eitaa logo
♦️تا ظهور مولا (عج)♦️
375 دنبال‌کننده
106.4هزار عکس
69.9هزار ویدیو
165 فایل
🤲🏻🌹کانال تحلیلی خبری ؛فقط در جهت ظهور و جهاد تبیین🌹🤲🏻
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
علت کاهش سرعت اینترنت در نیمه‌شب از زبان وزیر ارتباطات 🔹درحال توسعه شبکهٔ هستهٔ مخابراتی کشور هستیم. برخی مناطق به‌دلیل ارتقای شبکه حدود ساعت ۱ الی ۲ شب کاهش سرعت خواهند داشت. 🔹کاهش کیفیت اینترنت از قبل به اپراتورها اطلاع‌رسانی شده بود.
نادری، عضو هیات رئیسه مجلس: جلسه رای اعتماد وزیر پیشنهادی ورزش ۲۷ شهریور برگزار می‌شود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
جذابیت‌های بی خانمانی رو بگید شاید ما هم رفتیم بی‌خانمان شدیم!!!🥴 📝 پاورقی
♨️🛑 ‏هنوز ۱۴ کشور آفریقایی به فرانسه مالیات استعمار پرداخت میکنند! ♨️ 🛑 ‏در سال ۲۰۲۲! به همین فرانسوی‌های گوگولی که برای سوختن نوتردام یا حادثه بتکلان جلوی سفارتشون شمع روشن کردند!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ سوال ❓ اگر اکثر مردم حجاب را نخواهن چی میشه؟ آیا میشه حجاب را به رفراندم گذاشت؟ 🎙 استاد محمدی شاهرودی
معاون وزیر ارتباطات: اپراتور‌ها و شرکت زیرساخت در حال ارتقای ظرفیت شبکه ارتباطی هستند 🔹مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: افزایش میزان رضایتمندی کاربران اینترنت برای ما یک اصل به شمار می‌رود و اپراتور‌ها و شرکت ارتباطات زیرساخت در این راستا در حال ارتقای ظرفیت شبکه ارتباطی هستند و این شرکت در روز‌های گذشته نیز ارتقاء و جایگزینی تجهیزات را در ساعات کم ترافیک شبانه روز (down time) آغاز کرده است. 🔹جعفرپور با تاکید بر اینکه افزایش میزان رضایتمندی کاربران اینترنت برای ما یک اصل به شمار می‌رود، تصریح کرد: در وزارت ارتباطات، شبانه‌روزی تلاش می‌کنیم تا اینترنت را با بهترین کیفیت برای مردم فراهم کنیم. 🔹معاون وزیر ارتباطات با اشاره به اینکه اپراتور‌ها و شرکت ارتباطات زیرساخت در این راستا در حال ارتقای ظرفیت شبکه ارتباطی هستند، خاطرنشان کرد: در روز‌های گذشته نیز شرکت ارتباطات زیرساخت ارتقاء و جایگزینی تجهیزات را در ساعات کم ترافیک شبانه روز (down time) آغاز کرده است.
نقش سرویس‌های صوت‌وتصویر فراگیر در صنعت بازی‌های رایانه‌ای 🔹مرکز تحقیقات بازی‌های دیجیتال (دایرک) بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در تازه‌ترین گزارش پژوهشی خود با مطالعه موردی شرکت نتفلیکس به موضوع ارتباط سامانه‌های ویدئو به درخواست یا همان VOD‌ها و بازارپردازی بازی‌های دیجیتال پرداخته است. 🔹در گزارش بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای که با عنوان ارتباط سامانه‌های «ویدئو به درخواست» (VOD) و بازارپردازی بازی‌های دیجیتال گردآوری و منتشر شده، به نقش شرکت‌های رسانه‌­ای به ویژه سرویس­‌های «ویدئو به درخواست» و رقابت آن‌ها برای ایجاد سرگرمی‌ها و تعاملات اجتماعی جدید برای کاربران اشاره شده است. 🔹به نظر می‌رسد ورود سامانه­‌های «ویدئو به درخواست» به حوزه بازی و همچنین بازارپردازی در راستا فروش بیشتر فیلم‌­های تولید شده، آغاز راه جدیدی برای مصرف بازی‌های دیجیتال است. 🔹سرویس‌های «ویدئو به درخواست» می‌دانند که فیلم‌ها و نمایش‌های محبوب و شناخته شده به جاذبه‌های اصلی برای جذب مخاطب و در نتیجه گسترش سهم بازار آن‌ها تبدیل می­‌شود.
