eitaa logo
♦️تا ظهور مولا (عج)♦️
378 دنبال‌کننده
106.6هزار عکس
70.1هزار ویدیو
165 فایل
🤲🏻🌹کانال تحلیلی خبری ؛فقط در جهت ظهور و جهاد تبیین🌹🤲🏻
مشاهده در ایتا
دانلود
💢 مقصری در کار نبوده شیخ 🔹 شما نه سواد علمی مربوط به علم پزشکی دارید که چنین ادعای کذبی میکنید و نه جایگاه حقوقی لازم برای دستور دادن به نهاد های ذی ربط را دارید 🔹 پس یاد بگیرید از حدتان بیشتر حرف مفت نزنید!راستی از زندان مکی و زندانی هاش چه خبر؟
⚫️راز شهریور! 🔸دلیل طراحی‌های باکو و ترکیه برای حملات به ارمنستان در شهریورماه به نقش ایران برمی‌گردد. در واقع جمهوری اسلامی ایران به مثابه یک ستون مستحکم در قفقاز جنوبی عمل کرده و مانع از اجرای طرح‌های انگلیسی - صهیونیستی می‌شود. 🔸حمله به قره باغ در اواخر شهریور و اوایل ۹۹ رخ داد؛ در آن دوره خاص، ایران به شدت درگیر وقایع آمریکا شده بود؛ از یک‌سو خبرها حاکی از طرح ترامپ برای انجام یک حمله محدود به ایران در روزهای پایانی ریاست جمهوری‌اش بود و وزارت خارجه وقت نیز کاری جز دعا کردن و خیال‌بافی برای پیروزی بایدن در انتخابات و احیای برجام نداشت. البته موضع تهران برای آزادسازی قره باغ مثبت بود اما ورود افسران ارتش رژیم صهیونیستی، ناتو، موساد و تروریست‌های تکفیری مایه نگرانی بود. 🔸دور جدید حملات باکو در شهریور ماه ۱۴۰۰ بود. در آن دوره ایران روزهای سختی را سپری می‌کرد؛ بحران مرگ و میرهای چندصدنفره کرونایی، خزانه و ذخایر استراتژیک خالی، روی کار آمدن طالبان، جنگ دریایی با رژیم صهیونیستی، وضعیت مبهم مذاکرات لغو تحریم‌ها و تغییر دولت در ایران باعث شده بود تا آنها از فرصت مشغولیت شدید ایران استفاده و چند کیلومتری در درون خاک ارمنستان پیشروی کنند. 🔸دور بعدی اقدامات علی‌اف در شهریور ۱۴۰۱ بود؛ در آن دوره وقوع شورش‌ طرفداران مقتدی صدر در عراق و اربعین خاص سال گذشته، کشور را به شدت درگیر پرونده عراق کرده بود اما هشدارها و اقدامات عملی ایران کارساز شد. با شروع اغتشاشات محله‌محور در ایران، آنها مجددا دندان طمع تیز کرده و قرار بود پس از از ریل خارج شدن قطار تهران - تبریز و کشته‌سازی وسیع و فعال شدن هسته‌های آشوب در شمال غرب کشور، همزمان آذربایجان وارد سیونیک شود که برگزاری رزمایش سپاه پاسداران و عبور از ارس و مقابله با پیوست داخلی این طرح، این عملیات را خنثی کرد. 🔸امسال نیز مجددا در آستانه سالمرگ اغتشاشات، شاهد تحرکات تهاجمی جدی باکو هستیم. امری که با هشدارهای قاطع ایران همراه بوده و البته همزمان مقامات باکو در حال سخن گفتن از همکاری با ایران و ... هستند که خود نشان دهنده بازی دوگانه آنهاست. همانطور که گفتیم تصمیم جلوگیری از تصرف سیونیک حتی با قوه قهریه از دو سال پیش گرفته شده و هرگاه لازم باشد عملیاتی خواهد شد. انشاالله در ادامه مطالبی بیشتر در خصوص پیچیدگی‌های مواجهه ایران با پرونده قفقاز جنوبی عرض خواهم کرد.
📣 ساعت کار ادارات از فردا به حالت قبل باز می‌گردد‌ 🔺️ساعت کاری ادارات از فردا، شنبه، ۱۸ شهریورماه به حالت قبل برمی‌گردد و بر اساس تصویب نامه هیئت وزیران در زمستان ۱۴۰۰ خواهد بود.
🚨 🛑وزارتخارجه روسیه سفیر ارمنستان در مسکو را احضار کرد. 🔸️روسیه می گوید ارمنستان «اخیراً چندین گام غیردوستانه برداشته است».
