eitaa logo
♦️تا ظهور مولا (عج)♦️
375 دنبال‌کننده
106.4هزار عکس
70هزار ویدیو
165 فایل
🤲🏻🌹کانال تحلیلی خبری ؛فقط در جهت ظهور و جهاد تبیین🌹🤲🏻
مشاهده در ایتا
دانلود
افزایش شمار زخمی‌ها و کشته‌های زلزله مغرب؛ بیش از ۲ هزار نفر جان باختند 🔹شمار کشته شدگان و زخمی‌های زلزله مغرب همچنان روبه افزایش است و مقامات این کشور در تازه‌ترین گزارش‌ها شمار کشته‌شدگان را ۲ هزار و ۱۲ نفر اعلام کردند. 🔹همچنین گزارش شده که ۲ هزار و ۵۹ تن زخمی شدند که حال یک هزار و ۴۰۴ تن از آنان وخیم گزارش شده است.
بارش‌های سیل‌آسا ایران را فرامی‌گیرد؟ رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا: 🔹طی ۱۰ روز آینده شاهد باران‌های سیل آسا در نقاط مختلف کشور نخواهیم بود. 🔹تنها هشدار نارنجی رنگی برای بارش در استان‌های اردبیل و گیلان، شمال آذربایجان غربی و شمال آذربایجان شرقی طی روز گذشته و امروز صادرکردیم که بر اساس آن بارش در بعد از ظهر شدت می‌گیرد بنابراین لازم است مردم از حاشیه و بستر رودخانه‌ها فاصله بگیرند ولی این بارش‌ها سیل‌آسا نیست. 🔹در فصل پاییز با احتمال بالا اغلب نقاط کشور بارش در حد نرمال را تجربه می‌کنند و پیش‌بینی می‌شود برخی نقاط مثل حاشیه زاگرس و شمال شرق بارش‌های بیش از حد نرمال داشته باشند.
پادشاه مغرب در پی وقوع زلزله مرگبار، ۳ روز «عزای عمومی» اعلام کرد 🔺 دیوان پادشاهی مغرب با صدور بیانیه‌ای از اعلام سه روز عزای عمومی در این کشور و همچنین از تشکیل یک کمیته ویژه دولتی برای تدوین برنامه فوری برای بازسازی اماکن تخریب شده خبر داد. 🔺 برپایه این گزارش، پادشاه مغرب دستور تقویت گروه‌های امداد و نجات برای تسریع عملیات امداد و بیرون کشیدن مجروحان این زمین لرزه را صادر کرده است.
رئیسی قهرمانی تکواندوکاران نونهال دختر و پسر کشور را تبریک گفت رئیس‌جمهور: 🔹قهرمانی افتخارآفرین تیم‌ ملی دختران و نایب قهرمانی تیم ملی پسران کشورمان در پنجمین دوره رقابت‌های تکواندو نونهالان آسیا در لبنان، بار دیگر شایستگی فرزندان میهن اسلامی را به نمایش گذاشت و موجب فخر و مباهات گردید. 🔹این برتری امیدبخش، نمادی روشن از ملتی پویا و توانمند است که با گام‌های بلند خود برای فتح قله‌های افتخار در عرصه‌های گوناگون بی‌وقفه تلاش می‌کند. 🔹اینجانب، با تبریک این درخشش به ملت بزرگ ایران، از دست‌اندرکاران، مربیان و ورزشکاران لایق این رشته ورزشی قدردانی می‌کنم و از وزارت ورزش و جوانان می‌خواهم با افزایش حمایت‌ها، بیش از پیش زمینه‌های رشد و افتخارآفرینی بیشتر آنان را فراهم نمایند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸جریمه ۱۳۱ هزار میلیارد تومانی در انتظار بانک‌هایی که تسهیلات مسکن را نپردازند 🔹بر اساس قانون جهش تولید مسکن، بانک‌ها باید ۲۰ درصد تسهیلات را به بخش مسکن اختصاص دهند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آبروریزی آلمانی‌ها در خانه 🔹 ژاپن در دیداری دوستانه به مصاف آلمان رفت و با نتیجه چهار بر یک به پیروزی رسید. 🔹 تا قبل از جام جهانی ۲۰۲۲، ژاپن هرگز آلمان را در تاریخ مسابقات بین‌المللی شکست نداده بود.
کمبود ۲۰ هزار «ماما» در کشور مشاور وزیر بهداشت: 🔹برآورد کرده‌ایم و حدود ۱۲ هزار ماما در بخش درمان و حدود ۸۰۰۰ ماما نیز برای بخش بهداشتی نیاز داریم. 🔹 در حال حاضر حدود ۲۱ هزار ماما در بخش درمان در بیمارستان‌های دولتی و خصوصی مشغول به کار هستند.
☑️شهادت کودک ۱۵ ساله فلسطینی در اردوگاه العروب در شمال الخلیل براثر تیراندازی نظامیان صهیونیست.
همه مدیران برای تخلیه بنادر هرمزگان به خط شدند 🔹معاون اول رییس جمهور پس از بازدید سرزده هفته گذشته از بندر شهید رجایی،  با صدور دستوری تمام مدیران مرتبط با واردات و ترخیص کالا را به هرمزگان اعزام کرد. 🔹با ابلاغ فوری مخبر،  بیش از ۲۰ مدیر عالی کشور از جمله رییس سازمان ملی استاندارد ، مدیران ارشد سازمان اموال تملیکی و گمرک و بنادر و دریانوردی  روز یکشنبه برای بررسی رفع موانع ترخیص فوری خودرو و سایر کالاها  و‌تعیین تکلیف کالاهای رسوبی وارد بندرعباس شدند‌.
