eitaa logo
♦️تا ظهور مولا (عج)♦️
375 دنبال‌کننده
106.4هزار عکس
69.9هزار ویدیو
165 فایل
🤲🏻🌹کانال تحلیلی خبری ؛فقط در جهت ظهور و جهاد تبیین🌹🤲🏻
مشاهده در ایتا
دانلود
رویترز: مقامات آمریکایی تأیید می‌کنند که حزب‌الله مجموعه‌ای شگفت‌انگیز از تسلیحات، از جمله موشک‌های ضد کشتی ساخته است.
🚨گزارش جدید از تیراندازی مجدد در مجاورت منطقه ایتامار در شرق نابلس ✍فعالیت جبهه کرانه باختری با سخنرانی شیخ صالح العاروری بیشتر خواهد شد
🛑انفجارهای شدید در نزدیکی پایگاه متجاوزین آمریکایی در میدان نفتی العمر در دیرالزور
🔺با شنیده شدن صدای آژیر خطر در داخل پایگاه اشغالگران آمریکایی، انفجارهای مهیب شهر دیرالزور را لرزاند.
🚨گزارش های اولیه حاکی از حملات تروریست های آمریکایی به دیرالزور است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸 «ما اعراب را به خاطر اینکه ما را مجبور به کشتن فرزندانشان کردند، نخواهیم بخشید» 🔹 گیدئون لوی، روزنامه نگار اسرائیلی، این جمله را به نقل از گلدا مایر نخست وزیر سابق اسرائیل می گوید تا یکی از ویژگی هایی که اسرائیل را از سایر اشغالگران تاریخ متمایز می کند توصیف کند.
🔥 مقاومت اسلامی عراق پایگاه آمریکایی العمر در سوریه را هدف قرار داده و صدای انفجارهایی در این پایگاه به گوش رسیده است
🛑 حمله تلافی‌جویانه آمریکا به شرق سوریه| انتقام از نانوایی! ▪️ الجزیره| وزیر جنگ ایالات‌متحده اعلام کرد که در پاسخ به حملات ضدآمریکایی، دو جنگنده اف15 مخازن سلاح نیروهای وابسته به سپاه پاسداران را در شرق دیرالزور هدف قرار دادند. ▪️ المیادین| منابع محلی از اصابت بمب‌های آمریکایی به زمین‌های خالی و یک نانوایی خبر می‌دهند.
🛑هم اکنون درگیری بین رزمندگان مقاومت و نیروهای اشغالگر در حومه اردوگاه جنین
🛑 رسانه‌های سوری خبر دادند: به فاصله چند دقیقه از اعلام پنتاگون مبنی بر حمله هوایی آمریکا به دیرالزور، سایت آمریکایی کونیکو در همان حوالی هدف حملات ترکیبیِ راکتی - پهپادی قرار گرفت.
☑️🚨 | رسانه‌های سوری خبر دادند: به فاصله چند دقیقه از اعلام پنتاگون مبنی بر حمله هوایی آمریکا به دیرالزور، سایت آمریکایی کونیکو در همان حوالی هدف حملات ترکیبیِ راکتی - پهپادی قرار گرفت.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
واکنش مردم فلسطین پس از دیدن تصویر شهید حاج قاسم سلیمانی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
‏کاش یک جلد کتاب «برخیز و او تو بکش» (تاریخچه ترورهای سازمان یافته اسراییل) اثر رونن برگمن اسراییلی را به زیبا کلام هدیه می‌دادیم تا با تاریخچه ترورهای دانشمندان هسته‌ای سوریه، عراقی و مصر آشنا شود
ایشان هنرپیشه و سلبریتی آمریکایی خانم سوزان ساراندون هستند... اگر سلبریتی ایرانی شرف و وجدان ندارد بخاطر حرامخواری مفرط از بیت المال، جیب مردم و یا عشق به ویزای آمریکایی است. در مواردی هم ناشی از دلارهای کثیف و جوایز صهیونیستی است که به حلقومشان فرو ریخته شده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اینجا دیسکویی در پاریس و لندن و نیویورک و.... نیست، اینجا در قلب پایتخت جمهوری اسلامی فستیوال موسیقی در اسلامشهر تهران!!! خسته نباشید. خدا قوت ویژه به مسئولان دولت جمهوری اسلامی ایران خسته نباشید و دست مریزاد ویژه به فرماندهان فراجا خسته نباشید و تشکر ویژه از عزیزان دلسوز قوه قضاییه خسته نباشید به نمایندگان مجلس که با تعلل در تصویب طرح عفاف و حجاب کمک شایانی کردند.😠
🔷 آقای قوه قضاییه القا ناامنی، جرمش از ناامنی بیشتر هست.😠 یه سلبریتی کذاب و بی‌شرم، برای جلب توجه دروغی را منتشر و پلیس هم رسما اعلام کرد صحبتهای این فرد کذب هست. بعد از اون یه عده سابریتی دوزاری، شروع کردن به دامن زدن به این ناامنی و مظلوم‌نمایی با انتشار اراجیف .😠 💥 اگر جلوی ابن اراذل رو نگیرید هر روز داستان جدیدی رو منتشر و با روح و روان مردم بازی میکنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
قابل توجه سلبریتی‌های بی‌وجود ایرانی حمایت از مردم روی فرش قرمز جشنواره فیلم رم! "آنتونیو دی متئو"، بازیگر ایتالیایی، بنری با عنوان «قتل عام در غزه را متوقف کنید» در جشنواره بین‌المللی فیلم رم، به عنوان حمایت خود از مردم فلسطين به نمایش گذاشت. مقایسه کنید با وضعیت سلبریتی‌های ایرانی، که از ترس باطل شدن گرین‌کارتشون، هیچ تحرکی ندارند!😠
