eitaa logo
♦️تا ظهور مولا (عج)♦️
375 دنبال‌کننده
106.4هزار عکس
69.9هزار ویدیو
165 فایل
🤲🏻🌹کانال تحلیلی خبری ؛فقط در جهت ظهور و جهاد تبیین🌹🤲🏻
مشاهده در ایتا
دانلود
27.56M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
"خودرو" ‼️ شاهکار خودروسازی در ایران...! ⁉️ آیا می‌توان به صنعت امیدوار بود؟! ⁉️ برنامه دولت سیزدهم برای خودروسازی چیست؟!
❣ 🌱عاقبت نور تو پهنای جهان می‌گیرد... 🌱جسم بی‌جان زمین از تو توان می‌گیرد... 🌱سال‌ها قلب من از دوریتان مرده ولی... 🌱خبری از تو بیاید ضربان می‌گیرد...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🛑پنتاگون: سرنگونی پهپاد آمریکا در یمن به شدت ما را نگران کرده است ▫️ در تلاشیم پیام صریحی به ایران، برای توقف حملات همپیمانانش به مواضع آمریکایی ارسال کنیم و توقع داریم ایران تصمیماتی برای جلوگیری از این اقدامات اتخاذ کند.
افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در تهران ☀️در غالب مناطق کشور جوی آرام و پایدار مستقر می‌باشد. ☀️در سواحل شمالی افزایش موقتی دما رخ خواهد داد. ☀️در شهر‌های تهران، کرج، اراک و اصفهان افزایش غلظت آلاینده‌های جوی پیش‌بینی می‌شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ورود رئیس‌جمهور به ازبکستان 🔹رئیس‌جمهور کشورمان برای حضور در شانزدهمین اجلاس سازمان همکاری‌های اقتصادی اکو لحظاتی پیش وارد تاشکند، پایتخت ازبکستان شد
🔻آمریکا: به دنبال برقراری ارتباط مستقیم با ایران برای تأکید بر مخالفت با تشدید تنش‌ها هستیم 🔹به گزارش سی‌ان‌ان، یک مقام ارشد دفاعی آمریکا گفت که کشورش اقدام‌هایی برای برقراری ارتباط مستقیم با ایران انجام داده است تا تأکید کند که به دنبال تشدید درگیری در خاورمیانه در میانه جنگ اسرائیل و حماس نیست. 🔹این مقام آمریکایی گفت: «با توجه به افزایش تنش‌های ناشی از درگیری‌های جاری اسرائیل و حماس، ما اقدامات بیشتری را برای برقراری ارتباط مستقیم با ایران، گروه‌های همسو با ایران در عراق، لبنان و شرکای منطقه‌ای خود انجام داده‌ایم» 🔹وی ادامه داد« «قصد داریم توضیح دهیم که اقدام‌های نظامی ما نشان‌دهنده تغییر رویکرد در قبال مناقشه اسرائیل و حماس نیست و هیچ قصدی برای تشدید درگیری در منطقه نداریم»/ ایلنا
﷽ 🗣غیبت کودک🔰 🔻برخی از مردم فکر می کنند غیبت بچه نابالغ ممیّز جایز است، در حالی که جایز نیست. ✅امام خمینی در استفتائات خود فرموده اند: غیبت بچه ممیّز جایز نیست. 📚استفتائات امام خمینی ج2 ص620 س14
🔸 تنها فایده نتانیاهو آشکار ساختن چهره رژیم صهیونیستی بود حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه کشورمان : تنها فايده نتانياهو اين بود كه پایه‌های رژیم جعلی اسراییل را متزلزل‌تر ساخت و چهره جنایتکار، خشن و متجاوز رژیم صهیونیستی را در قتل‌عام زنان و کودکان در غزه به روشنی و بدون روتوش به نمایش گذاشت.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📢 لحظات بسیار نفس گیر خنثی کردن بمب توسط افسران نخبه اوکراینی 😶😑
امیرعبداللهیان: آینده از آن فلسطین است 🔹وزیر امور خارجه:زمان برای تداوم جنایات تل‌آویو بسرعت رو به پایان است. 🔹تنها فايده نتانياهو اين بود كه پایه‌های رژیم جعلی اسراییل را متزلزل‌تر ساخت و چهره جنایتکار، خشن و متجاوز رژیم صهیونیستی را در قتل‌عام زنان و کودکان در غزه به روشنی و بدون روتوش به نمایش گذاشت. 🔹بی تردید آینده از آن فلسطین است.
