eitaa logo
♦️تا ظهور مولا (عج)♦️
375 دنبال‌کننده
106.5هزار عکس
70هزار ویدیو
165 فایل
🤲🏻🌹کانال تحلیلی خبری ؛فقط در جهت ظهور و جهاد تبیین🌹🤲🏻
مشاهده در ایتا
دانلود
🔺تصاویری از رزمایش نظامی اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین در نوار غزه
⭕️ شمار قربانیان وقوع سیل دانیل و طوفان ناشی از آن  در لیبی به بیش از ۲ هزار نفر رسید. دو سد مشرف بر  شهر کوهستانی درنا، تخریب شده و سطح آب در برخی نقاط شهر به سه متر رسیده است. طوفان و سیل در شهرهای دیگر شرق لیبی از جمله بیدا و سوسا هم موجب جان‌باختن عده‌ای شده است.
🔴اجاره مسکن نصف حقوق کارگران را می‌بلعد 🔹نماینده کارگران در شورای عالی کار:وزیر کار قول داد، جلسه شورای عالی کار به منظور تقویت قدرت خرید کارگران تشکیل شود. طبق قانون باید هفته بعد جلسه برگزار شود. 🔹درخواست ما این بود که بازنگری در بحث معیشت صورت گیرد، طی سال‌های اخیر فشار زیادی در حوزه مسکن به کارگران وارد شد. قیمت سرسام‌آور مسکن و به تبع آن اجاره‌بهای سنگین عملاً بیش از نصف حقوق کارگران را می‌بلعد.
🔴چمران: سفر اعضا به کربلا باهزینه شخصی بوده / به‌هیچ عنوان پروانه ساخت خانه‌های ۲۵ متری را نمی‌دهیم رئیس شورای شهر تهران: 🔹هیچ یک از اعضاء و مدیران شورای شهر تهران با هزینه شورا به کربلا سفر نکرده‌اند. 🔹شهرداری تهران به هیچ عنوان پروانه ساخت خانه‌های ۲۵ متری در پایتخت را نمی‌دهد. 🔹تفاهم‌نامه اخیر شهرداری و وزارت دفاع درباره راه‌اندازی تراموا یک تفاهم است نه قرارداد. 🔹در ارتباط با قرارداد باید حتما در شورا موضوع مورد بررسی و نهایتا به تصویب برسد.
🔸امیرعبداللهیان: دوتابیعتی‌ها را تهدید نمی‌دانیم وزیر امور خارجه: 🔹دوتابعیتی‌ها را هرگز تهدید نمی‌دانیم بلکه فرصتی برای ایران، جمهوری اسلامی ایران و همه جهان می‌دانیم. 🔹ایران متعلق به همه ایرانیان است و آنها از سراسر جهان می‌توانند بدون دغدغه به کشور سفر کنند. 🔹ایرانیان خارج از کشور گرفتار تبلیغات کاذب نشوند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸رویترز: رهبر کره شمالی در میان هشدارهای واشنگتن برای گفتگوی جامع ولادیمیر پوتین وارد روسیه شد .
‏جای پارک ماشینها شد جای استراحت زائرین. زائر گل آقا بفرما.. ‎ "سید علی موسوی" پ.ن: ابتکار تولیت آستان قدس برای ساماندهی زوار ثامن الحجج
خلاصه کتاب پروتکل های یهود.pdf
12.27M
رهبر معظم انقلاب: از خواندن کتاب "پروتکل های دانشوران صهیون" غفلت نکنید. کتاب پروتکل های دانشوران صهیون، توسط گروه اتاق تحلیل خلاصه شده و در قالب یک فایل پی دی اف، تقدیم عزیزان می شود. لطفاً در حد توان این فایل را در گروه هایی که عضو هستید به اشتراک بگذارید. انتشارمطالب بدون ذکرمنبع هدیه به بقیه الله الاعظم ارواحنافداه بلامانع است
🔻 دستِ داوود بصائری (شهید سمت راست) را گرفتم و در دست رفیق دیگرمان اکبر قهرمانی گذاشتم؛ به اکبر هـم سفارش کردم مراقب داوود باشد.از نقطه ی رهایی باید عازم خط میشدیم؛ خداحافظی کردیم و از یکدیگر قول شفاعت گرفتیم. 🌷 صبح روز بعد، پاتک سنگین دشمن روی کانال ۱۱۲ آغاز شد. حجم آتش به قدری شدید بود که از گرمای انفجارهای مداوم در داخل کانال، احساس میکردیم پوست بدنمان دارد میسوزد و ریه هایمان داغ شده است. 