eitaa logo
کلبه‌ی‌ترنّمات 🍊🌧🇵🇸🌑🇱🇧
1.3هزار دنبال‌کننده
9.7هزار عکس
1.8هزار ویدیو
179 فایل
کلبه‌ ماهِ من .. 🌔 خانواده مجازی ترنّمات کوچک اما شیرین و خوش بو🍊 بزرگ و عمیق ☁️ خوش قلب .. اعتبارِکانال به تپشِ‌ قلب‌ های این‌ خانواده‌ است .. 🌧 کانال اصلی: @tarannomat می‌شنوم؛ https://daigo.ir/secret/61022356 لطفا تمجید را پنهان کنید ..
مشاهده در ایتا
دانلود
آنچه مهمتر است مرور است، مرور و تکرار خویش، خودش مقدمه‌ی کشف است .. کار نفس و شیطان مرور خودشان است، و ما به دلیل مرور نکردن از آن‌ها شکست میخوریم ..
هدایت شده از [وائل🌿] 🇵🇸″
دانلود+زیارت+جامعه+کبیره+با+صدای+علی+فانی.mp3
21M
[دعای‌جامعه‌کبیره] . سعی کنید حتما تو این شبای آخر بخونید.. اما اگه نمیتونید بذارید پخش بشه گوش جان بسپارید.. .
هدایت شده از ناشناسِ ترنمات
📪 پیام جدید امشب دوست داشتم بشم همون دخترک کوچیک مادر و مادر بغل باز کنه و من بدوام تو بغلش بعد بگم چمه بگم چه‌مه بغض و کنم و بلند بلند گریه کنم مادرم با همون صبوری همیشگی‌ش، دست بکشه رو موهامو بگه گریه نکن دخترکم، من همه رو میدونم اونوقت آروم بشمو خوابم ببره
هدایت شده از ناشناسِ ترنمات
📪 پیام جدید خوابم برد من همون دخترک کوچیک بودم اما نه در بغل مادر بین هم‌سن و سالهای خودم بودم با همون شور بچگی و با همون شیطنت‌های دوران خودم چقدر دلم برای خودم تنگه
هدایت شده از ناشناسِ ترنمات
📪 پیام جدید شده دلتون تنگ کسی بشه ، اما ندونید اون شخص کیه؟
این امر محال ممکنه .. امکان نداره.
هدایت شده از ناشناسِ ترنمات
📪 پیام جدید https://eitaa.com/taranom_pm/32119 ولی منم بعضی وقتا احساس دلتنگی بهم دست میده در حالی که نمیدونم چرا
این یه حرف دیگه است و با اون فرق می‌کنه .. توی ترنمات و کلبه قبلاً ازش گفتیم کلید واژه اش رو سرچ کنید شاید پیدا کنید. قشنگ و جالبه .. https://eitaa.com/taranom_pm/32121 اینم خوبه 👆
زمینه(5)-mc.mp3
8.14M
یَا مَلْجَاَ الاْمِلینَ یَا غَایَةَ الطَّالِبِینَ یَا مَلْجَأَ الْعَاصِینَ یَا حِضنَ الْمُشتاقِینَ .. ‌ ‌برای آغوش تو خودم رو به خواب زدم .. 🌿 ‌ با امام حسین و اشک یک روشی رو یاد بگیریم که به مرور گناه سمت ما نیاد .. در این لینک .. https://eitaa.com/taranom_pm/2627 رهایی از گناه ..
کدوم قسمت از ماجرای درون تان هستید .. ؟ شما یک فیلم ، سریال در این هستی هستید، به کارگردانی و بازیگری خدا و شما نیز نقش اول آن هستید .. ؟ الآن در کدام قسمت هستید ..؟ اطلاع دارید ..؟
می گفت ، من گاهی چند دقیقه خیره به جایی می شوم .. از همه‌ی صدا ها بیرون می شوم و هیچ چیزی را تصور نمی کنم، گویی مثل لنز دوربین گوشی زوم می شوم و سایرین تار می شوند .. من را به خود مشغول می کند ..
هدایت شده از ناشناسِ ترنمات
📪 پیام جدید https://eitaa.com/taranom_pm/32125 اگر کارگردان زندگی خداست پس ما چه نقشی تو داستان زندگیمون داریم ؟ اگر ما بازیگریم پس داریم ی نقش از پیش نوشته شده رو بازی میکنیم؟
نه .. نقش از پیش تعیین شده برای کسی هست که اختیار نداره، ما اختیار داریم .. و از خاصیت عالم ماده است .. همین که نمی دونی بخش شگفت انگیز ماجراست .. شما فیلم رو ایجاد میکنید .. شما نقش اول آن کارگردانید.. باید نقش‌ت را خودت پیدا کنی .. فیلم خدا با کارگردانی فیلم های ما فرق می‌کنه .. ما بخشی از اوییم .. آمده ایم تا تمام او شویم و این مسیر شدن، زمان هر انسانی است .. نقش ها از پیش تعیین نمی شود، ما همان علم بسیط خداییم که در مسیر هستیم .. جالب تر می دونی چیه .. ؟ اگر جلسات شیخ کتاب خوان رو دنبال کنید ، حل میشه 👇 https://eitaa.com/book_eat/216
هدایت شده از ناشناسِ ترنمات
📪 پیام جدید https://eitaa.com/taranom_pm/32125 الان حتی نمیدونم چرا این نقطه از تاریخ‌م. امشب از اندازه توکل خودم ترسیدم چون خیلی کوچیک بود و نتونست حریف ترس و استرسم بشه چقدر من نقص دارم
گاهی ترس و استرس و اضطراب مقدس است اما بخش آرامش‌مان کوچک است که تنظیم نمی‌شویم ..
می گفت ؛ خودت به دلم انداختی که زیر قبه‌ی حرم امام حسین، این دعاها را بگوی‍َ‌م, که خودت برای‍َ‌م انتخاب‌ش کنی .. و مسیر ها را روشن کنی.. حتی اگر از فرزندان شما باشد هم عرض شده دست خودشماست‌..
هدایت شده از ناشناسِ ترنمات
📪 پیام جدید چرا خواب عمیق!!
متوجه نشدم..؟ یعنی چی؟
هدایت شده از ناشناسِ ترنمات
📪 پیام جدید برای یک محصل کنکوری نماز شبش واجب تره یا توی اون ساعات درسش؟
اول هیچ کدوم. اول باید ببینه این نماز شب چیه که از سر نیمه شب تا قبل اذان صبح یه ده دقیقه برای نماز شب وقت نداره .. بعدش.. نماز شب روی هم به ربع نمیشه..
امشب شب آخر برنامه سی شب سی مسجد هست .‌‌. یه جای روح نواز رو اومدیم ..