eitaa logo
رِسـانـه طَـریـقُ الْـحَـقْ🇵🇸
2.5هزار دنبال‌کننده
12.6هزار عکس
7.1هزار ویدیو
145 فایل
✨﷽✨ كانالي مملوّ از تكان دهنده‌ترين سخنان علمای اخلاق و عرفان (روشنگری) (کپی آزاد) تأسیس : ۲۷ / ۱ / ۱۳۹۷ ارتباط با ادمین کانال @Adel_khalatbari تبادل نداریم🌹
مشاهده در ایتا
دانلود
💢 / رهبر انصارالله یمن: برای کمک به مقاومت فلسطین در آماده‌باش کامل هستیم. ✍ خدایا چگونه این مظلومین را قدرت دادی و پازل آخرالزمانیت را چیدی ... الله اکبر ولله الحمد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 آقا سه روز پیش این پیام را به فلسطین مخابره کرد / آقا جرات طوفان داد ...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 ببینید: یکی از فلسطینی ها از صحنه موشکباران به وجد آمد و میگوید: یا لثارات قاسم سلیمانی... الله اکبر .. ✍ همه خونخواه تو هستند ...
💫 زکات فطره (فطریه) واجب تاکید شده و بسیار مهم 🌷 امام على عليه السلام: هر كه زكات فطره را بدهد، خداوند به سبب آن ، نقص حاصل از زكات مالش را جبران كند. (وسائل الشيعة،ج۴،ص۱۲۰) 🌸 امام صادق عليه السلام: تماميت روزه ، به دادن زكات (فطريه) است، همچنان كه تماميت نماز به صلوات بر پيامبر صلى‌الله‌عليه‌وآله می‌باشد ؛ زيرا اگر كسى روزه بگيرد و زكات فطره را عمدا ندهد از روزه بى بهره است . (كتاب من لا يحضره الفقيه، ج۲، ص۱۸۳) ☑️ بر کسی که خودش فقیر نباشد، واجب است برای خود و تمام کسانی که تحت تکفل او هستند زکات فطره را بپردازد. اگر کسی که فطره بر او واجب است آن را پرداخت نکند بر فرد تحت تکلف واجب نمی‌شود.
✅ مبلغ فطریه رمضان ۱۴۰۰ از سوی مراجع تقلید اعلام شد ⏱ زمان پرداخت یا كنار گذاشتن مبلغ فطریه بعد از اثبات حلول ماه شوال از غروب آفتاب شب اول ماه شوال آغاز میشود و اگر نماز عيد فطر میخواند، بايد پيش از خواندن نماز پرداخت كند يا كنار بگذارد و اگر نماز عيد نمی‏خواند، تا ظهر روز عيد فطر مهلت دارد. 🔸فطریه شرط قبولی روزه ی ماه رمضان و سبب حفظ شدن تا سال دیگر است. 👈 فطریه باید به فقیران و مستمندان داده شود.
آیت‌الله سیستانی: به یاری ملت فلسطین بشتابید 🔸بیانیه دفتر آیت الله سیستانی:مرجعیت دینی بار دیگر حمایت قاطع خود را از ملت مقاوم فلسطین اعلام می‌کند. 🔸از ملت‌های آزاده دنیا می‌خواهیم به یاری فلسطینی‌ها در بازگرداندن حقوق غصب شده‌شان بشتابند.
☑️ یکی بزنید 10 تا می خورید
🔴 تیتر اول روزنامه صهیونیستی معاریف : دولت[صهیونیستی] در حال سوختن است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 لحظه آغاز مجدد حملات موشکی مقاومت به تل‌آویو 🔹نیروهای مقاومت در پاسخ به جنایت صهیونیست‌ها در حمله به ساختمان‌های مسکونی در غزه حملات موشکی را از سر گرفتند. 🔹رسانه‌های اسرائیلی اعلام کردند در کمتر از ۲۰ دقیقه ۳۵۰ موشک و راکت از نوار غزه شلیک شد. 🔹در کمتر از ۴۸ ساعت گروه های فلسطینی برای اولین بار در تاریخ! بیش از ۱۰۰۰ راکت به سمت سرزمین های اشغالی شلیک کرده اند. 🔹رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس: ما در نبرد قدس پیروز شدیم و اکنون وارد مرحله جدیدی از نبرد با دشمن صهیونیست شده‌ایم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌بسته خبری مقاومت -نیروگاه برق و پالایشگاه عسقلان هم توسط نیروهای فلسطینی مورد هدف قرار گرفت. -ابوعبیده سخنگوی قسام اعلام کرد که حملات موشکی اخیر به تل آویو با موشک‌های سنگین "العطار" انجام شده و یکی از موشک‌ها مستقیما به فرودگاه بن‌گوریون اصابت کرده است. -خط لوله نفتی که ایلات و اشکلون را بهم پیوند می دهد هم مورد اصابت قرار گرفته است. -رهبر انصارالله یمن: برای کمک به مقاومت فلسطین در آماده‌باش کامل هستیم -مشاوران نیروهای ویژه حزب‌الله لبنان ملقب به «یگان سیاه» وارد غزه شدند. -نیروهای مقاومت عراق برای کمک به غزه اعلام آمادگی کردند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تظاهرات در کانادا ، اسپانیا و آمریکا در حمایت از فلسطین 🔹 تظاهرات در اسپانیا در اعتراض به حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه برگزار شد. 🔹 همچنین المیادین از برگزاری تظاهرات در حمایت از قدس در تورنتو کانادا خبر داد. 🔹شهروندان آمریکا نیز با برپایی تظاهراتی، به حمایت از فلسطینیان پرداخته و علیه صهیونیست‌ها شعار دادند.
