eitaa logo
♦️تا ظهور مولا (عج)♦️
375 دنبال‌کننده
106.4هزار عکس
69.9هزار ویدیو
165 فایل
🤲🏻🌹کانال تحلیلی خبری ؛فقط در جهت ظهور و جهاد تبیین🌹🤲🏻
مشاهده در ایتا
دانلود
آیلار توی ۲۳ سالگی توسط براندازها به درجه دکتری رسید سال بعد هم همین موقع ان شاءالله تخصص و سال بعدش هم فوق تخصصش رو میگیره با براندازها در ۳ سال فوق تخصص بگیرید 🤡
🔸شارمهد مسئولیت حمله تروریستی حسینیه وصال شیراز را برعهده گرفت 🔹 جلسه دادرسی حقوقی جمشید شارمهد سرکرده گروهک تروریستی تندر به ریاست قاضی حسین زاده در شعبه ۵۵ دادگاه حقوقی ویژه روابط بین‌الملل تهران مجتمع قضائی شهید بهشتی برگزار شد.
🔸 امسال بیش از ۷۰۰ هزار گذرنامه زیارتی برای سهولت زیارت اربعین صادر شد. رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا می‌گوید این گذرنامه‌ها برای سفر به عراق تا پایان ماه صفر (۲۵ شهریور) معتبر است.
پروازهای فوق‌العاده هما برای مسیر تهران - مشهد سخنگوی ایران‌ایر: 🔹از امروز تا ۲۵ شهریورماه، ۹ پرواز فوق‌العاده برای مسیر تهران - مشهد در نظر گرفته شده است. 🔹هموطنان می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت هما نسبت به رزرو این پروازها در ایام پایانی ماه صفر بهره‌مند شوند.
وزیر صمت: آیین‌نامۀ واردات خودروهای کارکرده همان چیزی است که مجلس هم با آن موافق است 🔹احتمال دارد هفتۀ آینده یا در جلسۀ بعدی هیئت وزیران بررسی شود.
وزیر کشاورزی: با خرید بیش از ۱۰ میلیون تن گندم تاکنون، نان امسال کشور تامین شده و نیازی به واردات گندم نداریم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸پزشک رضا پهلوی: در سی تی اسکن های مهسا امینی ضربه ای وجود ندارد 🔹شهرام ماکویی پزشک مورد اعتماد رضا پهلوی که طبق اعتراف عناصر ضد انقلاب مثل ابراهیم زاده، سالیانه هزاران دلار به دفاتر رضا پهلوی کمک می کند به صورت صریح اعتراف کرد که در سی تی اسکن های مهسا امینی خبری از ضربه نیست 🔹این جماعت یک سال به مردم دروغ گفتند تا بتوانند ایران را نابود کنند
💠 8 اصلی که زنان باید رعایت کنند 🔺 از مردان دیگر نزد همسر خود تعریف نکنید. 🔺 در کلیه موارد معیشت از کلمه ما استفاده کنید نه من و نه تو. 🔺 در معاشرت با بستگان همسر خود بیش از حد معمول گرم نگیرید. 🔺 خود را مقابل همسرتان بیارایید و چهره اخمو و عبوس نداشته باشید. 🔺 اگر کمکی از طرف خانواده خود دریافت کردید، آن را دایما به رخ همسر خود نکشید. 🔺 همسر خود را مقابل بستگانش تحقیر نکنید و از تعریف و تمجید بستگان خود پیش وی خودداری کنید. 🔺 در صورت شاغل بودن، درآمد خود را مرتب بازگو نکنید که این درآمد را دارم و برای منزل این خرج را می کنم. 🔺 در مقابل همسر خود بعضی مواقع که حق به جانب شماست، ولی لجبازی و اصرار نکنید و مرد بودن وی را در نظر بگیرید
🔸️ تلاش روحانی برای تبرعه کردن خودش از کم کاری ها و خیانت در حق ملت ایران 🔹 چیزی که ما به یاد داریم اگر روحانی باز هم در منصب ریاست باقی مانده بود حتی ساختمان پاستور را هم به آمریکا هدیه کرده بود تا شاید بتواند برجام را حفظ کند 🔹 اگر این اتفاق نیافتاده نه به خاطر تدبیر دولت بی تدبیر روحانی بود که به خاطر قدرت رهبری و ارگانهای نظامی بود که دشمن نتوانست بیشتر از این از ما امتیاز بگیرد و هیچ تحویلمان بدهد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آخرین اخبار از متهمان پرونده سازمان منافقین سخنگوی قوه قضائیه: 🔹از ۱۰۵ متهم حقیقی و حقوقی پرونده سازمان منافقین برای معرفی وکیل به دادگاه معرفی شدند. ۱۰۴ نفر متهمان حقیقی و یک نفر متهم حقوقی است. 🔹متهمان یک ماه برای معرفی وکیل فرصت داشتند، اما هیچ کدام از این فرصت قانونی معرفی وکیل استفاده نکردند و وکیلی نیز معرفی نکردند. 🔹حضور وکیل بین‌المللی در دادگاه مورد نظر فاقد وجاهت بوده و منتفی است.
