eitaa logo
♦️تا ظهور مولا (عج)♦️
375 دنبال‌کننده
106.4هزار عکس
70هزار ویدیو
165 فایل
🤲🏻🌹کانال تحلیلی خبری ؛فقط در جهت ظهور و جهاد تبیین🌹🤲🏻
مشاهده در ایتا
دانلود
بسیاری از عراقی‌ها؛ مقیدند پیاده از خانه‌شان بیایند مقیدند با خانواده‌شان بیایند مقیدند سبک‌بال و سبک‌بار بیایند مقیدند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⛔️ بالای هزارتا کامیون کالا در راه ?!! ❌اخیراً در فضای مجازی شایعه شده قرار است هزار و هفصد و سی و سه کامیون کالا برای راهیپیمایی اربعین از طرف ایران ارسال گردد ✅ واقعیت ماجرا: درسته این تعداد کامیون به عراق فرستاده شده ولی👇 ☑️ اولا این کامیون‌ها از طرف دولت فرستاده نشده بلکه حامل کالاهای کسانی هستند که موکب‌ دارند و کالاهاشون رو با این کامیون‌ها فرستادن ☑️ ثانیا هزینه‌اش رو هم خود موکب دارا میدن نه دولت!! 👈پس فقط آمارشو گمرک منتشر کرده ولی هم بار و هم هزینه‌اش مردمی هست و ربطی به دولت نداره
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
هر گروه سیاسی هر جریان مبارزاتی مخالف، اُپوز و.... اگر برای مقابله با حکومت مورد مناقشه، مردم را همراه نداشته باشد اینگونه عصبانی از دست مردم دست به سمت اجنبی دراز می کند تا از مردم انتقام بگیرد. غرب با محوریت آمریکا برای سه کشور با حمله نظامی دمکراسی به بار آورد: ۱. افغانستان ۲. عراق ۳. لیبی سال‌ها از حمله نظامی آمریکا به این کشورها می گذرد. ناتو هم میدان دار بود. به کجا رسیدند؟ این نسخه تکراری برای ایران تکرار نخواهد شد. گلویت را پاره نکن. ایران، عراق و افغانستان نیست.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
لندکروز های ۲۰۲۲ که زائران اربعین رو رایگان از کربلا به شلمچه میارن
🏴 انتشار برای نخستین بار | پیکر رییس جمهور وقت، محمدعلی رجایی، ساعتی پس از انفجار و دقایقی پس از انتقال به پزشکی قانونی 📤زمان: ۸ شهریور ۱۳۶۰ / عکاس: امیرقلی نخعی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
لایه‌های مختلف جنگ از جنگ سرد تا جنگ شناختی لیبرالها و غربزده ها بهترین ابزار دشمن در جنگ شناختی هستند. جایی که آنقدر شما را درگیر تحلیل های درست و غلط می کنند که نتوانید فکر کنید.
♦️شرایط خروج از کشور سربازان حین خدمت برای شرکت در مراسم اربعین رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا: 🔹سربازان حین خدمت که در کلیه یگان‌های نیروهای مسلح و یا به صورت امریه مشغول به خدمت هستند و مشتاق به شرکت در مراسم راهپیمایی اربعین حسینی هستند می‌بایست برای دریافت مجوز خروج از کشور از طریق یگان خدمتی خود اقدام کنند./رجا
استفاده ۶۳ درصدی دبستانی‌ها از فیلترشکن 🔹بنابر گزارش یکتانت، میزان استفاده کاربران در مقطع ابتدایی از فیلترشکن ۶۳ درصد است سید حسن موسوی چلک، جامعه‌شناس و رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران، گفت: 🔹فیلترینگ کودکان و نوجوانان را تحریک کرده‌است. به دلیل نیاز به ارتباطات به سمت فیلترشکن‌ها کشیده شده‌اند و حال می‌توانند به سایت‌هایی دسترسی داشته باشند که قبلا دسترسی نداشتند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
درگیری ها میان قسد و عشایر عربی طرفدار شورای نظامی دیرالزور در شهر الشحیل در شرق دیرالزور
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اقدام جدید علیه دلار؛ راه یافتن ارز‌های محلی به معاملات آ. سه. آن 🔹ارز‌های محلی با امضای توافق‌نامه مالزی، اندونزی و تایلند عملا به بازار‌های تجاری آ. سه. آن راه یافت.
آیت الله حائری شیرازی ره: از اذان گفتن غافل نباشید. اول ظهر که شد بروید بایستید و اذان بگویید. نه اینکه همیشه اذان رادیو را باز کنید. اذان شما یک اثر دیگری دارد. شما می‌توانید مسألۀ بدحجابی را به طور غیر مستقیم حل کنید. بوی اسلام که آمد، بوی اذان که آمد، صدای اذان که بلند شد، یک عده بلند می‌شوند و می‌روند وضو می‌گیرند و نماز می‌خوانند. شما می‌خواهید مسئله حجاب را با گفتن حل کنید، توی روی خودش بگویید و حل کنید، اما این گاهی جواب نمی‌دهد. غنچۀ گل را با دست باز نمی‌کنند! اگر غنچۀ گل را با دست باز کنند، گل دیگر گل نمی‌شود، گل را باید گذاشت تا خودش باز شود. این امور را باید مثل گل آبش بدهی، هوایش را درست کنید؛ خودش به موقع باز می‌شود.
