eitaa logo
رِسـانـه طَـریـقُ الْـحَـقْ🇵🇸
2.5هزار دنبال‌کننده
12.6هزار عکس
7.1هزار ویدیو
145 فایل
✨﷽✨ كانالي مملوّ از تكان دهنده‌ترين سخنان علمای اخلاق و عرفان (روشنگری) (کپی آزاد) تأسیس : ۲۷ / ۱ / ۱۳۹۷ ارتباط با ادمین کانال @Adel_khalatbari تبادل نداریم🌹
مشاهده در ایتا
دانلود
🌹امام علی علیه السلام: ☑️ خودسازی در گرو مبارزه با است. 📙تصنیف غررالحکم، ص۲۴۱
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ سه ویژگی مهم مومن در کلام امام رضا علیه السلام 👤حجت الاسلام والمسلمین رفیعی
🔺خاخام اعظم صهیونیست، ابی چایم كنیفسكی: بنیامین نتانیاهو آخرین نخست وزیر دولت یهود پیش از ظهور مسیح خواهد بود‌. ▪️به زودی معبد سوم برپا می شود و مسیح می آید. ▪️ظهور_مسیح ▪️تخریب_مسجدالاقصی
🔺مجریان شبکه های تلویزیونی مالزی در همبستگی با خبرنگار فلسطینی که با شلیک نظامیان اسرائیلی بینایی خود را از دست داد با بستن یک چشم خود ، برنامه اجرا کردند
🌷 آیت‌الله (ره) : ✍ بلا ، با صدقه رفع می‌شود ؛ اگرچه محکمِ محکم شده باشد. نه اینکه فقط روایت است که صدقه ، دافع بلیات است ؛ نخیر، درایت هم هست. 👌 می‌دانیم که از لطف و احسان است که شارع فرموده: «إِسْتَنْزِلُوا الرِّزْقَ بِالصَّدَقَة» (روزی را با صدقه نازل کنید). 📚 گوهرهای حکیمانه، ص١٣٧
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 سردار قاآنی: برادران ما در فلسطین خیلی از تاسیسات زیربنایی را که می‌توانستند در رژیم صهیونیستی بزنند، نزدند چون در آینده‌ای نزدیک خودشان از آن استفاده خواهند کرد😍
💢 مرحوم آیت الله فاضل لنکرانی: آن روز من نیستم شما هستید و خواهی دید که این شخص در مقابل امام خامنه ای خواهد ایستاد. ✍ توییت رذیلانه ی پسر احمدی نژاد را ببینید!
شهــید ابراهیم هادۍ: ابراهیم همیشه قبل از مسابقات دو رڪعت میخواند ازش پرسیدم چه نمازی میخوانۍ؟ گفت: دو رڪعت نماز میخوانم و از خدا میخوام یوقت تو مسابقه ڪسی نگیرم.
بشار اسد بار دیگر رئیس جمهور سوریه شد 🔸بشار اسد با کسب ٩۵.١ درصد آراء بار دیگر به عنوان رئیس جمهور سوریه انتخاب شد. 🔸بنابر اعلام رئیس پارلمان سوریه، در این دور از انتخابات میزان مشارکت مردم ۷۸ درصد بوده است.
حاجی‌زاده: استخوان‌های رژیم‌صهیونیستی ترک خورد فرمانده نیروی هوافضای سپاه: 🔸جنگ ۱۲ روزه و مقاومت جانانه فلسطینیان گویای همه‌چیز است و توان مقاومت را باید از زبان دشمنان شنید. 🔸دیدیم که فرمانده سنتکام آمریکایی‌ها چه گفت، آنها اعتراف کردند که ایران برتری هوایی بلکه برتری نظامی را از آنها گرفته است. 🔸استخوان‌های رژیم صهیونیستی در جنگ غزه ترک خورد و همه این را دیدند. 🔸این تنها شروع فروپاشی رژیم صهیونیستی و نقطه عطفی در فروپاشی آنهاست. 🔸با فروپاشی رژیم صهیونیستی، آمریکا نیز فرو خواهد ریخت. 🔸همه آنهایی که در جهان ظلم کردن نیز فرو خواهند ریخت و ان‌شاءالله در آینده شاهد موفقیت‌ها و پیروزی‌های بزرگ خواهیم بود و پیروزی‌های بزرگ‌تر پیش روست.