14000221_40587_64k.mp3
32.43M
🔊 صوت کامل بیانات رهبر معظم انقلاب در ارتباط تصویری با نمایندگان تشکل‌های دانشجویی. ۱۴۰‌۰/۰۲‌/۲۱
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 احمدی‌نژاد ۱۳۸۸: "آقای کروبی من تعجب می‌کنم شما سیستم انتخابات رو زیر سوال می‌بری که چند بار باهاش انتخاب شدی" . 🔹احمدی نژاد پس از ثبت نام در انتخابات در کنفرانس خبری گفته بود: در صورت رد صلاحیت میگویم انتخابات را تایید نمیکنم و در آن مشارکت نمی کنم و از افرادی که سابقه دوستی و نزدیکی با بنده داشتند، حمایت نخواهم کرد. .
♨️احمدی‌نژاد وصیت‌نامه‌اش را خواند قبلاً گفتیم خطر احمدی‌نژاد از خطر اصلاح‌طلبان بیشتر است، اما به نظرم بیانیه امروزش یک وصیت‌نامه‌ بود! 1️⃣- اینکه با این بیانیه تندی که خواند و خود را در برابر حاکمیت و نظام قرار داد، بخشی از بدنه هوادارانش را از دست داد و آن‌هایی هم که به او تمایل داشتند، نسبت به او بی‌میل شدند. 2️⃣ اینکه اگرچه جمعیت دویست - سیصد نفره‌ای با او آمده بودند اما این، آن جمعیتی نبود که احمدی‌نژاد انتظار داشت؛ در واقع احمدی‌نژاد نتوانست آن فشار اجتماعی که می‌خواست را تولید کند. رفتارهای امروز او به خصوص از در بالا رفتنش هم نشان از تقلا برای نشان دادن محبوبیت خود و پوشاندن شکستش بود. 3️⃣اینکه رفتارها و مواضع احمدی‌نژاد در ادامه قطعاً تندتر و رادیکال‌تر خواهد شد، اما او هرچه رادیکال‌تر شود، بدنه هواداریش بیشتر ریزش خواهد کرد. هوادارانش، پایی در انقلاب دارند و ضدانقلاب نیستند. بنابراین هرچه زاویه‌اش با نظام بیشتر شود، بیشتر منزوی می‌شود. 4️⃣-اینکه پایگاه اجتماعی که احمدی‌نژاد بر آن سوار شده، پایگاه ماندگاری نیست. محبوبیت تا به امروز احمدی‌نژاد ناشی از عملکرد دولت روحانی است. وضعیت تغیر پیدا کند و مردم فرد دیگری را ببینند که خدمتگزار است، او را فراموش می‌کنند و به تاریکخانه می‌سپارند. پایگاه اجتماعی دولت بهار همچون پایگاه اجتماعی جنبش سبز نیست. 🔴احمدی‌نژاد و دشمنان نظام احمدی‌نژاد قطعاً به یک اپوزیسیون اما از نوع داخلی تبدیل شده. اما آیا با اپوزیسیون خارج‌نشین پیوند خواهد خورد؟ پاسخ این است که مواضع اخیر او نشان می‌دهد که احمدی‌نژاد بی‌میل نیست که با اپوزیسیون خارجی و دشمنان به خصوص عربستان سعودی مرتبط باشد، اما شان خود را خیلی بالاتر از آن‌ها می‌داند؛ یعنی همان غروری که در برابر حاکمیت دارد در برابر آنان هم دارد. اما پیش‌بینی می‌شود وارد گفتگو و تعامل با برخی کشورهای عربی منطقه به خصوص عربستان سعودی بشود و نوع خاصی از تفکرات تکفیری را به صورت محدود به وجود آورد. از این رو شاید شاهد شکل‌گیری یک گفتمان تکفیریِ عدالت‌خواهیِ بگم بگم توسط ایشان باشیم که این موضوع می‌تواند برای نظام هزینه‌ساز باشد. اما همانطور که گفتیم این جنس از عدالتخواهی که در کشور به وجود آمده و بخش از عدالتخواهان هوادار احمدی‌نژاد هستند، در تضاد با گفتمان توسعه حاکم بر دولت متولد شده، اگر آن گفتمان برود، این جنس از عدالتخواهی هم به حاشیه خواهد رفت. 🔴سبد رای احمدی‌نژاد چه خواهد شد؟ بیش از نیمی از آرای سبد احمدی‌نژاد به اصولگرایان (رئیسی) خواهد رسید؛ چراکه هواداران احمدی‌نژاد انقلابی و متدین هستند. اگر جهانگیری و لاریجانی حضور پیدا کنند و در مناظرات به احمدی‌نژاد حمله کنند، بخش زیادی از آن محبوبیت باقی مانده او نیز ریخته خواهد شد. در نهایت یک عده معدودی با احمدی‌نژاد باقی خواهند ماند و در انتخابات شرکت نمی‌کنند. حالا شاید با ردصلاحیت هم شلوغ‌کاری‌های کوچکی در تهران انجام بدهند، اما نه تاثیری خواهد داشت و نه مشارکت را پایین خواهد آورد. (البته مشارکت به دلیل عملکرد اقتصادی دولت و کرونا پایین است، اما احمدی‌نژاد مدعی می‌شود مشارکت پایین به دلیل نبودن من است!) 🖌طلبه حقیر
✳️ ارزش عمل 🔻 دو تا کلمه حرف که عمل کنی تو را نجات می‌دهد. هزار کلمه که یاد بگیری و عمل نکنی فایده‌ای ندارد. 👤 📝
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ضرب شست فلسطینی‌ها به متجاوزان صهیونیست پاسخ سنگین موشکی مقاومت به جنایت صهیونیست‌ها در به شهادت رساندن ۵۶ نفر در غزه.
🌺 *عید سعید فطر مبارک* 🔹دفتر رهبر معظم انقلاب در اطلاعیه‌ای اعلام کرد پنج‌شنبه ۲۳ اردیبهشت، عید سعید فطر است.
✅ اعمال شب و روز عید سعید فطر
... 🍃امام حسن مجتبی (ع) : قوی ترین عامل جذب روزی ، مداومت بر طهارت (وضو) است. 📚مفاتیح الحیات/جوادی آملی
✍علامه حسن‌زاده آملی زنى ديدم پسرش مُرد، برخاست چشمش را بست و او را پوشاند و گفت جَزع و گريه چه فائده دارد؟ آنچه را پدرت چشيد تو هم چشيدى و مادرت بعد از تو خواهد چشيد، بزرگترين راحت‌ها براى انسان خواب است و خواب برادر مرگ است؛ چه فرق میكند در رختخواب بخوابى يا جاى ديگر، اگر اهل بهشت باشى مرگ بحال تو ضرر ندارد و اگر اهل نارى زندگى بحال تو فايده ندارد، اگر مرگ بهترين چيزها نبود، خداوند پيغمبرِ خود را نمی‌ميراند و ابليس را زنده نمى‏‌گذاشت... 📚هزار و یک نكته
🔹آیت الله حائری شیرازی🔹 🔸زیتون؛ درخت شهرداری ها !🔸 🌳 بعضی ها عقیده دارند که در شهرها و بوستان ها باید کاشت. شهرداری ها هم درخت های غیر مثمر مانند کاج و سرو و از این قبیل درختان می کارند. این . شما بروید کشورهای اروپایی را ببینید. مثلاً در ایتالیا، درختان زیتون با تنه های بسیار قطور و کُلُفت وسط خیابان ها کاشته اند. گاهی هم در آن جاها سرماهای بسیار سخت و چند درجه زیر صفر دارد که درخت های زیتون را خشک می کند، اما دوباره از پایین جوانه می زند و بالا می آید. اصلاً درخت زیتون هاست؛ علتش این است که مثلاً اگر درخت نارنج بکارند، تا نارنجش می رسد مردم می کَنَند و چیزی را که مالکش نیستند به خانۀ خودشان می برند. اما زیتون میوه ای نیست که از درخت بکَنَند و بخورند. هرکه میوۀ درخت زیتون را بکند، خودش پشیمان می شود! تلخ است و قابل خوردن نیست. عمل آوردن آن هم اینطور نیست که آدم بگوید اگر درون دیگ بپزد خوب می شود. اگر بخواهند روغنش را هم بکشند نیاز به یک کارخانه روغن کشی دارد. به این دلایل است که میوۀ درخت زیتون را هیچ کس سراغش نمی رود. لذا برای شهرداری ها بسیار مفید است؛ چون هم اش آسان است، هم فراوانی دارد، مانند استفاده از ، و منافع بسیار دیگر. پس زیتون در واقع درخت شهرداری هاست. 