𝗧𝗮𝗿𝗮𝗻𝗲𝗵
صحبت کنیم ؟ مشترک با جانا خانوم و اقا علی . https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_3899ubs
سلام مشتیا
حالتون چطوره
تازه واردم بم خوش امد بگید
...
خوش اومدی قند عسل
جانا : خب من چی کنم
علی :
𝗧𝗮𝗿𝗮𝗻𝗲𝗵
صحبت کنیم ؟ مشترک با جانا خانوم و اقا علی . https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_3899ubs
میشه ناشناس تا شب بمونه
...
اگه بودید حتما
جانا: از ساعت ۷ به بعد تا ۶ صبح فردا سرکارم
علی:
𝗧𝗮𝗿𝗮𝗻𝗲𝗵
صحبت کنیم ؟ مشترک با جانا خانوم و اقا علی . https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_3899ubs
مرسی گل نازم
آخ من به فدات
...
باکی
جانا: نمنه
علی: