eitaa logo
♦️تا ظهور مولا (عج)♦️
375 دنبال‌کننده
106.4هزار عکس
70هزار ویدیو
165 فایل
🤲🏻🌹کانال تحلیلی خبری ؛فقط در جهت ظهور و جهاد تبیین🌹🤲🏻
مشاهده در ایتا
دانلود
☑️شهادت کودک ۱۵ ساله فلسطینی در اردوگاه العروب در شمال الخلیل براثر تیراندازی نظامیان صهیونیست.
همه مدیران برای تخلیه بنادر هرمزگان به خط شدند 🔹معاون اول رییس جمهور پس از بازدید سرزده هفته گذشته از بندر شهید رجایی،  با صدور دستوری تمام مدیران مرتبط با واردات و ترخیص کالا را به هرمزگان اعزام کرد. 🔹با ابلاغ فوری مخبر،  بیش از ۲۰ مدیر عالی کشور از جمله رییس سازمان ملی استاندارد ، مدیران ارشد سازمان اموال تملیکی و گمرک و بنادر و دریانوردی  روز یکشنبه برای بررسی رفع موانع ترخیص فوری خودرو و سایر کالاها  و‌تعیین تکلیف کالاهای رسوبی وارد بندرعباس شدند‌.
۱۸ استان امروز درگیر خیزش گردوخاک می‌شوند سازمان هواشناسی اعلام کرد: 🔹وزش باد شدید و گردوخاک در روز جاری (یکشنبه)، تهران، البرز، قم و ۱۵ استان دیگر را در بر می گیرد. 🔹این شرایط امروز در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، زنجان، کردستان، اردبیل، همدان، مرکزی، کرمانشاه، قم، تهران، البز، قزوین، ایلام، خوزستان، شمال اصفهان، سمنان، خراسان شمالی و خراسان رضوی پیش بینی شده است.
اولین جلسه دادگاه ۳ تن از عاملان دومین حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار شد 🔹اولین جلسه محاکمه ۳ تن از عاملان حمله تروریستی اخیر به حرم مطهر شاهچراغ (ع) با حضور متهمان وکلای مدافع آنان، اولیای دم دو شهید حادثه و جمعی از جانبازان و شاهدان حمله تروریستی در شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی شیراز به ریاست قاضی سید محمود ساداتی برگزار شد. 🔹در آغاز این جلسه نماینده دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس ضمن قرائت کیفرخواست به تشریح اهداف تفرقه افکنانه گروهک تروریستی داعش و تأمین سیاست‌های شوم استکبار و غرب در بر هم زدن امنیت جهان اسلام و بخصوص ایجاد ناآرامی در ایران پرداخت و بیان داشت هدف شوم داعش و عوامل سرسپرده آن جنایت و کشتن زنان و کودکان و مردان بی دفاع است که در هر ۲ حمله یک سال اخیر به حرم مطهر شاهچراغ (ع) سبوعیت این گروهک برای جهانیان اثبات شد.
| اِلهى عَظُمَ الْبَلاء... | 💫 نبودنت، همان بلای عظیم است؛ که زمین را تنگ کرده! هزار سال است منتظری حضرت صاحب دلم و من به جای سرباز؛ سربارت شده‌ام ...! کسر همین یک نقطه، تعادل دنیا را به هم می‌ریزد ...
🔴دیروز از مرجع عالی‌قدر حضرت آیت‌الله العظمی جوادی آملی پرسیدند: 🔹شما که یکی از مفصل‌ترین تفاسیر نهج‌ البلاغه را ارائه فرموده‌اید با توجه به توصیه های حضرت علی علیه السلام به منصوبان خود چه توصیه ای به مسئولان کشور دارید؟ 🔹خیلی کوتاه و پرمغز جواب دادند: "عاقل باشند و کاری که از پس آن بر نمی‌آیند بر عهده نگیرند."
امام سجّاد عليه السلام: همه خوبیها را در بریدن طمع از آنچه در دست مردم است دیدم رَأَيتُ الخَيرَ كُلَّهُ قَدِ اجتَمَعَ في قَطعِ الطَّمَعِ عَمّا في أيدِي النّاسِ الكافی جلد 2 صفحه 148
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هم‌ذکرفاطمه‌است‌سلام‌علی‌الغریب هم‌ذکرخاتم‌است‌سلامُ‌علی‌الحسین بر زخم های‌ پیکر آقای تشنگان این‌ذکرمرهم‌است‌سلامُ‌علی‌الحسین صبحتون حسینی💚🌙
فرق نزار!☄ بین دختر و پسرت در محبت کردن فرق نزار! 🏷
👆 این را به طرفداران اصلاحات بن‌سلمانی نشان بدهید چه می‌گویند؟ عوضش فوتبالِ باکیفیت دارند؟ 🔹 سلطنت‌طلب‌ها و به عبارتی اکثر گروه‌های اپوزیسیون همین را می‌خواهند: وابستگی به غرب، نمایش رفاه، استبداد سیاسی.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺موکب قادة النصر (فرماندهان پیروزی) و شهدای حشد الشعبی در مرز شلمچه به زائران امام حسین (علیه السلام) که درحال بازگشت به خانه های خود در جمهوری اسلامی هستد، غذا توزیع می کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
☑️وحشی ها به جان هم افتادند 🔹تصاویری از زیر کردن معترضان به سیاست های نتانیاهو توسط یک شهرک نشین.