توسعه حسگرهای فیبر نوری در شرکت‌های دانش‌بنیان 🔹گروهی از مهندسان فعال در حوزه اپتیک، سنسور‌های مبتنی بر فیبر نوری را به تولید رساندند. این سنسور‌ها علاوه بر پایش خطوط ریلی و انتقال انرژی قادر به کنترل تردد در مرز‌ها هستند به گونه‌ای که موقعیت فرد را بر روی نقشه به تصویر می‌کشد. 🔹سید محمد حسین ملکی مدیر پروژه یکی از شرکت‌های دانش بنیان در این خصوص توضیح داد: این پروژه با هدف بومی سازی یکی از جدیدترین و به‌روزترین تکنولوژی‌های دنیا یعنی "توسعه سنسور فیبر نوری" انجام شده است. 🔹ملکی با بیان اینکه این سنسور‌های فیبر نوری دارای کاربرد‌های وسیعی هستند، اظهار کرد: یکی از کاربرد‌های این سنسور در مرز‌ها است. پایش خطوط لوله انتقال انرژی و همچنین خطوط برق و راه آهن با این سنسور قابل انجام است؛ چرا که این سنسور‌ها قادر به پایش خرابی‌های قطار‌ها و ریل و همچنین میزان سرعت قطار‌ها هستند. 🔹وی اضافه کرد: این فناوری همچنین بسیار گرانقیمت است و سنسوری که در این شرکت به تولید رسیده است بین ۲۰۰ هزار تا ۳۰۰ هزار دلار قیمت دارد و محصول تولیدی ما نصب نمونه خارجی قیمت دارد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺اجرای طرح امنیت اجتماعی پلیس در جزیره کیش؛ شهریور ۱۴۰۲ در دما بالا و رطوب زیاد هوا 🔺توقیف خودروها و موتورسیکلت های شارژی (کشف حجاب) 🔺 هم تذکر لسانی و هم برخورد قانونی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💥تعجب یه گردشگر استرالیایی از واگن مخصوص زنان در ژاپن و جواب دندان شکن یه ژاپنی به این گردشگر 💥پ.ن: بعد بعضی از روشنفکران دم آزادی میزنن...