🌹 زیر آن آتش باران شدید، ناگهان داوود و اکبر را دیدم که کنار هم به دیوار کانال تکیه داده بودند. با دیدن این دو بچه محل در آن وادی آتش و خون، کلی خوشحال شدم؛ آنها هم با دیدن من خیلی ذوق کردند. دستی برایشان تکان دادم که به یکباره گلوله ی توپ ۱۲۰ نزدیک آنها به زمین خورد. گرد و خاک که فرو نشست،دیدم سر داوود به روی شانه اکبر افتاده و همینطور کنار هم به شهادت رسیده اند. قلبم داشت از حرکت می ایستاد با حسرت نگاهشان کردم و در دل از خدا خواستم شفاعتشان را شامل حال من گرداند. 📚 زمینهای مسلح / گلعلی بابایی "روایتی از حمـاسـه والفـجر ۱" پیکر مطهرشان تا سال ۷۳ به همین شکل در منطقه فکه، زیارتگاه ملائکة الله بوده.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️زمان اغتشاشات مردم رو تحریک میکردن، الان که یه نفر بهشون میگه جوان‌های مردم رو قربانی نکنید، صداش را قطع میکنن و میگن ما؟ ما کی دعوت به اغتشاش کردیم؟؟؟
🔻کاهش فاصله طبقاتی در دولت سیزدهم 🔹گزارش جدید مرکز آمار نشان می‌دهد نسبت هزینه ۱۰ درصد ثروتمندترین بخش جامعه به ۱۰ درصد فقیرترین بخش جامعه، از ۱۳.۹۶ برابر در سال پایانی دولت روحانی به ۱۲.۸۶ برابر کاهش یافته که نشانگر کاهش شکاف طبقاتی در دولت سیزدهم است. 🔹در سال ١٤٠١ ضریب جینی خانوارهای کل کشور ٠,٣٨٧٧ است که در مقایسه با سال قبل ٠.٠٠٦١کاهش نشان میدهد. همچنین ضریب جینی خانوارهای شهری و روستایی به ترتیب ٠.٣٦٩٦ و ٠.٣٦٤٣ است که نسبت به سال قبل به ترتیب ٠.٠٠٦١ کاهش و ٠.٠٠٤٩ افزایش نشان میدهد. 🔹سهم بیست درصد کم‌هزینه‌ترین و پرهزینه‌ترین جمعیت به ترتیب ٦,٠١ و ٤٦.٢١ درصد است. 🔹نسبت ده، بیست و چهل درصد پرهزینه‌ترین به ده، بیست و چهل درصد کم هزینه‌ترین به ترتیب ١٢,٨٦، ٧.٦٩ و ٤.١٣ است. شاخص پالما به ١.٨٢ و شاخص تیل به ٠.٢٥٢٤ رسیده است. همچنین شاخص اتکینسون ٠.٢٢٤٤ است. 🔹سهم بیست درصد کم هزینه‌ترین و پرهزینه‌ترین جمعیت به ترتیب ٦,٥٩ و ٤٤.٩٠ درصد است.
🔹بیماری‌های ناشی از مصرف سوسیس و کالباس را بشناسید 🔻سرطان کلورکتال (انتهای روده بزرگ) 🔻بیماری قلبی 🔻بیماری کبدی 🔻بلوغ دیرهنگام 🔻فشارخون بالا و دیابت
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
توصیف حیرت‌انگیز حاج قاسم از شجاعت یک شهید ♨️ مالک اشتر در دنیای مدرن!! 🔰 برشی از سخنرانی به مناسبت دیدار رهبری با مردم سیستان و بلوچستان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
صحبت‌های دردناک افرادی که از تغییر جنسیتشون پشیمون هستن: 💭من فقط یه بچه بودم؛ چطور پزشک‌ها تونستن با تغییر جنسیت من موافقت کنن؟😔 برای بسیاری از ما ، درمان نجات‌بخشی نبود که به ما فروخته شد.😡 به این فکر می‌کنم که من با خودم چه کردم و چرا مردم با اون کنار اومدن؟😢
تعیین تکلیف ۱۷۰ هزار پرونده مسن و قدیمی در دو سال گذشته 🔹رئیس کل دادگستری استان تهران :«اطاله دادرسی» و «عدم تعیین تکلیف پرونده‌های معوق» از جمله عواملی هستند که سلامت مجموعه را در مخاطره قرار می‌دهند. 🔹 با تلاش و اراده همکاران نه تنها پرونده‌های وارده مورد رسیدگی قرار گرفت بلکه پرونده‌های معوق و مسن نیز تدریجا در مسیر رسیدگی و تعیین تکلیف قرار گرفتند.
🔹معاون وزیر راه: در صورت تمایل متقاضیان برای سکونت در جزیره بوموسی و هرمز، در این جزایر به متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن زمین واگذار می‌شود. 🔹شرط فرم (ج) برای این دسته از متقاضیان حذف می‌شود.
فرود اضطراری هواپیمای روسی در سیبری مقام‌های روسیه: 🔹یک فروند هواپیمای ایرباس «A۳۲۰» صبح امروز (سه‌شنبه) مجبور به فرود اضطراری در منطقه‌ای در سیبری شد. 🔹این هواپیما با ۱۶۷ سرنشین از «سوچی» در حاشیه دریای سیاه به مقصد شهر «امسک» حرکت کرده بود.
