eitaa logo
♦️تا ظهور مولا (عج)♦️
375 دنبال‌کننده
106.4هزار عکس
69.9هزار ویدیو
165 فایل
🤲🏻🌹کانال تحلیلی خبری ؛فقط در جهت ظهور و جهاد تبیین🌹🤲🏻
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
معترضان بیلبوردهایی را که در آن چهره رئیس جمهور مخلوع علی بونگو است را مخدوش می‌کنند.
یاعلی مدد اتوبان میلان به تورین!
🔺بلومبرگ دروغ گفت/ آمریکا ۲۲۳ تحریم جدید نفتی اعمال کرد، صادرات نفت ایران ۴ برابر شد 🔹بررسی گزارشات وزارت خزانه‌داری آمریکا نشان می‌دهد که این کشور از می ۲۰۲۲ تا ژوئن ۲۰۲۳ سلسله تحریم‌های نفتی را بر شبکه فروش ایران اعمال کرده است. 🔹در این بازه زمانی وزارت خزانه‌داری آمریکا ۲۲۳ تحریم نفتی جدید اعمال کرده که به تفکیک شامل ۲۵ فرد، ۱۴۸ شرکت و ۵۰ نفتکش مرتبط با ایران است. 🔹اما نکته جالب اینکه با وجود افزایش ۲۲۳ تحریم نفتی علیه شبکه فروش ایران، صادرات نفت کشور در بازه زمانی مذکور تقریبا ۴ برابر شده است. 🔹طبق آمار موسسه کپلر، رقم صادرات نفت ایران از می ۲۰۲۲ تا می ۲۰۲۳ از حدود ۴۰۰ هزار بشکه به ۱.۶ میلیون بشکه در روز رسیده است. ابتدای هفته جاری بلومبرگ افزایش صادرات نفت را به یک توافق خیالی بین ایران و آمریکا ارتباط داده بود.
🔻تعداد راکتورهای هسته ای فعال در کشورهای مختلف آمریکا: ۹۳ فرانسه: ۵۶ چین: ۵۵ روسیه: ۳۷ ایران: ۱
امام حسن عسكرى عليه السلام: مَن مَدَحَ غَيرَ المُستَحِقِّ فَقَد قامَ مَقامَ المُتَّهَمِ هر كس فردى را كه استحقاق ستايش ندارد بستايد، خود را در جایگاه اتهام و بدگمانى قرار داده است أعلام الدين صفحه313
وزارت اطلاعات در بیانیه‌ای با اشاره به شناسایی و بازداشت دو نفر از عوامل عملیاتی تروریست‌ها در استان کرمانشاه نوشت: 🔺از کشفیات بسیار قابل تأمل در این پرونده، طراحی «سناریوی کشته‌سازی» برای قتل برادر، توسط خواهر و دیگر برادران می‌باشد! در خلال تحقیقات امنیتی ـ اطلاعاتی، مشخص شد که یکی از عناصر بازداشت شده، بدلیل اعتیاد شدید، مشکلات اخلاقی و اختلافات خانوادگی، مورد نفرت و غضب سایر اعضای خانواده قرار داشته و آن‌ها در صدد قتل وی بوده‌اند. از آنجا که این فرد سابقه‌ی دو نوبت دستگیری به اتهام اوباش‌گری در پاییز سال گذشته داشته است، خواهر وی (دیگر متهم بازداشتی) با برآورد بودجه لازم در حال فراهم آوردن مقدماتی برای اجرای سناریوی کشتن او در سالگرد وقایع سال گذشته و انتساب قتل فرد معتاد به مأمورین حفظ نظم و امنیت و سپس، انجام تجلیل از وی تحت عنوان «یک مبارز قهرمان» بود!