❓چرا برای کرونا ماسک زدن را تجویز کرده اند؟ 🔹وقتی پزشکی غربی(طب شیمیایی) با این همه هزینه و امکانات و آزمایشگاه و بیمارستان و تحقیقات، برای بی اختیاری ادرار فقط پوشک سایز بزرگ (ایزی لایف) تجویز میکند و راه درمانی برای آن ندارد! 🔹وقتی برای خروپف هیچ درمانی ندارد 🔹وقتی برای برای وِزوِز گوش پیشنهاد میکند به وزوز گوش ندهید! 🔹وقتی سینوزیت و خیلی از بیماری‌ها را نمیتواند درمان کند 🔹وقتی برای سردردها فقط مسکن دارد و نمیتواند آن را درمان کنند. 🔹وقتی علت اکثر بیماری‌ها را نمیتواند تشخیص دهد یا تشخیصش اشتباه است. 🔹و تقریبا برای همه بیماری ها راه درمان اساسی ندارند و بیماران تا آخر عمر باید دارو بخورند... انتظار دارید برای ویروس ها درمان یا پیشگیری داشته باشند ؟! 💢نهایت پزشکی غربی، پیشنهاد ماسک است و تحمیل عوارض و مشکلات فراوان به مردم در اثر ماسک زدن. آن هم با وجود اینکه از نظر علمی ویروس اینقدر کوچک است که به راحتی از ماسک عبور میکند. ❗️از این جاهلیت مدرن، انتظار درمان نداشته باشید و به آن دل نبندید به خصوص وقتی طب اسلامی ، ایرانی ، سنتی ، چینی و... وجود دارد.
پروفسور مونتاگنیر ویروس شناس : کتاب های تاریخ نشان می دهد که این واکسیناسیون است که جهش‌های مختلفی را ایجاد می کند. منبع : https://b2n.ir/a39960
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
قرق کردن بازار و مناصبات توسط فرزندان مهرعلیزاده، کاندیدای ریاست جمهوری از جریان اصلاح طلب 🔹از دختر جناب آقای مهرعلیزاده شنیدید که در سن ۳۰ سالگی و با مدرک طراحی دوخت به‌ عنوان «دبیر شورای راهبردی گردشگری سلامت منطقه آزاد کیش» منصوب شد. 🔹حالا از پسران او یاسر و محمدعلی مهرعلیزاده بشنوید که در قالب یک خیریه به نام «پیوند مهر» صاحب چند شرکت و منصب هستند: ➖ مؤسسه خیریه پیوند مهر، مؤسس و سرمایه‌گذار محسن مهرعلیزاده، اعضای هیات مدیره محمدعلی و یاسر مهرعلیزاده و دیگران ... ➖یاسر مهرعلیزاده: هیات مدیره تجارت صنعت مرصوص ➖یاسر مهرعلیزاده: رئیس هیات مدیره شرکت طراح صنعت شاره ➖ مؤسسه پیوند مهر: مدیر شرکت پاسارگاد تراکتور ارغوان ➖یاسر مهرعلیزاده: هیات مدیره توسعه انرژی مهر سبا ➖محمدعلی مهرعلیزاده: هیات مدیره و مدیرعامل محتواپرداز پارسه ارائه‌دهنده خدمات زالو ➖پیوند مهر: شرکت فناوران اطلاعات پیوند داده ➖پیوند مهر: شرکت تحقیقات انرژی و محیط‌ زیست شریف ➖ پیوند مهر: شرکت سبا مهر طاها ➖پیوند مهر: شرکت پترو مهر سبا/مکتوبات
⁉️ رسانه یا ماشین مغز شویی! 🔹 رسانه ها از روش های مختلفی برای متقاعد کردن افراد و تاثیرگذاری بر آنها استفاده می‌کنند؛ یکی از مهمترین روش ها، شست و شوی مغزی است. شست و شوی مغزی، یعنی ما به صورت ناخودآگاه از افکار و خواسته های دیگران (البته تحت شرایط خاص) پیروی کنیم؛ که همین باعث تغییر در اعتقادات، باورها و رفتارهای ما می‌شود. 