رشد اقتصادی اولویت نخست سازمان برنامه و بودجه کشور است رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور: 🔹با توجه به کم‌رشدی دهه گذشته، دولت موفق شده در دو سال گذشته، قدم‌های خوبی را برای افزایش رشد اقتصادی در کشور بر دارد که این سیاست همچنان ادامه خواهد یافت. 🔹 تثبیت اقتصادی و کنترل تورم نیز اهمیت زیادی برای دولت و سازمان برنامه و بودجه کشور دارد؛ اما از دو موضوع رشد اقتصادی و کنترل تورم، موضوع رشد اقتصادی حائز اهمیت بیشتری بوده و مسیر سخت‌تری نیز برای افزایش آن در پیش داریم. 🔹در موضوع کنترل تورم با توجه به سیاست کنترل نقدینگی و ترازنامه بانک‌ها، توفیقات خوبی در حال حاصل‌شدن است که استمرار آن نیاز به تداوم انضباط اقتصادی در کشور دارد.
بارش‌ها در ۲۵ استان منفی شد 🔹بررسی آمار بارش‌ها در کشور نشان می‌دهد در ۲۵ استان میزان بارش‌ نسبت به دوره بلندمدت منفی است. در استان تهران میزان بارش‌ها ۴۱.۱ درصد کاهش یافته است. 🔹بیشترین کاهش بارش با ۵۲.۵ درصد مربوط به استان‌ خراسان رضوی است. استان سمنان با کاهش ۴۶.۲ درصدی بارش‌ها پس از خراسان رضوی کم‌بارش‌ترین استان کشور بوده است. 🔹در استان‌های ساحلی دریای خزر یعنی گیلان، مازندران و گلستان میزان بارش‌ها به ترتیب ۲۰.۴ درصد، ۲۴.۳ و ۳۴.۸ درصد کاهش یافته است. 🔹در ۶ استان ایلام، بوشهر، خوزستان، کردستان، کهگیلویه و بویراحمد و یزد میزان بارش‌ها نسبت به دوره بلندمدت بیشتر بوده است.
پهلوگیری یک فروند کشتی حامل ۳۰ هزار تن پودر آلومینیوم در بندر شهید رجایی بندرعباس رئیس کل دادگستری هرمزگان: 🔹طی دو سال اخیر صد‌ها محموله بزرگ کالا‌های مهم و مورد نیاز کشور با رصد به موقع دستگاه قضایی در بنادر و گمرکات شناسایی و ترخیص شده‌اند.
۳۰ درصد بنگاه‌های املاک تهران مجوز ندارند نایب رئیس اتحادیه مشاوران املاک: 🔹امروز در ۲۰ منطقه شهری تهران با احتساب شمیران حدود ۱۲ هزار مشاور املاک داریم. 🔹اگر این عدد را در ۵ ضرب کنیم تعداد شاغلان در صنف مشاوران املاک به‌دست می‌آید که حدود ۶۰ هزار نفر هستند. البته ۳۰ درصد مشاوران املاک در تهران مجوز فعالیت ندارند. 🔹با اپلیکیشن «دیوار» عنادی نداریم اما باید واقعیت‌ها را به مردم بگوییم، دیوار به‌نوعی مرجع شده، اما آیا نباید اپلیکیشنی که مرجع شده ساماندهی شود؟
🔸 ممنوعیت حجاب در فرانسه بحران بی‌هویتی در ساختار سیاسی را آشکار کرد 🔹استاد دانشگاه یونان : ساختار سیاسی در فرانسه بیش از پیش دچار بحران هویتی شده و پاریس با ممنوعیت حجاب نمی تواند خود را به ثبات نزدیک کند.
دریافت ارز و سکه ترفند پزشکان زیرمیزی‌بگیر اداره نظارت بر موسسات درمانی وزارت بهداشت: 🔹چند منبع گزارش‌دهی برای اضافه‌دریافتی پزشکان از بیماران وجود دارد؛ یکی شکایات مردمی است که در سامانه تلفنی ۱۹۰ وزارت بهداشت ثبت می‌شود. 🔹برخی از شاکیان با مراجعه مستقیم به دفتر بازرسی و شکایات بیمارستان‌ها یا معاونت درمان دانشگاه‌های علوم پزشکی شکایات خود را مطرح می‌کنند. 🔹درخواست مستندات کاغذی، اثبات وقوع جرم را سخت می‌کند، برای مثال از بیمار درخواست وجه نقد، ارز، سکه بهار آزادی و واریز به حساب غیر دارند که این موضوع باعث می‌شود اثبات وقوع تخلفاتی مانند زیرمیزی و دریافت وجوه اضافه بسیار سخت باشد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
عصبانیت شدید شبکه‌های فارسی زبان از حضور پر شور مردم سیستان و بلوچستان در دیدار با رهبر انقلاب: این‌ها مردم سیستان نیستند/ این افراد جیره خوار و خائن هستند/ از جای دیگری آدم آوردند، اینها یک عده بدبخت هستند که با اتوبوس کولردار برای دیدار آورده شدند/ یک عده با ریش و سبیل، لباس مردم سیستان را پوشیدند!