کهنه‌سرباز انگلیسی جنگ افغانستان در سالگرد خروج ناتو و آمریکا از افغانستان؛ باید به آمریکایی‌ها بگوییم بروید به جهنم، آنها در افغانستان ما را دور زدند! 💢 ترور کولت، کهنه سرباز انگلیسی؛ 🔺اینکه فکر نکنیم سربازان ما بیهوده کشته نشده‌اند هضم آن سخت است؛ ما بیش از هزار نفر از سربازانی که در افغانستان دچار مشکلات روحی و روانی شده بودند را بعدا در اثر خودکشی از دست داده‌ایم.
مصرف برق سه‌ماهۀ ایران بیش‌ از مصرف سالانه ۱۷۰ کشور 🔹توانیر: برق تامین‌شده برای مصارف صنعتی، خانگی و کشاورزی در خرداد، تیر و مرداد ۱۴۰۲ به ۹۱.۸ میلیارد کیلووات ساعت می‌رسد که از مصرف سالانۀ برق ۱۷۰ کشور جهان از جمله سوئیس، اتریش، سنگاپور، فیلیپین و پاکستان بیشتر است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
قاتلان گوشی به‌‌دست! ▪️ مواجه با بحران و آدم‌هایی که حتی از بحران هم فیلمبرداری می‌کنن، از موارد عجیبیه که خیلی از ما باهاش روبرو شدیم؛ اما سوال بزرگ اینجاست که چرا آدما در لحظات حساسی مثل حمله تروریستی، بمب‌گذاری یا حتی صحنه خودکشی افراد، اول از همه به این فکر می‌کنن که چطور این لحظات رو ثبت کنن و برای زودتر ضبط کردن اون با هم رقابت می‌کنن؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دستگیری معترضان به فساد و کمبود دارو در برابر دفتر علی‌اف در . میگویند هموطن رییس جمهوریم،ولی وقتی حرفمان را زدیم دستگیر شدیم.در جلیل آباد داروها را مخفی میکنند! فساد و اتهام زنی و خودسری و بی قانونی در جریان است! این چه ظلمیه؟کشور صاحب نداره و مردم بی ارزشند! این وضع تا کی؟
اینم عروسک لباس هندونه ای براهدیه دادن ومناسب شب یلدابرادخترای گلتون اندازه این عروسک ۲۳هست قیمت ۹۰
اینم دخترموفرفری من خیلی زیباست برادخترای گلتون اندازه این عروسک ۲۳هست قیمت ۹۰
استرداد متهم ۶۰۰ میلیاردی به کشور جانشین رئیس پلیس بین‌الملل فراجا: 🔹متهم کلاهبرداری به همراه همسرش اقدام به داير کردن ۲ شرکت مهاجرتی کرده و از اين طريق با وعده اخذ اقامت و مجوز کار در خارج از کشور از بيش از ۵۰۰ نفر از ايرانيان به مبلغ ۶۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود. 🔹متهم پس از کلاهبرداری به یکی از کشورهای منطقه متواری شد که در یکی از کشورهای منطقه رديابی، شناسايي و حکم جلب بین المللی عليه وی صادر و موضوع تحت تعقیب بین المللی متهم به اينترپل کشور محل اختفا نیز ارسال و در کمتر از ۷ ماه دستگیر شد.
🛑فعالیت زودهنگام ستاد انتخاباتی دولت روحانی 🔺تو این جلسه روحانی افراد نزدیک به خودش رو تشویق به نام‌نویسی در انتخابات کرده‌!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آیت الله العظمی جوادی آملی: «در زيارت اربعين به پيشگاه سالار شهيدان(سلام الله عليه) عرض ارادت مي‌كنيم و به خدا عرض مي‌كنيم، حسين ‌بن ‌علی علیهما السلام كسی است كه با خون خود دو كار كرد: يكی جهلْ‌ زدايی كرد و ديگر جهالت‌روبی...»
امیرعبداللهیان وارد دمشق شد 🔹امیرعبداللهیان: در سفری که اخیرا به عربستان داشتم از مقامات عربستان سعودی اظهارات مثبتی را در ارتباط با سوریه دریافت کردم. 🔹وزیر امور خارجه قرار است با وزیر خارجه، نخست وزیر و رئیس‌جمهور سوریه دیدار کند.
