هدایت شده از ˒ 𖤐˚.𝖦ᥲ𝗅ᥲ𝗑𝗒
مارس ، حواست باشه دکمه Reply all
رو نزنی و انتقاد تند و تیزتو برای همه نفرستی وگرنه تا ابد به نام آدم بد عنق شناخته میشی.
☩ 𝑻 𝑻 𝑻 ☩
مارس ، حواست باشه دکمه Reply all رو نزنی و انتقاد تند و تیزتو برای همه نفرستی وگرنه تا ابد به نام آ
بهترین کار همینه
ادم بد عنق شناخته بشم؟ به کی/رم
هدایت شده از ˒ 𖤐˚.𝖦ᥲ𝗅ᥲ𝗑𝗒
مارس ، انقد با اون ناخونات ور نرو
اون استرس و بی قراری درونیت با این کارا
تموم نمیشه.
هدایت شده از 𓏲࣪✧𝑯𝒆𝒍𝒍𝒆𝒏𝒊𝒔𝒕𝒊𝒄
کرئوس،بنظرت بهتر نیست بری سمت رنگ های شاد یا یه کاری کنی حالت بهتر بشه؟