🔴مدیرعامل متروی تهران: دانش‌آموزان و دانشجویان می‌توانند برای مهرماه رایگان از مترو استفاده کنند.
34.15M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
وقتی از پروپاگاندا و عملیات رسانه‌ای علیه ایران حرف می‌زنیم، دقیقا منظورمان چیزی شبیهه همین است. یک تقسیم کاری صورت گرفته که یک سوی آن عوامل منافقین [امثال شاهین‌لو خواننده و رپر که اخیرا افشا شد از اعضای منافقین است] یا ایادی سلطنت‌طلبان است که چهره خشن و پشت‌پرده ماجراست و یک سوی آن هم همین به ظاهر خبرنگاران شیک شبکه‌هایی مثل اینترنشنال. 🔹ویدئویی از روز گذشته منتشر شده که یک ایرانی در جریان ترقه‌بازی مقابل سفارت ایران در پاریس، توانسته این پشت پرده را نشان دهد.
عزیمت النصر به تهران با رونالدو و ۷ خارجی دیگر ⚽️ روزنامه الریاضیه عربستان: لوئیس کاسترو، سرمربی پرتغالی النصر ریاض از مدیران تیمش خواسته تا با سفر همه بازیکنانش خارجی‌اش (۸ بازیکن از جمله کریستیانو رونالدو) برای سفر به تهران و برگزاری بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برابر پرسپولیس در ورزشگاه آزادی موافقت کنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بازداشت زن زورگیر در نوشهر سوژه رسانه‌های معاند 🔹رسانه‌های معاند در روزهای گذشته دستگیری یک زن زورگیر در نوشهر را به مسئله حجاب پیوند زده‌اند اما واقعیت ماجرا چیست؟
دستگیری اراذل و اوباش جاده کرج-چالوس فرمانده انتظامی شهرستان کرج: 🔹در پی تماس تعدادی از شهروندان با پلیس و اعلام اخباری مبنی بر قدرت نمایی و ایجاد مزاحمت توسط ۳ نفر از اراذل و اوباش برای شهروندان در حال تردد در جاده کرج-چالوس، بلافاصله ماموران برای بررسی موضوع اعزام شدند. 🔹 ماموران با حضور در محل اعلام شده از سوی شهروندان، ۳ از اراذل و اوباش سابقه دار را شناسایی و در عملیاتی ضربتی آن‌ها را دستگیر کردند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فردای ایران آزاد از زبان اینترنشنال و انقلاب ززآ؛ آزادی همجسنبازها و گرایش‌های مختلف جنسی در ایران! ❌بعد از گسترش همجنس‌بازی و تصویب حمایت از همجنس‌بازان در کشورهای غربی، حال شبکه‌های فارسی زبان از جمله اینترنشنال با ساخت ویژه برنامه‌های مختلفی در حمایت از همجنس‌بازها، درصدد عادی سازی این باور کثیف و متضاد با فرهنگ ایرانی در میان مخاطبین است.
🔮توی زندگیتون سعی کنید همه جنبه ها رو در کنار هم کم و بیش حفظ کنید ! ✍این یعنی به یه چیز نچسبید یه چیز رو کامل رها کنید ! این یعنی حفظ 🌿این یعنی ربنا آتنا فی الدنیا حسنه و فی الاخره حسنه قرار نیست فقط یه جا حسنه باشه و جای دیگه رها شده ... 💠توی زندگی زناشویی هم این قاعده صدق میکنه 👌🏻 👍اگر تونستی تا حدی به زیبایی ظاهری و لباسای خودت برسی 👍تا حدی آشپزی تو تقویت کنی 👍تا حدی کارای هنری انجام بدی 👍تا حدی اخلاقتو اصلاح کنی 👍تا حدی مهربونتر باشی 👍تا حدی آگاهتر باشی 👍و .... 🌸اونوقت حس میکنی زندگیت یه خوبی پیدا میکنه 👍ولی اگه همه وقتتو گذاشتی برای زیبا شدنت و از خونه زندگیت غافل شدی اگه همه وقتتو گذاشتی برای آشپزی و رُفت و روب و از خودت غافل شدی 👈اگه همش خودتو زدی به فاز ایثار و فداکاری از حقوقت غافل شدی 👈اگه همش چسبیدی به بایدها و نبایدها و خودت رو حس زنانه دور کردی 👈اگه اونقد درگیر کارای هنری شدی که هفته یه بار هم مطالعه آزاد نداشتی 👈اگه برای بودن مدام کتاب دستت بود و خونه زندگیت از ریخت و قیافه افتاد اونوقت می بینی که یه جای کشتی زندگیت یا سوراخ شد یا اونقدر سنگین شد که تعادلش بهم خورد ! 👈بعد نگی من که همممممه وقتم رو فدای کردم.😞 ⚠️خانواده قربانی نمیخواد .... ✅اتفاقا این خیلی خوبه که برای خودت هم بذاری 💯این عالیه که قدر خودتو و ارزش هاتو بدونی😌 ⭕️تو که یه کار کنی و از خودت رضایت داشته باشی حس تو بیشتر منتقل میشه تا زمانی که فقط افتادی به درز کثیف پشت گاز و از بقیه زیبایی های زندگی شدی ... 👍همه چیز ارزشمنده تا زمانی که به اندازه و به جا باشه از حد که بگذره نه ارزش داره نه زیبایی خسته کننده میشه و بیهوده
