eitaa logo
کلبه‌ی‌ترنّمات 🍊🌧🇵🇸🌑
1.4هزار دنبال‌کننده
8.8هزار عکس
1.7هزار ویدیو
172 فایل
کلبه‌ ماهِ من .. 🌔 خانواده مجازی ترنّمات کوچک اما شیرین و خوش بو🍊 بزرگ و عمیق ☁️ خوش قلب .. اعتبارِکانال به تپشِ‌ قلب‌ های این‌ خانواده‌ است .. 🌧 کانال اصلی: @tarannomat می‌شنوم؛ https://daigo.ir/secret/61022356 لطفا تمجید را پنهان کنید ..
مشاهده در ایتا
دانلود
ترجمه یه روایت بود. ولش کنید مهم نیست. ان شاءالله که نشه. شما خیلی خوبید. اگر بدی دیدید بفرمایید تصحیح کنیم. همین. راستی چرا چشماتون اینجوری شده؟ اگر میکروب سنج زدید سریع بگید تا تصحیح کنیم البته اگر حس میکنید فایده ای داره .. 🌿🌧
https://eitaa.com/taranom_pm/28837 متشکرم. من نیازی به دفاع ندارم چون واقعا پر از نقص هستم و این حرف ها رو به خودم میگیرم.. همین که بی تفاوت نیستید. خودش خیلی خوبه و اینکه درست و قشنگ و دقیق جواب بدید هم خودش خیلی خوبه چون یه روزی قلب ها بیدار میشه یه روزی زمانه جوری چینش می‌کنه نسیم های موافق و مخالف رو که متوجه حقیقت و حق می‌شن ، فقط ما باید هنر بیان قشنگ دفاع از حق و حقیقت رو داشته باشیم [یکم سخته اما خدا حواسش به نیت هامون و تلاشمون هست .. ]
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
شب تولد بارانِ چشم های قلب هایمان است ، کسی با ما را با اشک بر خودش حیات میدهد .. شب شروع اشک های جریان ساز است .. اشک های برای رشدِ مردم ، شبی برای دریا شدن .‌. ‌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
شب تولد حقیقت اشک برای قربانی شدن اسماعیل های کربلا ، تا ما را با آن هدایت کند .. شبی که اشکِ چشم ها، وقتی که آن دو درّ را از دست‌شان داد و فرق سرش شکافته شد، ماهِ او کامل شد ..
سلام و ادب دو دلیل : ۱. حداقل نشون بدیم که کانال اینجور نیست که قبولش دارند .. بلاخره با طبع برخی جور نیست [دلیل قانع کننده از نگفتم] ۲. برخی از اینها حس می‌کنم رفقام هستند می خوان ، سر به سرم بذارند.. [هرچند بازم خیلی میخواد بیکار باشی اینجوری پیام بدی .. ]
عمری خادم شد تا قدم ها را به سوی حسین آشنا کند ، او همان غم بود که امشب با اشک کمی لبخند می زند .. 🌧🌿🍊🌑
جواب اعضا روتون اثر داشت .. ای به چشم فرشته‌ی محاسبه و مراقبه. یه روزی یه جوری حالتون رو این دو فرشته بگیرند که نگو.. البته حال خوب منظورمه..😂[حالا متوجه شدم یه بچه ده ساله هم تو کانال داریم]
پدر و مادر تو خونه واقعی هنرنمایی کنند ، در کنار جشن تو هیئت ، یه جشن خانوادگی با سایر اعضای خانواده، [تو خونه یا توی پارک و با بقیه سهیم شدن .. ] یا .. خود پدر و مادر و فرزندان .. در کنار جشن توی خونه و کیک و خوندن داستان ها و کرمت های امام حسین و آقا ابوالفضل و دیدن چند کلیپ از داستان‌های امام حسین ، [مثل ماجرای حبیب بن مظاهر] 👇 ..
در کنار مولودی که پخش می‌کنید گاهی واقعی نمکین اشک هم داشته باشید کنار دست زدن و لبخند زدن و بازی پانتومیم یا ..[هر بازی قشنگ کنار بچه ها] داشته باشد .‌. بچه ها باید شادی زیبای شما رو و اشک نمکین و داستان ها رو باهم بچشند که شب وقت خواب با حال خوب بخوابند و شاید پر از سوال باشند ‌..
از لطف و نگاه خوب خود شماست.. ممنونم ان شاءالله که مسیر اجابت باشه .. [ ]
ما از تو ارث¹ بردیم ، زیرا دامن امن تو محمل گریه هایی شده که با آن شکوفه زدیم و رنگ و بو گرفتیم .. تو وارت تمام خوبی ها شدی چون کمرِ دین در حال شکستن بود که تو با شکسته شدن ظاهری، به آن عزت باطنی دادی و تا قیامت آن را ترمیم کردی .. ¹؛ درس‌های مرکّب عاشورا را ..
حسین مقدمه‌ی حضور خدا در قلب ها شد .. وگرنه خدا بود و هیچ کسی نبود و الان هم همین طور است ..
با تمام جزییات زیبای هستی، حتی احوالاتِ ریز و سازنده‌ی رفتارها خدا را برای ما ترسیم کرد .. او آمد تا طعمِ اشک ها زیبایی بگیرد ..
اطراف‌ حضورش در دنیا را به وسعت تمام قلب های‌ آدمیان گره زد و وارد دنیایی شد تا برای کسانی که حتی او را نمیشاسند هم چراغی روشن کند .. به تمام ِ قلب‌ش¹ احاطه پیدا کرد،او فرزند فاطمه است .. ¹؛ امشب برای برخی لحظه‌ی تحویل سال است ..
در این شلوغی های جشن های تولد جای تو میان تمام آن ها خالیست .. ‌چه قدر زود میان شادی ها و دست زدن ها و بادکنک و خنده‌ها و کیک‌ها فراموش می‌شوی حتی برای یک ثانیه .. حالا متوجه‌گریه‌های روضه‌های قبل از به دنیا آمدن‌ش با مادرش شدم .. گویا ظاهر روضه ها ، روضه‌ی گودال بود اما باطن آن کرب و بلای امام زمان بود ..
همیشه تولد به معنای هدیه گرفتن نیست گاهی به معنای هدیه دادن است .. امشب خدا هدیه ای را به همه‌ی هستی می‌دهد .. فاطر با آن معنا پیدا می‌کند ، عالی با آن معنا پیدا می‌کند و او قدیم الاحسان است .. همان که خدا بود و هیچ کسی نبود و همین الان هم همین گونه است و چه قدر عمیق .. او قدیم الاحسان است ،تنها صفتی که خلقت را قدیم می‌داند .. او هدیه‌ی هستی است ..