eitaa logo
♦️تا ظهور مولا (عج)♦️
375 دنبال‌کننده
106.2هزار عکس
69.8هزار ویدیو
165 فایل
🤲🏻🌹کانال تحلیلی خبری ؛فقط در جهت ظهور و جهاد تبیین🌹🤲🏻
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴وزارت بهداشت فلسطین: در اثر حملات وحشیانه جنگنده‌های رژیم صهیونسیتی 413 شهید شامل 78 کودک و 41 زن و 2300 مجروح شدند
🔴واکنش حماس به اعزام ناو هواپیمابر آمریکا حماس: هراسی از اعزام ناو هواپیمابر آمریکا به منطقه نداریم و دولت آمریکا باید عواقب و پیامدهای چنین اقدامی را درک کند.
اندیشکده شورای روابط خارجی: خطر جنگ ۲ یا ۳ جبهه‌ اسرائیل را تهدید می‌کند 🔹«بروس هافمن» تحلیلگر ارشد اندیشکده آمریکایی «شورای روابط خارجی» روز یکشنبه در تحلیلی در زمینه توان موشکی حزب‌الله لبنان نوشت: «در سال ۲۰۰۶ حزب‌الله زرادخانه‌ای از ۱۵ هزار موشک در اختیار داشت. امروزه ۱۰ برابر این عدد را داراست. خطر یک جنگ دو جبهه یا شاید سه جبهه در صورت بروز خشونت در کرانه باختری، اسرائیل را تهدید می‌کند.»
دونالد ‏ترامپ : تمامی هزینه های حمله حماس توسط بایدن پرداخت شده است.
🔴 عملیات طوفان الاقصی ضعف دشمن را برملا کرد 🔹دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین: املا مشخص شد که دشمن قابلیت شکست خوردن را دارد و حتی شکست را هم متحمل شد و از همان ساعات اولیه از راس شرارت جهانی آمریکا درخواست کمک کرد.
در تمام این سالها از اسرائیل کسی نپرسید چرا کودکان را آواره می کنی؟ کشتن به کنار
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ترفند جالب حماس برای منحرف کردن حملات هوایی صهیونیست‌ها 🔺آنچه ملاحظه می‌فرمایید، برگزاری مراسم چهارشنبه سوری در غزه نیست! 🔹این ترفند مردم غزه و نیروهای مقاومت برای منحرف کردن حملات هوایی و موشک‌های دشمن صهیونیستی است. 🔸در این بین روحیه مردم و نیروهای مقاومت هم بالا رفته و استرس و فشار روحی زنان و کودکان (ناشی از صدای انفجار موشک‌ها و بمب‌های صهیونیست‌ها) تبدیل به شادی می‌شود.
🏐 ست پنجم هم به ضرر ما تمام شد/ پایان تلخ یک تورنمنت تلخ 🔹ایران 2️⃣ - 3⃣ کوبا 🇮🇷 20 | 25 | 25 | 13 | 9 🇨🇺 25 | 23 | 23 | 25 | 15 🔹تیم ملی والیبال ایران در آخرین دیدار خود در رقابت‌های انتخابی المپیک ۲-۳ مغلوب کوبا شد و به کار خود در ریو پایان داد.
اعتراف ناتالی پورتمن به آسیب‌های جدی که بعد از نمایش چهره جنسی‌اش در هالیوود دیده
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فرا انسانیت در حال پیشرفت 📱 مدیر عامل نوکیا توضیح می دهد که گوشی های هوشمند دیگر تا سال 2030 مورد استفاده قرار نخواهند گرفت و مستقیماً روی بدنه نصب می شوند. ✏️ خب، قبول داری با گوشیت یکی بشی؟ 🤖 انسان هایی که تبدیل به ربات میشن...!!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
رابرت کندی نامزد ریاست جمهوری آمریکا در سال ۲۰۲۴: واکسن عامل اصلی اتیسم است و دلیل آن وجود تیومرسال(جیوه ) درون واکسن هاست ایشان در این مصاحبه از تحقیقات درون سازمانیCDC صحبت میکنند که در یک جلسه محرمانه مطرح شده و در آن جلسه به عوارض واکسن ها اذعان شده و دولت نتایج این تحقیقات را سری اعلام کرده و قرار شده این تحقیقات بین مردم منتشر نشود اسناد محرمانه فایزر و دولتی تأیید می کنند که واکسیناسیون کووید باعث ایجاد ADE، BAED و ایدز می شود. اسنادی که طبقه حاکم سعی می کند مخفی نگه دارد تأیید می کند که ADE (افزایش وابسته به آنتی بادی)، VAED (تقویت بیماری مرتبط با واکسن) و AIDS (سندرم نقص ایمنی اکتسابی) پیامدهای رایج پس از تزریق کووید-19 هستند. این بیماری ها اغلب چند ماه پس از واکسیناسیون ظاهر می شوند.
⚠️ از دختران شما جنازه هایشان را می‌خواهند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ویدئویی که غزاله شارمهد از پدرش،جمشیدِ شارمهد منتشر کرده است به ما نشان می‌دهد که یک تروریست لزوما شاخ و دُم ندارد: به گردش می‌رود،موسیقی می‌نوازد و مثلِ همه‌یِ انسان‌هایِ دیگر زندگی می‌کند با این تفاوت که در بزنگاه‌ها می‌تواند باعث و بانیِ کُشته شدنِ انسان‌هایِ بی‌دفاع بشود...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فیلم هجوم کماندوهای دریایی مقاومت به پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی
☑️🚨 | منابع عبری از وقوع یک حادثه امنیتی در مرزهای شمالی اسرائیل (مرز با لبنان) خبر میدهند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
☑️ سرایا القدس از پهپاد انتحاری صیاد رونمایی کرد 🚨 سرایا القدس ضمن رونمایی از پهپاد انتحاری صیاد اعلام کرد که نیروی هوایی با پهپادهای انتحاری صیاد اهداف دقیقی را در داخل سایت‌های نظامی حساس در نوار غزه هدف قرار می‌دهد.
🔴 آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان و مکزیک حضور شهروندان خود را در اسارت حماس اعلام کردند.
🔴واشنگتن پست: اسرائیل از واشنگتن خواست تا تبادل اطلاعات در مورد فعالیت های نظامی در جنوب لبنان را افزایش دهد.
🔴گزارش‌هایی از تیراندازی در مرز لبنان و فلسطین اشغالی
🚨سازمان رادیو و تلویزیون اسرائیل به نقل از منابع آمریکایی: حمله زمینی اسرائیل به غزه ظرف 24 تا 48 ساعت آینده آغاز خواهد شد.
📰 🔹 دوشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۲
🔺مالزی: علت اصلی تشدید تنش اخیر در غزه، اشغال طولانی مدت و هتک حرمت الاقصی است.‌‌
🔴هرولد ترنر : «پهپادهایی که اعضای حماس با آنها تانکهای مرکاوا را هدف گرفته‌اند از داخل اوکراین خریداری شده». 😂😁😜
🔴فرمانده سنتکام با صدور بیانیه ای اعلام کرد که آمریکا در کنار شرکای اسرائیلی و منطقه‌ای خود برای مقابله با تهدید هر طرفی که به دنبال گسترش درگیری است، محکم ایستاده است.