کانال تلگرامی تاجزاده که دائم فعال است مصاحبه مفصلی از وی در درون زندان کار کرده است.ما باید با کدام گزاره استفهام کنیم؟ -افتخار کنیم آزادی بیان در زندان هم هست و تعمدا اجازه داده شده؟ -چرا زندان بی در و پیکر است؟فرقش با بیرون چیست؟ -اصلا چرا ایشان زندان است؟ نقض غرض نیست؟ ✍ دکتر گنجی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اگر براندازان بپرسید سند قتلِ آیلار حقی چیه؟! یک خط هم نمی‌تونن دلیل بنویسند! این دختر سند رذالت شما زن زندگی آزادی هاست نه جمهوری اسلامی! چرا؟! الان می‌گم! 🔹این دوربین مداربسته‌ی برج شهران و اعترافات دوست پسرِ این خانمه! راننده ساعت ۱۹:۰۶ این دختر رو درحالت مستی جلوی برج پیاده و رهاش می‌کنه! دختر دستش رو به دیوار می‌گیره و تلوتلو حرکت می‌کنه تا اینکه به گودبرداری پشتِ برج سقوط می‌کنه و تمام! 🔹این سندِ ماست! شما که مدعی قتل هستید، سندتون چیه؟!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
‏بخشی از سریال Utopia که تولیدش متوقف شد ! از هر فیلم ترسناکی ترسناکتر بود😐 واقعا طرز بیان چه قدرتی داره یکی از مهمترین ابزار دشمن برای نظم نوین جهانی، کنترل جمعیت هست. فیلم و دیالوگ رو حتما ببینید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
اعمال دور جدید تحریم‌ها و اقدامات خصمانه استرالیا علیه ایران 🔺 دولت استرالیا در اقدامی خصمانه و ضدایرانی چهار فرد و دو نهاد مرتبط با ایران را تحریم کرد. 🔺 براساس ادعای دولت استرالیا، این تحریم‌ها شامل «سعید منتظرالمهدی»، سخنگوی نیروی انتظامی و «وحید مجید»، رئیس پلیس فتا صورت گرفته است. 🔺 همچنین «آمنه سادات ذبیح‌پور» و «علی رضوانی» نیز از فعالان و خبرنگاران صدا و سیما نیز در فهرست این تحریم‌ها قرار دارند.
مجلس بیمه کارگران ساختمانی را تعیین تکلیف کرد 🔹نمایندگان مجلس ایرادات شورای نگهبان به طرح دوفوریتی اصلاح ماده (۵) قانون بیمه اجتماعی کارگران ساختمانی را رفع کردند.
پلیس سوئد از فرد هتاک قرآن کریم بازجویی کرد 🔹خبرگزاری فرانسه: پلیس سوئد در راستای درخواست بغداد برای استرداد «سلوان مومیکا» فرد اهانت کننده به قرآن کریم به عراق، از وی بازجویی کرد. 🔹مومیکا در سخنانی در این باره گفت: عراق درخواست استرداد من را دارد تا بتوانم طبق قوانین شریعت در عراق محاکمه شوم، چراکه قرآن را در سوئد سوزاندم.
فرار مالیاتی در پوشش صندوق قرض الحسنه ▪️پرونده ۱۰۰ هزار میلیاردی روی میز بازرسی مالیاتی 🔹در پایان سال ۱۴۰۱ اداره کل مبارزه با فرار مالیاتی تهران، نسبت به بررسی و بازرسی از ۳ صندوق در استانهای تهران، کرمان و مازندران اقدام کرد. 🔹این صندوق‌ها با سرمایه‌ای معادل حدود ۱۰۰ هزار میلیارد تومان، با افتتاح حساب در بانک‌های مختلف اقدام به دریافت دستگاههای کارتخوان بانکی به نام صندوق می‌کردند. 🔹این در حالیست که صرفا در یکی از صندوق‌های قرض‌الحسنه ... در استان مازندران ۹۴۹ دستگاه کارتخوان در اختیار اشخاص حقیقی و حقوقی قرار گرفته است و تراکنش‌های بانکی آنها از سیستم بانک مرکزی و سامانه بتیس سازمان امور مالیاتی مخفی نگاه داشته شده بود. 🔹سازمان امور مالیاتی در راستای برخورد عملی با پدیده شوم فرار مالیاتی، ۱۳۷۵ شخص حقیقی و حقوقی با سپرده‌گذاری بالای ۱۰ میلیارد ریال را شناسایی کرد. 🔹این صندوق‌های قرض‌الحسنه ضمن عدم رعایت قوانین بانک مرکزی در اعطای تسهیلات به مردم، کمتر از ۲۰ درصد منابع جمع‌‌آوری شده را به امر قرض‌الحسنه اختصاص داده‌اند.
