eitaa logo
♦️تا ظهور مولا (عج)♦️
375 دنبال‌کننده
106.3هزار عکس
69.9هزار ویدیو
165 فایل
🤲🏻🌹کانال تحلیلی خبری ؛فقط در جهت ظهور و جهاد تبیین🌹🤲🏻
مشاهده در ایتا
دانلود
۱ میلیون و ۶۰ هزار نفر ارز اربعین‌ گرفتند 🔹تازه‌ترین آمار بانک مرکزی بیانگر آن است که تاکنون یک میلیون و شصت هزار نفر ارز اربعین خود را از شعب ۶ بانک عامل تهیه کرده‌اند. 🔹دریافت ارز اربعین به میزان ۲۰۰ هزار دینار عراق از طریق بانک‌های عامل مقدور شده و دیگر مانند سال‌های قبل شاهد تشکیل صف مقابل صرافی‌ها و افزایش قیمت دینار در بازار آزاد نبودیم. 🔸فروش ارز به زائرین بالای ۵ سال تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۱۴ ادامه خواهد داشت.
اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی كارشناسی ارشد 🔹رئیس سازمان سنجش آموزش کشور: اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد در سایت سازمان سنجش اعلام شد.
اعتماد رهبری به دولت سرمایه گرانسنگی است 🔹رئیسی در جلسه هیئت دولت با قدردانی از بیانات محبت‌آمیز و رهنمودهای راهگشای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با اعضای دولت، اعتماد رهبری به دولت را سرمایه گرانسنگی دانست که کارگزاران دولت برای پاسداشت و ارتقای آن باید تلاش جهادی و شبانه‌روزی داشته باشند. 🔹رئیس جمهور رهنمودهای مقام معظم رهبری را به مثابه تکلیف اداری و دستور کار الزامی همه اعضای دولت توصیف کرد. 🔹تاکیدات رهبری درباره اطلاع‌رسانی هنرمندانه و رفع گره‌های ذهنی، حمایت مالی، قانونی و فرهنگی از تولید و توجه به افزایش صادرات از جمله نکات مهمی است که باید به شکل دقیق مدنظر اعضای دولت باشد. 🔹رئیس جمهور با تاکید بر جلوگیری از رسوب کالا در انبارها و بنادر، وزارتخانه‌های اقتصاد، راه و شهرسازی و جهادکشاورزی را مکلف کرد با رصد دقیق موجودی و ورودی و خروجی کالا به انبارها و بنادر، اجازه توقف بی‌مورد کالا در مسیر تامین تا توزیع و احیانا فاسد شدن کالاها را نداده و متخلفین را معرفی کنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
عاشقان در بین الحرمین 🔹عاشقان امام حسین (ع) و حضرت عباس (ع) سختی‌های مسیر اربعین را با جان و دل پذیرفته اند و کربلا را گوشه‌ای از بهشت عنوان می‌کنند و در بین الحرمین عشق بازی می کنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
وزیرخارجه رژیم صهیونیستی وارد منامه شد 🔹«الی کوهن» وزیرخارجه رژیم صهیونیستی، دقایقی قبل با استقبال وزیرخارجه بحرین، وارد منامه شد.
«علی استادهاشمی» رئیس‌كل بیمه مركزی شد 🔹با پیشنهاد وزیر امور اقتصادی و دارایی و تصویب هیئت وزیران، علی استادهاشمی به عنوان رئیس کل بیمه مرکزی ایران منصوب شد.
یا اباعبدالله الحسین علیه السلام 🏴
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
داعش در دیرالزور بیانیه داد که حمله ای را به اردوگاه الحول که هزاران نفر در آن حضور دارند، آغاز خواهند کرد.
🔴 وال استریت ژورنال : دونالد ترامپ نامزد اصلي ریاست جمهوری،جمهوری خواهان خواهد بود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
وقتی نمی توانی خوی استعمارگری خود را مخفی کنی! مکرون :اگر سربازان ما در آفریقا افتخار آفرینی نمی کردند، امروز از مالی، بورکینافاسو یا نیجرخبری نبود.
🔴زلزله ۵.۱ ریشتری در آذربایجان 🔹زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۵.۱ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتری زمین در آذربایجان رخ داد.
. دوست عزیز روشنفکر باستان گرای پارسی به قواعدی که خودتان معتقد هستید پایبند باشید چند نمونه: مگر شما نمی گویید: هرکس در انتخاب زندگی خود آزاد است؟ یعنی همانقدر که برای آنتالیا رفتن آزاد هستید دیگری در کربلا رفتن آزاد است! چرا تمسخر؟ چرا استهزا؟ . مگر شما نمی‌گویید: کوروش کبیر به همه نژادها احترام می گذاشت و ملاک انسانیت بود؟ خب چرا خودتان عرب و عجم می کنید!؟ چرا توهین؟ چرا نژادپرستی؟ مگر شما نمی گویید: سرتان در زندگی خودتان باشد!؟ پس چرا شب و روز استوری علیه پیاده روی می گذارید و دهان به تخریب باز می کنید؟ خب الان سرتان کجاست؟ . مگر قضاوت فقط کار خدا نبود؟ . به خودتان احترام بگذارید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
از خاکریز جهاد تا طریق مشایه 🗯 رزمندگان نُجَباء پس از نقش‌آفرینی در جبهه‌های نبرد در برابر تکفیری‌ها و دفاع از وطن، اکنون به خدمت‌رسانی به زوار اباعبدالله الحسین (ع) مشغولند.