سهم فناوری اطلاعات در رشد تولید ناخالص داخلی 🔹نقش فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال در چشم‌انداز توسعه تأثیر گذار است و خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات را می‌توان همچون ستون اصلی توسعه اقتصاد دیجیتال و پیشرفت اقتصاد تلقی کرد. 🔹براساس گزارش «چشم‌انداز اقتصاد دیجیتال» زیرساخت پهن‌باند به اندازه شبکه‌های آب و برق حیاتی به‌شمار می‌آیند. طبق تجزیه و تحلیل‌هایی که توسط ITU (اتحادیه بین‌المللی مخابرات)انجام گرفته است، مشخص شد که افزایش ۱۰ درصدی نفوذ پهن‌باند منجر به افزایش ۰.۲۵ تا ۱.۵ درصدی تولید ناخالص داخلی می‌شود. 🔹طبق برآورد‌های OECD (سازمان همکاری و توسعه اقتصادی)، افزایش ۱۰ درصدی نفوذ پهن‌باند می‌تواند بهره‌وری نیروی کار را تا ۱.۵ درصد افزایش دهد. 🔹نتایج پژوهش‌ها نشان می‌دهد که دو برابر شدن سرعت پهن‌باند می‌تواند به رشد تولید ناخالص داخلی منجر شود. 🔹 برنامه هفتم توسعه که در مجلس شورای اسلامی در حال بررسی است، احکام زیادی درباره توسعه اقتصاد دیجیتال دارد که بر اساس آن به دنبال دستیابی به سهم ۱۵ درصدی برای اقتصاد دیجیتال هستیم.
منافقان ...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️از انکار و سانسور مراسم اربعین در رسانه‌های فارسی زبان تا عصبانیت از اتحاد مردم ایران و عراق! 🔹بعد از حضور میلیونی مردم ایران در مراسم باشکوه راهپیمایی اربعین شبکه اینترنشنال نتوانست در برابر این سیل حضور مردمی ساکت بماند و از آن به اردوکشی خیابانی و موضوع سیاسی یاد کرد.
♦️اگر خودرو و موتورتان را ترخیص نکنید، دیگر صاحب آن نیستید معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلس راهور تهران بزرگ: 🔹به آگاهی مالکان و متصرفان وسایل نقلیه توقیفی توسط مأمورین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ می‌رساند؛ برابر دستورالعمل صادره از سوی قوه قضائیه خودروهایی که بیش از یکسال و موتورسیکلت‌هایی که بیش از ۶ ماه در پارکینگ‌ها متوقف و مالک آن جهت ترخیص وسیله نقلیه خود اقدام نکرده باشند، ظرف سه ماه از انتشار این آگهی فرصت دارند با مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰ نسبت به ترخیص وسیله نقلیه اقدام کنند. 🔹همچنین در این اطلاعیه چنین آمده که «چنانچه در مهلت اعلام شده اقدامی توسط مالک و متصرف به عمل نیاید وسایل نقلیه مذکور در حکم «رها شده» تلقی و برابر مقررات توسط مراجع قانونی تعیین تکلیف خواهند شد».
❤️🍃💞🍃❤️🍃💞 💟 الگوی رفتار درست 💕از آنجایی که خانم ها هنگام ناراحتی علاقه بیشتری به حرف زدن دارند، نباید فکر کنند اگر همسرشان مانند آنها رفتار نمی کند، یعنی توجهی به آنان ندارد. 💕 آقایان هم بهتر است با توجه به روحیات همسر خود رفتار کنند یعنی هنگام ناراحتی همسرشان بیشتر به او توجه کنند و این کار را هم کامل، دقیق و دور از تظاهر انجام دهند. 💕 مثلا اگر می خواهند به حرف همسرشان گوش کنند، این کار را با توجه کامل به او انجام دهند، نه هنگامی که مشغول خواندن روزنامه یا تماشای تلویزیون هستند چون اینگونه، فرصت اعتراض کردن را هم از او می گیریم. 💕 بنابراین باید به طرف مقابل مان فرصت دهیم که در مورد احساسات واقعی خود به راحتی صحبت کند تا ما هم بتوانیم بهتر مسئله را ریشه یابی کنیم