وزیر آموزش و پرورش: امسال بیش از ۱۰۰ مدرسهٔ کانکسی سیستان و بلوچستان را با مدارس جدید جایگزین کردیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
استقبال امیرعبداللهیان از وزیر خارجه عراق 🔹«فواد حسین» وزیر امور خارجه ظهر امروز مورد استقبال حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان قرار گرفت.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸خبرهای خوش امیرعبداللهیان از اجرای کامل موافقتنامه امنیتی بین ایران و عراق وزیر امورخارجه در نشست خبری با همتای عراقی: 🔹با برادرم آقای فواد حسین درباره اجرای کامل موافقتنامه امنیتی فی مابین، گفت‌وگوهای مهمی داشتیم. 🔹جمهوری اسلامی ایران نسبت به تامین امنیت ملی کشور جدی است. 🔹اطلاعات خوبی در ارتباط با خارج کردن گروه‌های تروریستی از مناطق نزدیک به مرزهای ایران تبادل شد. 🔹این گروه‌های تروریستی به عمق خاک عراق در منطقه اقلیم کردستان عراق منتقل شده‌اند و تلاش برای خلع سلاح کردن آنان و اجرای کامل بندهای موافقتنامه امنیتی بین دو کشور در حال انجام است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حمله سردبیر ارشد BBC به اپوزیسیون حسین باستانی: 🔹اپوزیسیون از فرصت تاریخی مهسا نتوانست استفاده کند؛ اکنون آن‌ها در نقطه عقب‌تر از گذشته قرار دارند! 🔹اپوزیسیون خیال کرد براندازی در ایران ساده‌ است و کار را تمام شده فرض کرده بود!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آتش‌سوزی مجدد شهرک صنعتی یزد 🔹واحد صنعتی آتش‌گرفته در شب گذشته در شهرک صنعتی یزد، دقایقی پیش مجدد آتش گرفت.
درخواست اشد مجازات برای متهم تعرض به سفارت آذربایجان دادستان تهران: 🔹روند رسیدگی به اتهام فرد تعرض کننده به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران با سرعت و دقت کافی از سوی دستگاه قضایی پیگیری شده است. 🔹با تکمیل تحقیقات قضایی در دادسرای جنایی تهران، برای متهم این پرونده، با عناوین اتهامی مباشرت در قتل عمدی احدی از اتباع آذربایجان با استفاده از سلاح گرم در داخل سفارت، خرید، حمل و نگهداری سلاح و مهمات غیرمجازشامل یک قبضه کلاشنیکف و یک قبضه سلاح کمری و اخلال در نظم عمومی تقاضای اشد مجازات شده است. 🔹در خصوص سایر اتهامات از جمله تخریب و ایراد جرح عمدی به سه نفر از پرسنل سفارت که از اتباع جمهوری آذربایجان هستند، پرونده تا تکمیل مدارک از سوی شکات مفتوح می‌باشد. 🔹علی رغم فضا سازی‌های گسترده‌ای که پیرامون این پرونده از سوی عناصر مغرض با هدف مخدوش‌سازی روابط دو کشور ایران و اذربایجان صورت پذیرفت، پس از شکایت اولیاء دم در محاکم داخلی، پرونده با همکاری نزدیک دستگاه‌های قضایی دو کشور مورد رسیدگی قرار گرفت و به مرحله صدور کیفر خواست رسید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
امیرعبداللهیان: فرصت‌ دادن به تروریست‌ها به‌ضرر امنیت‌مان است وزیر امور خارجه: 🔹ایران نسبت به تأمین امنیت ملی کشور جدی است و خرسندیم مقامات عالی‌رتبه دولت عراق هم امروز اطلاعات خوبی را در خصوص خارج‌کردن گروه‌های تروریستی از مناطق نزدیک به مرزهای ایران دادند. 🔹حتی یک ساعت فرصت‌دادن به تروریست‌ها به‌ضرر امنیت عراق، ایران،‌ منطقه و اقلیم کردستان عراق است. این لکه سیاه تروریستی باید هر‌چه سریع‌تر از صفحه سفید و پرافتخار روابط ایران و عراق زدوده شود.