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📣 آقای ظریف! مواضع بزدلانه و خائنانه خودتان را بنام مردم ایران سند نزنید! ✔مردم ایران نه زیر بار ظلم می‌روند و نه می‌توانند ظلم به دیگری را تحمل کنند! ✔مردم ایران قهرمانند و قهرمان‌های خود را هم دوست می‌دارند! ✔مردم ایران سر اصول و ارزش‌های خودشان تا پای جان می‌ایستند! ✔هنوز که هنوز است مردم ایران پادشاهان ضعیف و خائن گذشته خود را نبخشیده‌اند و بر آنها لعنت میفرستند و به نیکی و با احترام از پادشاهان بزرگ و مقتدر و کشورگشای خود یاد می‌کنند 😠مردم ایران، مردمی از زیر بوته درآمده نیستند! روزگاری این مردم بر نیمی از دنیا حکومت می‌کردند و هنوز هم همان را می‌خواهند! 😠اگر شماها مردم ایران را بسمت بی‌تفاوتی و بی‌غیرتی سوق ندهید، مردم ایران هم اسرائیل را نابود می‌کنند و هم کدخدای شما را..! یک زمانی با این مواضع ذلیلانه خود خون به جگر کردید، و امروز هم می‌خواهید تن این شهید بزرگ راه آزادی قدس را در گور بلرزانید!؟ 😠به کوری چشم شما و دیگر بُزدلان و خائنان و تماشاگران، به وعده حق خداوند متعال، ما قدس شریف را آزاد و شر غده سرطانی را از سر مردم منطقه و جهان کم خواهیم کرد و در این راه هر هزینه ای هم باشد متحمل خواهیم شد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴آقای غلامرضا جمشیدی رئیس دانشکده علوم‌اجتماعی دانشگاه تهران درود بر تو و خداوند نسل با غیرت هایی چون تو را زیاد کند. 🔹محیط دانشگاه را به فاحشه خانه تبدیل کرده اند. در گوشه و کنار دانشگاه رسما عملیات جنسی می کنند و وسائل پیشگیری را همان جا رها می کنند. صحن دانشگاه که باید محل دانش اندوزی و پژوهش باشد به محله های ردلایت شهرهای شهره اروپایی بیشتر شبیه شده. 🔸این وضع باید یک جایی پایان یابد. اگر انتظامات دانشگاه‌ها عرضه ندارند، اساتید و دانشجویان با غیرت هنوز زنده اند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻سؤال استاد رحیم‌پور ازغدی از کشیش مسیحی: چرا به مردم خودتان نمی‌گویید شراب و برهنگی و... در دین مسیح هم حرام است؟!
30.71M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔹مقاومت فلسطین تصاویر حیرت انگیزی منتشر کرد وشاهد از غیب رسید 🔹سخنگوی گردان‌های عزالدین قسام دقایقی پیش در صفحه تلویزیون ظاهر شد و روایتی از نبردها در طول روزهای گذشته با دشمن صهیونیستی ارائه کرد. وی با بیان اینکه بیش از۱۳۶ تانک و نفربر دشمن هدف قرار گرفته، در مورد مبادله اسرا و راهکار آن نیز مواردی را گفت اما در مورد تلفات وارد شده به صهیونیست‌ها و اینکه گفتیم مقاومت تصاویر بسیاری از انهدام زره‌پوش‌های صهیونیست‌ها در اختیار دارد که بر اساس سیاست خاص منتشر خواهد کرد، ویدئویی منتشر شد که بسیار بسیار جالب است. نبرد از فاصله صفر و انهدام یکی پس از دیگر زره‌پوش‌های ارتش کودک‌کش مانند تانک‌های مرکاوا و نفربرهای نمر را شاهد هستیم...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اصلا نگران نباشین، خونسردی خودتونو حفظ کنین، چیزی نیست که، فقط یه دختره با این وضعیت ترک موتور نشسته و داره تو خیابونای کشور اسلامی جولان میده. خونسردی خودتونو حفظ کنین، مسئولین هم مشغول پاسکاری لایحه عفاف و حجاب هستن! قوه قضائیه میگه پلیس اقدام کنه، پلیس میگه دستور ندارم، دولت میگه مجلس قانون بده مجلس میگه شورای نگهبان تایید کنه ، شورا میگه مصوبه ایراد داره و ... خلاصه خونسردی خودتونو حفظ کنین و بذارین بعضی دیوثا آسوده بخوابن!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
☑️انفجار بمب قوی در مسیر نظامیان اسرائیلی در جنین 🔹بمبی قوی در مسیر نظامیان و خودروی زرهی صهیونیست‌ها در میدان شهر جنین منفجر شد. 🔹رزمندگان فلسطینی برای مقابله و زمین‌گیر کردن خودروی زرهی نظامیان صهیونیست از بمب‌های دست ساز استفاده می‌کنند.
27.56M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
"خودرو" ‼️ شاهکار خودروسازی در ایران...! ⁉️ آیا می‌توان به صنعت امیدوار بود؟! ⁉️ برنامه دولت سیزدهم برای خودروسازی چیست؟!