🔹 دو ایده اصلی شست و شوی مغزی از نظر «پروفسور ادگار شاین» : ✔️ ایزوله شدن از دیگران: یعنی ارتباطات فرد با دیگران را محدود یا قطع کنیم، تا از منابع دیگری اطلاعات نداشته باشد. ✔️ دست بندهای طلایی: یعنی منافع فرد را طوری به خودمان گره بزنیم، که با ما ادامه دادن برایش جذاب باشد. 👈 دقیقا کاری که رسانه های معاند و ضد انقلاب مثل بی بی سی، ایران اینترنشنال و جریان اصلاح طلب و... انجام میدهند به عنوان مثال از طریق شایعه سازی و تخریب صداوسیما و رسانه های انقلابی مثل کیهان سعی میکنند مردم را از آنها دور کنند تا مردم متوجه واقعیت‌ها نشوند تا اینگونه مردم را بهتر فریب و شستشوی مغزی دهند. ⚠️ مراقب باشیم که چه رسانه‌هایی را دنبال می‌کنیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💫 «اعتماد به خدا» ▫️گاهی اوقات ما اندازه یه پرنده به خدا اعتماد نداریم. ▫️ما باید وظیفمون رو انجام بدیم، قطعا لطف خدا شامل حالمون میشه.
یادش بخیر؛ در عصر جدید هر کس رأی نمیداد، حق اظهار نظر هم نداشت... 👤 علیرضا گرائی .
◈ ✍ 🌿آیت الله انصاری همدانی: اگر کسی شرایط تقـوا و پرهیزگاری را در خودش ایجاد ڪند... خـداوند استادکامل‌را به‌اومیرساند ولواینکه از آن‌طــرف عــالَــــم بــاشــد.
قاآنی: صهیونیست‌ها به خانه‌هایشان در اروپا برگردند فرمانده نیروی قدس سپاه: 🔸پیام مقاومت به فرزندان فلسطین این است که از حالا باید برای اداره کل سرزمین فلسطین برنامه‌ریزی کنید. 🔸رژیم صهیونیستی بدون تردید باید به زمانی بیاندیشد که این سرزمین دیگر در اختیار آن‌ها نیست. 🔸به همه صهیونیست‌‌ها توصیه می‌کنم قبل از اینکه خانه‌هایی که در اروپا و آمریکا داشته‌اید، گران‌تر بشود، به همانجا برگردید و خانه‌هایتان را بسازید. 🔸برادران ما در فلسطین خیلی از تاسیسات زیربنایی را که می‌توانستند در رژیم‌صهیونیستی بزنند، نزدند چون در آینده‌ای نزدیک خودشان از آن استفاده خواهند کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 چگونه خوی تجاوز و وحشی‌گری صهیونیست‌ها توسط جبهه مقاومت متوقف شد/رهبر انقلاب؛ حاج قاسم سلیمانی موجب شد تا نوار غزه، اسرائیل را وادار به عقب‌نشینی کمتر از ۴۸ ساعت کند.
👤زید شاکر تازه مسلمان آمریکایی: من امنیت و آرامش را در اسلام به گونه دیگری یافتم . ذکر خدا من را به منبع آرامش متصل کرد و سبب رشد روحی ام شد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 خسارت 100هزار میلیاردی دولت در بخش نیروگاه و برق محسن سپیدان عضو کمیسیون اقتصادی مجلس: 🔻دلیل اصلی قطعی برق کوتاهی دولت است نه استخراج رمزارزها 🔻دولت به وظایف خود در ایجاد نیروگاه‌های برق عمل نکرد و امروز با کمبود شدید برق در کشور مواجه هستیم. 🔻کمتر از 2 درصد از برق تولیدی کشور صرف تولید رمز ارزها می‌شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 : انتقام فعلی را از آینده نگیرید نامزد ریاست جمهوری: 🔺 جوان‌های عزیز اگر به هر دلیلی از وضعیت فعلی و مشکلات ناامید هستند، نباید انتقام دولت فعلی را از دولت آینده گرفت.
📸 روحانی متشکریم برای ... !