🔺حکومت نظامی نیجر اعلام کرد که تمامی توافقات امنیتی با فرانسه لغو شده است. 🔸️نیروهای فرانسوی در نیجر اکنون به عنوان یک نیروی اشغالگر در نظر گرفته می شوند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸 رئیس جمهور فرانسه: بر این باورم که صحنه بین المللی روز به روز پیچیده تر می شود و خطر تضعیف غرب به ویژه اروپای ما وجود دارد...
⭕️ خدمات پایگاه های سرکنسولگری ایران در کربلا به زوار ایرانی در ایام اربعین: 🔹(درصورت گم شدن گذرنامه) صدور برگه عبور موقت برای بازگشت به ایران 🔹پیگیری حقوقی امور بازداشت شدگان در زمینه های حمل مواد مخدر، ورود غیرمجاز به عراق، سرقت و.... 🔹پیگیری وکسب اطلاعات گمشدگان ایرانی 🔹اعلام گم شدن وسایل همراه زائر از جمله مدارک، تلفن همراه، کوله پشتی و... 🔹پیگیری امور متوفیان شامل صدور ترجمه گواهی فوت و صدور نامه گمرگ جهت انتقال فرد متوفی 🔹رسیدگی به امور درراه ماندگان 🔻آدرس و شماره تماس پایگاه های شبانه روزی: 🔹دفتر اصلی: کربلا- سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران واقع در خیابان الاسکان 009647846193862 009647846193863 009647846193864 009647846193865 🔹کربلا- شارع قبله امام حسین، میدان المرکزیه، کتابخانه المرکزیه 009647846193867 009647846193868 009647846193869 009647846193870 🔹دفتر شماره دو: حله خیابان60، مجسر (پل) نادر، مرکز حشد الشعبی 009647856669374 009647846193866 🔺علاوه بر شماره تماس پایگاه های سه گانه، هم میهنان می توانند برای دریافت هرگونه راهنمایی، با سیم کارت ایرانی خود با شماره 0098280 و درصورت داشتن سیمکارت عراقی با 00964280 تماس بگیرند.
وزیر کشور: زائران حسینی از خدمات سفر اربعین رضایت دارند وزیر کشور: 🔹امروز از پارکینگ اربعین در مهران بازدیدی داشتیم، به همت مسئولان استان این پارکینگ در ۸۰ هکتار به شکل محصور شده ساخته شده است. 🔹️امکانات خوبی در این پارکینگ در بحث سرویس بهداشتی، نمازخانه، موکب، آب سردکن و...برای خدمات رسانی به زوار فراهم شده است. 🔹️ظرفیت این پارکینگ، پارک بیش از ۹۰ هزار خودرو است، خوشبختانه زائران از خدمات سفر اربعین رضایت داشتند. 🔹️تعدادی از زائران در حال خروج از مرزهای هستند، تعداد دیگر نیز در حال برگشت هستند که خوشبختانه امسال شاهد توزیع سفر در زمان‌های متفاوت توسط زائران بودیم. 🔹️تاکنون ۲ میلیون زائر اربعین حسینی از مرزهای کشور برای زیارت اربعین از مرزهای کشور تردد داشته‌اند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸امیرعبداللهیان وارد دمشق شد 🔹امیرعبداللهیان: در سفرم به عربستان، مقامات سعودی اظهارات مثبتی در مورد سوریه داشتند و امروز پیرامون این مسائل و موضوعات دوجانبه گفت‌وگو خواهیم داشت‌.
👆پیکان به ۳ میلیارد هم رسید :)(البته احتمالا ۳۰۰میلیون منظورش باشه) پیکان ۵۰۰میلیون؟؟؟؟ ✍شایعه کردن برای واردات خودرو، از رده خارج کردن خودروی اسقاطی لازمه
بی علی هرگز نشاید دم ز دینداری زدن کل ایمان را کسی دارد که ایمانش علی (ع) است.