🔴 زلزله ای به بزرگی 4.2 ریشتر در عمق 12 کیلومتری زمین سربیشه در استان خراسان‌جنوبی را لرزاند
‏نیکی هیلی: اگر حمایت ایران نبود، حماس، حزب‌الله و حوثی‌ها وجود نداشتند نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، در مناظره جمهوری‌خواهان: 🔹اگر حمایت ایران نبود، حماس، حزب‌الله و حوثی‌ها وجود نداشتند و شبه‌نظامیان در عراق و سوریه به نیروهای آمریکایی حمله نمی‌کردند. 🔹‌آمریکا نباید در جنگ کنونی به اسرائیل امر و نهی کند. این آمریکاست که به اسرائیل نیاز دارد. تنها کاری که آمریکا باید بکند این است که از اسرائیل برای نابود کردن حماس حمایت کند. 🔹‌چین با خرید نفت از ایران و روسیه با خرید پهپاد از این کشور، در حال حمایت مالی از جمهوری اسلامی هستند. 🔹‌باید از موضع قدرت با ایران برخورد کرد. اگر یک بار برای همیشه مشت محکمی به آنها بزنیم، عقب می‌کشند. 🔹با این حال، دولت بایدن در تلاش است به توافق هسته‌ای برگردد و به ایران شش میلیارد دلار پول می‌دهد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ارتش رژیم صهیونیستی از تعلیق ناگهانی عملیات زمینی خود در غزه، بدون ارائه هیچ توضیحی در این خصوص خبر داد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
خوی وحشیگری کارشناس صهیونیست‌ و سخنان غیر انسانی وی، داد مجری بی‌بی‌سی را هم درآورد؛ کشته شدن ۱۰هزار فلسطینی آمار کمی است! تحلیلگر صهیونیست با وقاحت تمام می‌گوید ۱۰هزار کشته فلسطینی تعداد زیادی نیست چرا که اسرائیل در هر حمله ۱.۴ نفر را کشته است!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تحلیلگر صهیونیستی بی‌بی‌سی فارسی: نتانیاهو باعث تضعیف اسرائیل شده، او باید دُمش را روی کولش بگذارد و برود!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📣 قتل کودکان در غزه را متوقف کنید 🔺لحظه ورود یک تماشاگر فوتبال به زمین بازی با پرچم فلسطین در مسابقات فوتبال لیگ قهرمانی اروپا روی پرچم نوشته شده است: "قتل کودکان در غزه را متوقف کنید، بیاید با یکدیگر متحد شویم"
واشنگتن: درگیری در اوکراین به احیای صنایع داخلی آمریکا کمک می‌کند جیمز اوبرایان، دستیار وزیر خارجه آمریکا: 🔹نبرد بر سر اوکراین به ما این امکان را می‌دهد که پایگاه صنعتی خود را دوباره تقویت کنیم. 🔸بر اساس اسناد کاخ سفید، درخواست برای سال مالی ۲۰۲۴ پیشنهاد اختصاص بیش از ۶۱.۴ میلیارد دلار برای اوکراین و بیش از ۱۴.۳ میلیارد دلار برای رژیم صهیونیستی است.
پایگاه آمریکا در سوریه با ۶ موشک هدف قرار گرفت 🔹یک منبع میدانی سوری به المیادین گفت که در واکنش به تجاوز به مناطقی در شرق دیرالزور، پایگاه نفتی العمر در شرق دیرالزور با ۶ موشک هدف قرار گرفته است. 🔹به گفته این منبع، این سومین حمله در نوع خود طی یک ساعت به شمار می‌رود.