🌳 زیتون درختی است که بسیار زیاد است. درخت زیتون تا عمر می کند! اصلاً درباره درخت زیتون این جمله درست است که زیتون مرگ ندارد، مگر این که او را بکشند. درختان زیتونی در عالم هستند که چند هزار ساله اند! از جهت بازدارندگی باران، درخت زیتون، بهترین درخت برای است. درخت زیتون، برگ ریزان ندارد. در فصل زمستان، درختانی مثل انجیر و انگور که برگ ریزان دارند، وقتی باران به شاخه های آنها می خورد، سرعت و شدت باران را متوقف نمی کنند و این موجب صدمه به خاک می شود. اما درخت زیتون اجازه نمی دهد باران به زمین بخورد؛ یعنی زیتون می تواند اولویت اول برای آبخیزداری باشد؛ بلکه از انجیر هم برای این کار مناسب تر است و خاک سطحی را نیز حفظ می کند. 🌳 هر چه سن درخت بیشتر می شود، شاخه ها بالاتر و ریشه ها در اعماق زمین پایین تر می روند و این دو در جهت مخالف هم حرکت می کنند. مثلاً ما در طرح «فلاحت در فراغت»، در دشتکوه و هرجا که مُیَسّر بوده است، درخت زیتون کاشته ایم. هرجا که سیل آمده است، در آنجا درخت زیتون قطرش و بلندی اش دو برابر شده است؛ یعنی سیل برای درخت نعمت است و این درختان به نحوی شده اند. به عکس، در جاهایی که سیل گیر نبوده است، درختان زیتون کوتاه قد مانده اند. 🌳 سیل را وقتی کنترل کنید می شود. در جاهایی که باران می بارد، اگر درخت وجود داشته باشد و باران را مهار کند آب وحشی را اهلی می کند و باران به نعمت تبدیل می شود. لذا باید از این نعمت خدادادی استفادۀ بهینه کرد و در امر با استفاده از کاشت درخت زیتون حداکثر استفاده را از آب و باران و سیل نمود. 🌳 زیتون است: قرآن می فرماید: «شجرة مبارکة زیتونة لا شرقیة و لا غربیة یکاد زیتها یضییء»؛ گشایش کار ما در کاشت درختان زیتون است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹فیلمی از اصابت موشک مقاومت به مرکز شهر پتاخ تیقوا واقع در مرکز فلسطین اشغالی
💢 اعتراف صهیونیست ها قدرت افزایی قابل توجه حماس 📸 تساحی دبوش خبرنگار رادیو ارتش رژیم صهیونیستی : 🔹 اگر من یک دهه پیش در رادیو بودم و به شنوندگان می گفتم که حماس تهدید به شلیک موشک به حیفا می کند ، شنوندگان احتمالاً می خندیدند. 🔸 پس از یک دهه که در آن اسرائیل اجازه داد حماس تقویت شود و به حزب الله دوم در مرز جنوبی تبدیل شود ، این شوخی به واقعیت تبدیل شده است‌. ✍ از زمین به آسمان رحمت برایت میفرستیم و هورا میکشیم برایت سردار که موجب وحشت ابدی صهیونیستهای غاصب شده ای. هزاران دیپلمات فدای دست بریده ات سردار...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 حمایت پرشور مردم آمریکا از قیام مردم فلسطین 🎥اینجا شیکاگو است راهپیمایی عظیم علیه جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت از فلسطین
🌹 امام صادق علیه السلام: هرگاه بنده ای آب بنوشد و حسين را ياد كند و قاتل او را لعن نمايد، خداوند برايش 👈 ۱۰۰,۰۰۰ نيكی بنويسد 👈 ۱۰۰,۰۰۰ بدی او را پاك كند 👈 ۱۰۰,۰۰۰ درجه او را بالا ببرد 👈 چنان باشد كه گویی ۱۰۰,۰۰۰ برده را آزاد كرده 👈 و خدا او را در روز حشر با روی سفيد و درخشان محشور میسازد. 📗 الكافی ج۶ ص۳۹۱ ح۶ السَّلامُ علیک یا ابا عبدالله و لَعَنَ الله مَن قَتَلَک سلام بر شما یا ابا عبدالله و لعنت خدا بر کسانی که شما را به قتل رساندند