🚨 🔴 جنگنده‌های روسیه مجددا مواضع تروریست‌ها را هدف قرار دادند
🔺۹ ماه از محاصره منطقه قره‌باغ کوهستانی و مسدودسازی جاده‌های آن توسط نیروهای رژیم باکو می‌گذرد. 🔹مردم این منطقه دچار قحطی و کمبود اساسی‌ترین نیازهای انسانی همچون مواد غذایی، سوخت و انرژی، مواد شوینده و لوازم بهداشتی شده‌اند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸سیاست دولت در قبال بازار سکه و ارز چیست؟ بهادری جهرمی سخنگوی دولت: 🔹در حوزه سکه و طلا همانگونه که ما در بازار ارز سیاستمان تثبیت نرخ قیمت هاست، در حوزه سکه و طلا هم همین سیاست را در پیش گرفتیم. 🔹اغتشاشات سال گذشته باعث شد تا هجمه ای به بازار ارز و طلا وارد شود. 🔹از ابتدای دولت تا کنون بازار سکه و طلا یک نرخ یکنواخت داشته به جز ۶ ماهه دوم سال گذشته که اغتشاشات رخ داد.
🔸عملیات ویژه علیه رئیس مجلس؟ پروژه بگیران از کجا شارژ می شوند؟ 🔹خط تخریب علیه رییس مجلس شکل تازه ای به خود گرفته است. در این دور تازه از حملات رسانه ای اگر چه موضوع تازه ای مستمسک قرار نگرفته و مطالب کذب قبلی که گویندگان برای بیانش حتی با محکومیت هم مواجه شدند، برای عملیات رسانه ای انتخاب شده اما نکته قابل توجه این است که محصولات تولید شده به صورت مشترک‌ و البته به فاصله چند ثانیه در برخی کانال های تلگرامی که ترکیبی از اصلاح طلبان، اعتدال گرایان و طیفی از سوپرانقلابی ها هستند منتشر می شود. 🔹یک پیگیری ساده البته کاملا محل تولید و سفارش این مطالب و خاصه افراد واسط رسانه ای را معلوم ساخته و مشخص کرده است.سوال نخست این است که آیا این افراد آزاد هستند که به راحتی کمپین تخریب علیه شخصیت های سیاسی را به صورت سفارشی ترتیب دهند و در آرامش خیال به ناامنی روانی جامعه دامن بزنند؟ 🔹سوال دوم این است که آیا اتاق فکر خط تخریبی که مشخص شده چه کسانی هستند، این را می داند که پروژه بگیران برایشان فرقی نمی کند که فرد مورد حمله چه کسی است و چه گرایشی دارد و صرفا نقد شدن چک سفارش برایشان اهمیت دارد؟ معنای این سوال برای اهلش معلوم است. اما توصیه ای به برادران حاضر در اتاق فکر تخریب. راه بهارستان که هیچ راه پاستور هم از این مسیر نمی گذرد. ائتلاف با ناجور و ناهمجنس چیزی عایدتان نمی کند.
📊 نگاهی بر آزمایشات هسته ای در جهان از سوی کشورهای مختلف اسپوتنیک، اینفوگرافیک از تاریخچه آزمایشات هسته ای در جهان را گرد هم آورده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
لحظه حمله جنگنده‌های روسیه به مواضع تروریست‌ها در محورهای جنوب ادلب 🔹 تا این لحظه 5 حمله هوایی به مواضع تروریست‌ ها در الباره و کنصفره انجام شده است
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
☑️تجارتِ ١١٣ میلیارد دلاری رکورد ٤٠ ساله را شکست ▪️کاهش ۱۳ درصدی نقدینگی در دولت سیزدهم رئیس‌جمهور در دیدار اعضای دولت با رهبر انقلاب: 🔹بر اساس آمار تجارت کشور عدد ١١٣ میلیارد دلاری را نشان می‌دهد، این یعنی ٥٣ میلیارد دلار صادرات داشته‌ایم که در این چهل سال یک رکورد محسوب می‌شود. 🔹دلیل این رکوردشکنی دولت سیزدهم، عمل به فرمایشات رهبر انقلاب در مسئله رونق تولید بود. 🔹میزان رشد نقدینگی در روزهای نخست دولت ٤٠ درصد بود اما اکنون این عدد ٢٧ درصد است 🔹یکی از دلایل تورم، رشد نقدینگی و کسری بودجه است. دولت تلاش کرد تا کسری بودجه را از بین ببرد.
🚨سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه به همتای ترکیه‌ای خود ابلاغ خواهد کرد که همه کشتی‌های عازم اوکراین در دریای سیاه به عنوان «کشتی‌های حامل کالاهای نظامی» تلقی خواهد شد.
کشورهای آفریقایی که فرانسه استعمارشون کرده بود یکی یکی دارن بیدار میشن و نوچه‌های مکرون رو پرت میکنن بیرون 😂✌️
☑️امیرعبداللهیان در دمشق: در عربستان اظهارات مثبتی را در رابطه با سوریه دریافت کردم 🔹وزیر امور خارجه گفت: از مقامات عربستان سعودی اظهارات مثبتی را در ارتباط با سوریه دریافت کردم و امروز در دمشق هستیم تا درباره این مسائل و همچنین موضوعات مورد علاقه دوجانبه، منطقه‌ای و بین‌المللی گفت‌وگو کنیم.
🔸 | قربانی تروریسم ، علیه تروریسم