🔸️ تامین شکر در بازار با قیمت کیلویی ۲۸ هزار تومان 🔹️ سید محمد جعفری سرپرست معاونت توسعه بازرگانی: تخصیص سهمیه ۲۲۵ تن مرحله اول شکر فله مصرف خانوار به قیمت مصوب برای فروش به مصرف کننده، به ازای هر کیلوگرم ۲۸ هزار تومان است و حداکثر سهمیه خرید برای هر نفر به میزان سه کیلوگرم است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اظهارات وقیحانه کارشناس شبکه ۱۲ اسرائیل به دشمنی و کشتار مردم بی دفاع غزه 🔺 هیچ فرد بی‌گناهی در غزه وجود ندارد، آنجا دو و نیم میلیون تروریست حضور دارد.
واکنش ایران به بیانیه گروه هفت ▪️به ننگ حمایت از کودک‌کُشی در غزه پایان دهید سخنگوی وزارت خارجه: 🔹از آغازین روز بحران جاری غزه، جمهوری اسلامی ایران تلاش‌های بدون وقفه‌ای را در جهت توقف حملات نظامی رژیم متجاوز صهیونیستی به غزه و حفظ جان شهروندان و ساکنان بی‌دفاع آن آغاز نموده که همچنان ادامه دارد. 🔹غصب سرزمین ملت فلسطین، کشتارهای دسته‌جمعی و نسل‌کُشی ساکنان و صاحبان فلسطین و دهها و صدها اقدام ناقض حقوق بشر و حقوق بین‌الملل، تنها بخشی از جنایاتی است که رژیم اشغالگر قدس در حق مردم مظلوم فلسطین مرتکب گردیده و همچنان ادامه دارد. 🔹آنچه که از نشست وزرای خارجه گروه ۷ در توکیو انتظار می‌رفت، عمل به مسئولیت بین‌المللی خود از جمله محکومیت اقدامات ناقض حقوق بشر و حقوق بین‌الملل رژیم صهیونیستی در غزه، قطع حمایت از جنایات جنگی و نسل‌کُشی در غزه و تلاش برای خاتمه فوری و بدون قید و شرط حملات نظامی و رفع محاصره غزه و دسترسی آزاد شهروندان و ساکنان آن به کمک‌های بشردوستانه بین‌المللی بود. 🔹حقوق بشر در نظام جمهوری اسلامی ایران و قانون اساسی و دیگر قوانین داخلی آن از جایگاه والای دینی، اخلاقی و انسانی برخوردار بوده و دولت‌هایی که ایران را به رعایت حقوق بشر توصیه می‌کنند، بهتر است مروری بر سوابق سیاه حقوق بشری خود کرده و همچنین به ننگ حمایت از کودک‌کُشی، جنایت جنگی و نسل‌کُشی رژیم صهیونیستی در غزه پایان دهند.
دیدار روسای جمهور ایران و ازبکستان 🔹دکتر رئیسی: توسعه تعاملات سیاسی و اقتصادی با کشورهای اسلامی، همسایه و همسو از اولویت‌های اصلی سیاست خارجی ایران است. 🔹 رئیس جمهور ازبکستان بر ضرورت تقویت مناسبات و همکاری‌ها میان دو کشور تاکید کرد. 🔹رئیس جمهور توسعه تعاملات سیاسی و اقتصادی با کشورهای اسلامی، همسایه و همسو را از اولویت‌های اصلی سیاست خارجی جمهوری اسلامی عنوان کرد و با اشاره به اهمیت جایگاه سازمان‌های منطقه‌ای در زمینه‌سازی برای تسهیل روابط با کشورهای همسو، بهره‌گیری از ظرفیت این سازمان‌ها را در تقویت مناسبات و تعاملات ایران و ازبکستان مورد تاکید قرار داد.
سی ان ان: آمریکا به ایران اطلاع داده است که قصد تشدید درگیری در خاورمیانه را ندارد