eitaa logo
♦️تا ظهور مولا (عج)♦️
375 دنبال‌کننده
106.3هزار عکس
69.9هزار ویدیو
165 فایل
🤲🏻🌹کانال تحلیلی خبری ؛فقط در جهت ظهور و جهاد تبیین🌹🤲🏻
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
قالیباف:دستیابی فرزندان ایران به توان بومی ساخت موشک‌های بالستیک فراصوت، دشمنان این آب و خاک را نا امید| امروز تهرانی مقدم های زیادی تمام فکر و ذکر و عملشان ایجاد ایران_قوی است رئیس مجلس در نطق پیش از دستور: 🔹دستیابی فرزندان ایران به توان بومی ساخت موشک‌های بالستیک فراصوت، دشمنان این آب و خاک را نا امید و دوستداران آن را خوشحال کرد. مانور پذیری بی سابقه، شکستن رکورد سرعت و توان عبور از تمامی سامانه‌های پدافند موشکی و قابلیت هدف قرار دادن آنها از ویژگی‌های برجسته دستاورد جدید دانشمندان جوان کشورمان است. 🔹امروز تهرانی مقدم های زیادی در هوافضای سپاه تمام فکر و ذکر و عملشان ایجاد ایران_قوی است. به تمامی آنها جهت دستیابی به این افتخار خداقوت می‌گویم.
🔺سرجنگی جداشونده موشک‌های ایرانی خود دارای موتور راکتی کوچک است! 🔹در مستند پخش شده از صداوسیما گفته شد سرجنگی موشک ذوالفقار پس از جدا شدن از موتور راکتی، خود نیز دارای پیشران کوچکی است که سرعت آنرا بیشتر می‌کند 🔹این ویژگی میتواند در گلایدرهای هایپرسونیک ایرانی نیز استفاده شود و کاهش سرعت پس از مانورهای درون جوی را جبران کرده تا توسط سامانه‌های پدافندی درون جوی با موشک های چابک مانند نسخه جدید موشک‌های پاتریوت و فلاخن داوود شکار نشود! قابلیتی که حتی در موشک کینژال نیز وجود ندارد!
38.95M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بخشی از مستند صداوسیما راجب ابداع بی‌نظیر و خلاقانه سردار شهید حسن‌ طهرانی مقدم در کارگذاری موتور در سرجنگی جدا شده
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
گنبد آهنین، چیزی شبیه اسباب‌بازی در مقابل موشک هایپرسونیک محمد شلتوکی (کارشناس حوزه نظامی و دفاعی): 🔹گنبد آهنین در مقابل موشک‌های هایپرسونیک به چیزی مثل اسباب بازی شبیه است. 🔹دفاع موشکی صهیونیست‌ها در مقابل موشک‌های حماس هم ناکارآمد بود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
زمین‌خواری ۲۰ هزار میلیاردی که ناکام ماند معاون املاک و حقوق سازمان ملی زمین و مسکن: 🔹امسال۳۱۴۱ گزارش از زمین‌خواری دریافت کردیم که حدود ۲۱۶۴ مورد تعرض بوده است؛ ۲۱۶۲ مورد رفع تعرض فوری انجام شده و ۲ مورد به مراجع قضایی جهت رسیدگی اعلام شد. 🔹میزان مساحت رفع تعرض فوری بالغ بر ۱۴۳۸ هکتار است که ارزش ریالی این پرونده‌ها بالغ بر ۲۰ هزار میلیارد تومان است. 🔹ایرانشهر در جنوب سیستان‌وبلوچستان ۳۲۰ مورد بلحاظ تعداد، خراسان‌رضوی ۴۹۱ هکتار به لحاظ مساحت بیشترین رفع تعرض انجام شده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️ تعیین جایزه ۱۰ هزار دلاری برای عمامه پرانی مسئولین حکومتی، ائمه جمعه و رئیس جمهور از سوی رسانه‌های وابسته به جریان شیرازی❗️ 🔴 گویا طرفداران صادق شیرازی که مدتیست عنوان ولی فقیه را به او داده‌اند، سودای آینده‌ی بدون جمهوری اسلامی را در سر دارند!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
[استوری علی کریمی] توهین به زنان توسط ملاصدرا از زبان صادق شیرازی ✅ پاسخ حجت‌الاسلام دکتر را بشنوید
🔴شراره دولت آبادی (بازیگر) هم کشف حجاب کرد.
نظر کارشناس ترکیه‌ای درباره انفجار استانبول 🔹«آدم ناملی» کارشناس ترکیه‌ای در گفتگو با خبرگزاری تسنیم: این رویداد شبیه اتفاقات دیاربکر و آنکارا در سال ۲۰۱۵ است که نزدیک به انتخابات رخ داد و باعث کشته شدن بیش از ۱۱۰ نفر شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴حساب توئیتری سپاه پاسداران: خبری در راه است 🚨سپاه پاسداران با انتشار ویدیو فوق به نقل از رهبر انقلاب نوشت : ‏چطور میشود یک دولتی که بر یک ملّت مسلمان، بر یک کشور اسلامی حکومت میکند، بشود عامل دست دشمنان اسلام، عامل دست آمریکا، گاو شیرده آمریکا؟ حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) 🔸حساب توئیتری سپاه در توئیت خود از دو هشتگ معنادار و استفاده کرده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ کی جرأت می‌کنه در مترو حجاب را تبلیغ کنه؟! ✅ واقعاً آفرین بر این ابتکار ✅این برسونید به دست کسانی که فکر می کنند کار تمومه.... ✅برسونید دست کسایی که میترسن امر به معروف کنند ✅ برسونید دست کسایی می ترسند با حجاب به مدرسه،دانشگاه برن
🔴 منابع خبرى اعلام كردند كه تعداد ٤ نفر از مجروحان انفجار تروريستى ، عراقى هستند.
✅توئیت جالب داریوش ارجمند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺 به خیال خودش مثلا میخواست جو بده به براندازا که دست به اسلحه بشن، سوتی داد گفت ۲،۳ هزار بیشتر نیستید که می‌خواید براندازی کنید😂😂😂
استاندارد دوگانه سلبریتی‌ ایرانی مهاجر در ترکیه 🔸واسه بازی با روان مردم ایران و عصبی کردن اونها از هیچ بیشرفی کوتاهی نمیکنه. اما بعد از حادثه تروریستی در ترکیه به مخاطبین مهاجرش میگه به هیچ وجه فیلم و مطلبی از این اتفاق به اشتراک نگذارند چون دولت ترکیه چوب تو آستینشون میکنه.
⭕️ میدونید safe haven baby box چیه...؟ 🔹 این نماد زن زندگی آزادگی در آمریکاست 🔹 جعبه هایی که مردم بچه های به دنیا اومده‌ی ناخواسته‌شونو بجای سطل آشغال توی اون بذارن بلکه تلف نشه
⭕وزیر دارایی پاکستان گفت که ایالات متحده نمی تواند پاکستان را از خرید نفت روسیه باز دارد. وی همچنین تایید کرد که این کشور در ماه های آینده گام های مهمی در خصوص خرید نفت از روسیه خواهد برداشت.