۱۸ استان امروز درگیر خیزش گردوخاک می‌شوند سازمان هواشناسی اعلام کرد: 🔹وزش باد شدید و گردوخاک در روز جاری (یکشنبه)، تهران، البرز، قم و ۱۵ استان دیگر را در بر می گیرد. 🔹این شرایط امروز در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، زنجان، کردستان، اردبیل، همدان، مرکزی، کرمانشاه، قم، تهران، البز، قزوین، ایلام، خوزستان، شمال اصفهان، سمنان، خراسان شمالی و خراسان رضوی پیش بینی شده است.
اولین جلسه دادگاه ۳ تن از عاملان دومین حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار شد 🔹اولین جلسه محاکمه ۳ تن از عاملان حمله تروریستی اخیر به حرم مطهر شاهچراغ (ع) با حضور متهمان وکلای مدافع آنان، اولیای دم دو شهید حادثه و جمعی از جانبازان و شاهدان حمله تروریستی در شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی شیراز به ریاست قاضی سید محمود ساداتی برگزار شد. 🔹در آغاز این جلسه نماینده دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس ضمن قرائت کیفرخواست به تشریح اهداف تفرقه افکنانه گروهک تروریستی داعش و تأمین سیاست‌های شوم استکبار و غرب در بر هم زدن امنیت جهان اسلام و بخصوص ایجاد ناآرامی در ایران پرداخت و بیان داشت هدف شوم داعش و عوامل سرسپرده آن جنایت و کشتن زنان و کودکان و مردان بی دفاع است که در هر ۲ حمله یک سال اخیر به حرم مطهر شاهچراغ (ع) سبوعیت این گروهک برای جهانیان اثبات شد.
| اِلهى عَظُمَ الْبَلاء... | 💫 نبودنت، همان بلای عظیم است؛ که زمین را تنگ کرده! هزار سال است منتظری حضرت صاحب دلم و من به جای سرباز؛ سربارت شده‌ام ...! کسر همین یک نقطه، تعادل دنیا را به هم می‌ریزد ...
🔴دیروز از مرجع عالی‌قدر حضرت آیت‌الله العظمی جوادی آملی پرسیدند: 🔹شما که یکی از مفصل‌ترین تفاسیر نهج‌ البلاغه را ارائه فرموده‌اید با توجه به توصیه های حضرت علی علیه السلام به منصوبان خود چه توصیه ای به مسئولان کشور دارید؟ 🔹خیلی کوتاه و پرمغز جواب دادند: "عاقل باشند و کاری که از پس آن بر نمی‌آیند بر عهده نگیرند."
امام سجّاد عليه السلام: همه خوبیها را در بریدن طمع از آنچه در دست مردم است دیدم رَأَيتُ الخَيرَ كُلَّهُ قَدِ اجتَمَعَ في قَطعِ الطَّمَعِ عَمّا في أيدِي النّاسِ الكافی جلد 2 صفحه 148
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هم‌ذکرفاطمه‌است‌سلام‌علی‌الغریب هم‌ذکرخاتم‌است‌سلامُ‌علی‌الحسین بر زخم های‌ پیکر آقای تشنگان این‌ذکرمرهم‌است‌سلامُ‌علی‌الحسین صبحتون حسینی💚🌙
فرق نزار!☄ بین دختر و پسرت در محبت کردن فرق نزار! 🏷
👆 این را به طرفداران اصلاحات بن‌سلمانی نشان بدهید چه می‌گویند؟ عوضش فوتبالِ باکیفیت دارند؟ 🔹 سلطنت‌طلب‌ها و به عبارتی اکثر گروه‌های اپوزیسیون همین را می‌خواهند: وابستگی به غرب، نمایش رفاه، استبداد سیاسی.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺موکب قادة النصر (فرماندهان پیروزی) و شهدای حشد الشعبی در مرز شلمچه به زائران امام حسین (علیه السلام) که درحال بازگشت به خانه های خود در جمهوری اسلامی هستد، غذا توزیع می کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
☑️وحشی ها به جان هم افتادند 🔹تصاویری از زیر کردن معترضان به سیاست های نتانیاهو توسط یک شهرک نشین.
🔴مدیرعامل متروی تهران: دانش‌آموزان و دانشجویان می‌توانند برای مهرماه رایگان از مترو استفاده کنند.
34.15M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
وقتی از پروپاگاندا و عملیات رسانه‌ای علیه ایران حرف می‌زنیم، دقیقا منظورمان چیزی شبیهه همین است. یک تقسیم کاری صورت گرفته که یک سوی آن عوامل منافقین [امثال شاهین‌لو خواننده و رپر که اخیرا افشا شد از اعضای منافقین است] یا ایادی سلطنت‌طلبان است که چهره خشن و پشت‌پرده ماجراست و یک سوی آن هم همین به ظاهر خبرنگاران شیک شبکه‌هایی مثل اینترنشنال. 🔹ویدئویی از روز گذشته منتشر شده که یک ایرانی در جریان ترقه‌بازی مقابل سفارت ایران در پاریس، توانسته این پشت پرده را نشان دهد.
عزیمت النصر به تهران با رونالدو و ۷ خارجی دیگر ⚽️ روزنامه الریاضیه عربستان: لوئیس کاسترو، سرمربی پرتغالی النصر ریاض از مدیران تیمش خواسته تا با سفر همه بازیکنانش خارجی‌اش (۸ بازیکن از جمله کریستیانو رونالدو) برای سفر به تهران و برگزاری بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برابر پرسپولیس در ورزشگاه آزادی موافقت کنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بازداشت زن زورگیر در نوشهر سوژه رسانه‌های معاند 🔹رسانه‌های معاند در روزهای گذشته دستگیری یک زن زورگیر در نوشهر را به مسئله حجاب پیوند زده‌اند اما واقعیت ماجرا چیست؟