آیت‌الله خامنه‌ای مقاومت را به دنیا تعلیم داده است 🔹نماینده رسمی شیخ زاکزاکی با حضور در راهپیمایی اربعین: آیت‌الله خامنه‌ای جریان مقاومت را به همه مردم و آزادگان دنیا تعلیم داده است.
♦️یکی از رهبران کُرد اقلیم کردستان عراق: 2000 نیروی کُرد آماده تصرف کرکوک هستند!
دیدار وزیر خارجه ترکیه با «احمدیان» 🔹وزیر خارجه ترکیه که به تهران سفر کرده با «احمدیان» دبیر شورای عالی امنیت ملی دیدار و درباره راه‌های گسترش همه‌جانبه همکاری‌ها به ویژه در حوزه‌های امنیتی و اقتصادی با او گفت‌وگو کرد.
سومین خشکسالی پیاپی ایران خنثی شد کاهش ۱۰ درصدی بارندگی در سال آبی جاری نسبت به متوسط ۵ ساله، کاهش ۱۴ درصدی ورودی سدها را رقم زد اما استقرار سازوکار سبب شد تا اثر کاهش ورودی مخازن آب سطحی به صفر رسیده و سدهای کشور برابر متوسط ۵ ساله آب ذخیره کنند.
مدیر مارکتینگ برند «دافی» بازداشت شد 🔸سپهر علیخانی مدیر مارکتینگ برند «دافی» امروز عصر در محل کار خود بازداشت شد. پیشتر خواننده آهنگ «دافی» نیز بازداشت و پس از یک روز آزاد شده بود.
رئیسی: موثرترین راهکار مقابله با تروریسم احترام به حاکمیت ملی کشورهای منطقه است 🔹رئیس جمهور در دیدار با وزیرخارجه ترکیه موثرترین راهکار برای مقابله با تروریسم را احترام به حاکمیت ملی و تمامیت ارضی همه کشورهای منطقه دانست و گفت: اعمال موثر حاکمیت ملی هر دولتی بر تمام اراضی سرزمینی آن، بهترین راه جلوگیری از فعالیت‌های تروریستی و ضد امنیتی است. 🔹رئیس جمهور در ادامه فعال شدن کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی را در هموار کردن مسیر تعاملات تجاری دو کشور و تبادل ظرفیت‌های متقابل موثر دانست. 🔸«هاکان فیدان» وزیر امور خارجه ترکیه نیز در این دیدار با بیان اینکه ایران و ترکیه ظرفیت‌های زیادی برای گسترش و تقویت همکاری‌ها و تعاملات خود با یکدیگر دارند، تحقق هدف ارتقای سطح مبادلات تجاری فیمابین به ۳۰ میلیارد دلار را ممکن دانست و بر اراده ترکیه برای تحقق آن تاکید کرد. 🔸وزیر امور خارجه ترکیه با بیان اینکه گسترش سطح تعاملات دو کشور نیازمند توجه و حمایت خاص سران ایران و ترکیه است، حمایت جمهوری اسلامی ایران از عضویت این کشور در گروه بریکس و نیز گفتگو و همکاری دو کشور در زمینه حل و فصل مسائل منطقه‌ای را خوستار شد.
مدیرعامل شرکت گاز سیستان وبلوچستان: شهرهای شمال سیستان وبلوچستان تا قبل ازشروع فصل پائیز ازنعمت گاز طبیعی بهرمند می‌شوند
🛑بر اساس آخرین گزارش ها در تل تمر، تلفات تروریست های تحت حمایت ترکیه به 18 کشته از جمله 2 فرمانده و 20 زخمی افزایش یافته است
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حکم فقهی که فقط علامه طباطبایی رعایت می‌کرد ؛ حیوانی که خودت بزرگ کردی را قربانی نکن آیت‌الله جوادی آملی : به گفته فرزند علامه ، ایشان حتی یک خروس داشتند که ۲۰ سال عمر کرد و پیر شد و مُرد! این دین است دین مگر اجازه می‌دهد که به زن یا کس دیگری بی‌احترامی شود؟
نتانیاهو در برابر بحرانی جدید؛ «یهودیان فلاشا» چه می‌خواهند؟ 🔺 دولت نتانیاهو قصد دارد برخی از اریتره و اتیوپی‌تبارهایی که هنوز پاسپورت ندارند و در درگیری‌های دیروز نقش داشته‌اند را اخراج کند. 🔺 با گذشت چند دهه این چند دستگی هویتی و شکاف اجتماعی جامعه یهودی سرزمین‌های اشغالی نه تنها ترمیم نشده است، بلکه روز به روز افزایش هم یافته است. اختلاف میان مذهبی‌ها و سکولارها، اعراب اسرائیلی با یهودی‌ها، سفاردی ها و اشکنازی‌ها، نژاد پرستی نسبت به یهودیان فلاشا و سیاه پوست و … همگی بخشی از نزاع‌های اجتماعی زنده و پویای سرزمین‌های اشغالی است که روز بروز در حال تشدید است. نزاعی که برای صهیونیست‌ها یادآور فروپاشی دو حکومت یهودی تاریخ در دهه هشتم عمرشان است.