30.85M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یک میلیون برده جنسی، حاصل شعار زن، زندگی، آزادی آمریکا در کره جنوبی. آمریکایی ها از زمان جنگ جهانی دوم که وارد کره جنوبی شده اند، از این کشور بیرون نیامده اند. کره جنوبی از دهه ۱۹۶۰ در اطراف پایگاه های نظامی امریکا، کمپ هایی موسوم به خانه های آسایش را ایجاد کرد تا برای رفاه حال امریکایی ها خدمات جنسی بدهد، تعداد زنان روسپی در این کمپ ها به یک میلیون نفر رسیده است.
وزیر خارجه عراق فردا به تهران می‌آید فواد حسین: 🔹فردا به تهران می‌روم، ما به توافق امنیتی با ایران پایبند هستیم. 🔹قانون اساسی عراق اجازه نمی‌دهد که هیچ طرفی از داخل خاک این کشور حمله‌ای علیه همسایگان انجام دهد. 🔹اقدامات لازم برای دور کردن مجموعه‌های معارض(تروریست‌های تجزیه‌طلب) از مرزهای ایران و عراق را اتخاذ کردیم.
سخنگوی وزارت صمت: سایپا عمدا خودروی شاهین را به مردم تحویل نمی‌دهد 🔹این اقدام که با انگیزۀ تغییر قیمت در آینده صورت گرفته می‌تواند موجب بی‌ثباتی بازار شود. قیمت شاهین دستی تغییری ندارد. مردم گروگان خودروساز نیستند. نهادهای مسئول ورود کنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
خاندوزی: کارت‌به‌کارت عاملی برای فرار مالیاتی نیست! ▪️در کنترل نقدینگی از هدف‌گذاری جلوتریم سخنگوی اقتصادی دولت: 🔹درباره جلوگیری از فرار مالیاتی صنف به صنف و بخش به بخش که توسط سازمان مالیاتی منتشر شده نشان می‌دهد دولت بسایر فراتر از گذشته عمل کرده است. 🔹به جهت اینکه تمامی حساب‌ها توسط بانک مرکزی یکپارچه شده کارت به کارت عاملی برای فرار مالیاتی نیست و تمامی حساب‌ها برای مالیات بررسی می‌شوند. 🔹هیچ زمانی در تاریخ مدیریت نقدینگی کشور، دولت تا این میزان قادر به کنترل نقدینگی نبوده است و عملکرد خروجی ماهانه کاهش نقدینگی کشور، بهترین شاهد این مدعاست. 🔹دولت نه تنها هدف‌گذاری خود در بسته ۱۴۰۲ را روی نقدینگی ۲۵ درصد قرار داده است بلکه در عمل در ۵ ماهه اول از هدف خود جلوتر بوده است.
سازمان زندان‌ها: ادعای نرگس محمدی صحت ندارد 🔹روز گذشته در حساب اینستاگرامی منتسب به نرگس محمدی با انتشار مطلبی ادعا شده است این فرد در محل بهداری زندان مورد ضرب‌وشتم قرار گرفته است که این موضوع به سوژه‌ی جدید رسانه‌های معاند تبدیل شد. 🔹روابط عمومی سازمان زندان‌ها هرگونه ادعایی از سوی نرگس محمدی مبنی بر ایراد ضرب و شتم در مورد این فرد را تکذیب و اعلام کرده این ادعاها به هیچ وجه صحت ندارد.
ترافیک فوق سنگین در آزادراه تهران - شمال ▪️کندوان یکطرفه شد 🔹رئیس پلیس راه البرز: ترافیکی در خط جنوبی آزادراه تهران - شمال محدوده تونل های ۱۶، ۱۷و ۱۸ و انتهای تونل البرز فوق سنگین است. 🔹فرمانده پلیس راه کندوان: به علت حجم‌ سنگین ترافیک خودروها، این محور دقایق پیش از سمت شمال به جنوب از ۲ راهی بالای طویر مرزن‌آباد یکطرفه شد.
🔴پرداخت تسهیلات ۵۰۰ میلیون تومانی به زوجین روستایی دهه شصتی 🔹خزعلی، معاون رئیس جمهور:در روستاها ممکن است با تجرد قطعی دهه شصتی‌ها مواجه باشیم.تجرد در روستا بیش از شهر است. 🔹یکی از دلایل تجرد قطعی در روستاها، مهاجرت پسران به شهر است. ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات به زوجین روستایی دهه شصتی می‌دهیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸 از نسخه پیچی برای اغتشاشات در ایران تا متواری شدن به آمریکا از ترس جان! 🔹پروپاگاندای رسانه‌ای مدیران اینترنشنال علیه ایران در شبکه استرالیایی 🔹در پاسخ به علی اصغر رمضان پور که اینچنین از ترس و کابوس خود می‌گوید باید گفت: 🔹شما در شبکه‌ جنگ طلبتان دستور به قتل، خون‌ریزی و براندازی در ایران می‌دهید اما کارمندانتان اینگونه با وحشت از لندن فراری می‌شوند و خودتان تحت حافظت و امنیت پلیس قرار دارید.
📣 تمهیدات ویژه بازگشایی مدارس در نشست مسئولان استان تهران 🔺️ضرورت روان سازی ترافیک و رایگان شدن ناوگان حمل و نقل عمومی برای دانش آموزان و دانشجویان در مهرماه از مهمترین مصوبات نشست مسئولان شهر تهران در استانداری در آستانه بازگشایی مدارس بود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سخنگوی قوه قضاییه: مهدی یراحی به اتهام تشویش اذهان عمومی و ساخت و انتشار فیلم‌هایی برخلاف عفت عمومی در زندان است.