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
وضعیت سانفرانسیسکو اونقدر وخیم شده که پلیس فقط به دزدی‌های کلان میرسه :) ۴ میلیون نفر از این شهر ناامن مهاجرت کرده‌اند
اولین حضور رسمی جمهوری اسلامی ایران در نشست شورای ساختار مبارزه با تروریسم سازمان همکاری شانگهای 🔹در پی عضویت کامل جمهوری اسلامی ایران در سازمان همکاری شانگهای، هیاتی از ایران در چهلمین نشست شورای ساختار منطقه‌ای مبارزه با تروریسم این سازمان موسوم به «رتس» شرکت کرد. 🔹در این نشست که نمایندگان ۱۱ کشور شامل ۹ کشور عضو و ۲ ناظر در آن حضور داشتند، دستور کار از پیش تعیین شده مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت و تصمیمات اتخاذ شده طی اسناد رسمی اعلام و به امضا نمایندگان کشورها رسید. 🔹همچنین اعضا در این نشست ضمن تبریک صمیمانه نسبت به عضویت جمهوری اسلامی در سازمان، از حضور ایران در شورا به‌عنوان یکی از کشورهای مهم و موثر در تحولات منطقه استقبال کردند. 🔹در این نشست از تلاش های کشورهای منطقه در مبارزه با تروریسم و افراط‌گرایی تقدیر و از قربانیان، نیروها و فرماندهان نظامی از جمله شهید سپهبد قاسم سلیمانی تجلیل به‌عمل آمد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚫افشاگری احمد باطبی، ضدانقلاب مقیم آمریکا را در مورد لجنزار شبکه‌های فارسی زبان ببینید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تصاویر کمتر دیده شده از کشتار خونین ۱۷ شهریور؛ اتفاقی که با وجود مستندات، باز هم سلطنت طلبان در مقابل آن سکوت می‌کنند!
🔸شوک به پرسپولیس/ بیرانوند بازی با النصر را از دست داد 🔹️طبق اعلام پزشکان و پس از عکس‌برداری، مشخص شد که بیرانوند ۴ تا ۵ هفته از میادین دور خواهد بود. 🔹️گلر تیم ملی، مقابل بلغارستان از ناحیه کشاله پا مصدوم شد و بدین ترتیب بازی حساس پرسپولیس برابر النصر عربستان را از دست می‌دهد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨نیروهای ذخیره ارتش جمهوری آذربایجان از ادارات ثبت نام و سربازی بلافاصله به خط مقدم اعزام می شوند. 🔹برخی منابع مدعی شدند رژیم باکو در ۲۵ شهریور همزمان با سالگرد مهسا امینی قصد حمله به و تصرف استان سیونیک را دارد!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨 ارتش ارمنستان نیروهای خود را در مرز نخجوان متمرکز کرد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⚠️📩⛓ دو پیام / یکی کنار طناب دار و دیگری از کربلا 📛 پیام مهم از کربلاء و قبل از طناب‌دار 📌افشانی؛ بازیگر جوانی که سابقه بازداشت و حبس دارد: ⚜ما هم ناراحتیم که داداش و خواهرامون رو از دست دادیم، اما به فرخوان‌های ۲۵شهریور امثال علی‌کریمی و مسیح‌علی‌نژاد توجه نکنین! راهش این نیست، من تجربشو دارم؛ بخدا خودتون و پدرومادرتون رو گرفتار می‌کنین! 📌رهنورد؛ جوان مشهدی که سابقه قتل دو بسیجی را دارد: حُکم اعدامم رو خودم امضاء کردم؛ من روزی ۲۰بار دارم می‌میرم و زنده می‌شم!
🔶حضور سردار قاآنی بر مزار شهید ابو مهدی المهندس 🔸سردار قاآنی فرمانده کل سپاه قدس بعد از مراسم اربعین با حضور در قبرستان وادی السلام بر سر مزار شهید ابومهدی المهندس یار و هم رزم سردار شهید سلیمانی حضور یافت.
سینان اوغان، رهبر اولترناسیونالیست ترکیه در توییتر: - «تاریخ به اصالت خود باز خواهد گشت. کریدور زنگزور قطعا باز خواهد شد…»
🔸️دختران ایران فینالیست رقابت‌های هاکی روی یخ امارات شدند 🔹️تیم هاکی روی یخ دختران ایران که با ۳ پیروزی پرگل به دیدار نیمه‌نهایی جام اتحادیه راه یافته بود با شکست تیم یاس امارات به فینال این رقابت‌ها رسید.
🔸️تیم ملی بسکتبال آلمان با پیروزی برابر آمریکا حریف صربستان در فینال جام جهانی بسکتبال شد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کریمی: قربان‌زاده تهدیدم کرد که با لودر از رویت رد می‌شوم! سرپرست پیشین باشگاه استقلال: 🔹بنده به آقای قربان‌زاده ( رئیس پیشین سازمان خصوصی سازی) اعلام کردم چون وزیر ورزش به من دستور داده بنده نامه‌ها را در کدال بارگذاری نمی‌کنم. 🔹بعد از جلسه با آقای قربان‌زاده او به بنده زنگ زد و اعلام کرد اگر مدارک را در سایت کدال بارگذاری نکنی با لودر از رویت رد می‌شوم.
حسین جان با چای روضه ات حل مکافات‌کرده‌ایم.. :)
حتی‌خُدا‌به‌حرمت‌دو‌دست‌بریده‌اش واجب‌نکرده‌است‌بین‌نماز‌قنوت‌را🤲!'
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
از مدیریت زخم بستری حسن روحانی رسیدیم به حاج ابرهیم رئیسی 😎
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
این خانم با غیرت عراقی می‌دونه حضور با این ظاهر در مراسم‌های دینی، برای اهل ایمان افتخار نیست؛ بلکه موجب آغاز انحراف و همه‌گیری در مناسک میشه! چیزی که متاسفانه در ایران به اسم جذب حتی در حرم‌های مطهر و دسته‌جات و هیئات عزاداری به وفور دیده میشه! حتی مداح به "لاک مشکی" قسم میده…
در منطق بی بی سی تسلیحات اورانیومی آمریکا به اوکراین نه تنها بد نیست بلکه یه کمک بشر دوستانه و خفنه 😍
🔴دفتر محمود احمدی‌نژاد با انتشار اطلاعیه‌ای ادعا کرده احمدی‌نژاد هیچ برنامه‌ای برای انتخابات ندارد.