‌اساس، هرچند آشکار است که بسترها و سکوهای غربی، به قواعد ما تن در نمی‌دهند، بلکه حتی لحظه‌های بحران سیاسی را می‌آفرینند و خاستگاه نهفته و ناپیدای تنش و تلاطم اجتماعی هستند، اما نگهداشت سرمایۀ اجتماعی، مهم‌تر است و به‌ناچار، باید آنها را رها گذاشت. در واقع، حاکمیّت میان دو امر متزاحم و متعارض، گرفتار شده است که گویا قابل‌جمع با یکدیگر نیستند و باید یکی از آن دو را انتخاب کند. دولت‌های غربی نیز که از این وضع انقباضی اطلاع دارند، عقب‌نشینی نمی‌کنند و برای گفتگو و تفاهم، وارد میدان نمی‌شوند؛ چراکه می‌دانند فشار اجتماعی و درونی، برای منفعل‌ساختن حاکمیّت، کافی است. ۲. نخستین مسأله این است که حاکمیّت، دیرهنگام به صحنه وارد شد؛ در جایی که جامعه، جغرافیای زیستِ مجازی خود را انتخاب کرده بود و نسبت به آن، شرطی و و ابسته شده بود. توده‌ها در این انتخاب، اختیار و ارادۀ مستقلی ندارند و تابع موقعیّت‌ها و جریان‌هایی هستند که ساخته می‌شوند. این موقعیّت‌ها و جریان‌ها، موج جامعه را به سوی خود می‌کشانند و در یک جغرافیا می‌نشانند؛ بی‌آن‌که مشخص باشد این حرکت و سیر، چه مبدأ و سرچشمه‌ای دارد. موج‌های جمعیّتی، به‌تدریج و در اثر شرایطِ ساخته‌شده، شکل می‌گیرند و در مرحله‌ای قرار می‌گیرند که دیگر، چندان مهارشدنی نیستند. از این نقطه به بعد، به جغرافیای انتخاب‌شده، وابسته می‌شوند و زندگی روزمرّۀ خود را به آن گره می‌زنند و روزبه‌روز، امکان گسستن و استقلال و عبور، برای‌شان دشوارتر می‌شود. در این وضع، حاکمیّت دیگر نمی‌تواند تصمیم‌های منجمدشده و تعلّقات گره‌خورده را تغییر بدهد. ازاین‌رو، تأخیر و تعلل در مقام صورت‌بندی وضعیّت و شکل‌دهی به شرایط، چندان قابل‌جبران نیست. ۳. از سوی دیگر، سیاست، وادی انتخاب‌های ساده و آسان نیست، بلکه سیاست، بازی هوشمندانه در میدان همین تزاحم‌ها و تعارض‌ها است. سیاست، میدان عمل و مواجهه با تحمیل‌ها و اقتضاهای متعدّد آن است و موقعیّت در آن به گونه‌ای است که کنشگر را از حقیقت به سوی مصلحت سوق می‌دهد و وادار به عمل‌گرایی و فرسایش و انفعال می‌کند. دراین‌حال، پیش‌پاافتاده‌ترین و ناسیاسی‌ترین کار، تسلیم‌شدن و عقب‌نشینی است و سیاسی‌ترین کار، بازی زیرکانه با شرایط و تغییر نسبتِ خویش با موقعیّتِ تحمیل‌گر است. موقعیّت، طبیعی و تکوینی نیست، بلکه طرف مقابل برای ما ساخته است تا قدرت خویش را به ما تحمیل کند و ارادۀ ما را تابع خود گرداند. حال چنانچه ما از ارادۀ او تبعیّت کنیم، در واقع، کنش پیشاسیاست داشته‌ایم و نتوانسته‌ایم وضع را به نفع خود تغییر بدهیم. در اینجا نیز باید گفت بر فرض این‌که قضاوت‌ها دربارۀ جامعه، سوگیرانه و ساختگی نباشد، می‌توان ذهنیّت جمعی را نسبت به شبکه‌های اجتماعیِ غربی تغییر داد؛ این ذهنیّت‌ها، قطعی و نهایی نیستند و می‌توان آنها را دگرگون کرد. در عمل، بارها دیده‌ایم که در اثر همین تغییر ذهنیّت، موج‌های انتقالی و کوچ‌های مجازی رخ داده‌ است و شرایط جدید و متفاوتی تولید شده است. این جابجایی‌ها، همگی طبیعی و خودجودش نیستند، بلکه دست‌کاری‌ها و دخالت‌هایی در میان است. این امکان و فرصت برای ما نیز به‌مثابه یک کنشگر سیاسی وجود دارد که ذهنیّت جمعی را بازسازی کنیم. ۴. مسیری که اکنون بخشی از حاکمیّت – به‌خصوص لیبرال‌های دولتی و شبه‌انقلابی‌های تکنوکرات – انتخاب کرده‌اند، به انقباض و انسداد بیشتر حکمرانی می‌انجامد و انتخاب‌های آیندۀ حاکمیّت را محدودتر خواهد کرد. این مسیر، از سوی خودِ حاکمیّت، ساخته نشده، بلکه طرف مقابل، آن را تعریف و طراحی کرده و اکنون حاکمیّت باید به دلیل احساس انفعال و سردرگمی و اضطرار، به آن گردن بنهد؛ درحالی‌که هرچه در این مسیر پیشتر برود، چنان است که گویا به مرداب پا نهاده است. این مسیر، گشایش‌های لحظه‌ای و زودگذر در پی دارد و گره‌های کورِ فلج‌کننده. این‌که هر از گاهی، به شرایط تولیدشده از سوی تجدّد، تن در بدهیم و قدم‌به‌قدم، به اقتضاها و ضرورت‌های آن وادار بشویم، به معنی غلتیدن به یک مدار بی‌بازگشت و انقباضی است که انقلاب را از خویشتن هویّتی و فرهنگی‌اش، تهی و تخلیه می‌کند و به روند سکولاریسمِ ساختاری، دامن می‌زند. انقلاب از حیث ساختاری، در حال عبور از هنجارها و غایات و ارزش‌های خویش است و می‌رود که توسط تجدّد، بلعیده شود. @mahdi_jamshidi60
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا