eitaa logo
♦️تا ظهور مولا (عج)♦️
375 دنبال‌کننده
106.3هزار عکس
69.9هزار ویدیو
165 فایل
🤲🏻🌹کانال تحلیلی خبری ؛فقط در جهت ظهور و جهاد تبیین🌹🤲🏻
مشاهده در ایتا
دانلود
خودزنی سربازان رژیم صهیونیستی 🔹سم پارکر، سیاستمدار جمهوری‌خواه آمریکا: اغلب کشته‌های اسرائیل در هفتم اکتبر سربازان بودند. از بقیه، بسیاری--اگر نگوییم اکثر آن‌ها، توسط خود ارتش در تیراندازی متقابل کشته شدند.
🔴از زمان شروع سیل الاقصی، 52 حمله به پایگاه‌های نظامی آمریکا در سوریه و عراق از طریق هواپیماهای بدون سرنشین و موشک...
🚨هم اکنون حملات پهپاد های مقاومت به شمال فلسطین اشغالی از جنوب لبنان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 پایگاه نظامیان اشغالگر تروریست آمریکایی در میدان نفتی العمر دیرالزور سوریه مورد حمله پهپادی مقاومت عراق قرار گرفت. 😂
🔺یک روز پس از حملات دقیق ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به رژیم صهیونیستی، آمریکا که چپ و راست در حال تهدید یمنی‌ها مبنی بر شروع مجدد جنگ بود، باز هم دست به دامن مسقط شد تا به صنعا بگوید "ما به دنبال جنگ نیستیم و در حال تلاش برای توقف جنگ در غزه هستیم". 🔹 صنعا در پاسخ نیز هرگونه توقف عملیات را منوط به توقف جنگ، ورود فوری کمک‌ها و بازگشایی رفح دانست. حقیقت این است که اتاق عملیات آمریکایی - صهیونیستی با علم به درگیری شمال، شرق و غرب سرزمین‌های اشغالی، به دنبال ثبات در جنوب هستند. 🔸در واقع آنها با همپوشانی پدافند عربستان - اردن - دریای سرخ به دنبال پوشش ضلع جنوبی هستند. هر چند حملات یمن در سکوت خبری ادامه داشته، اما هدف قرار دادن ایلات از مبدا سوریه و عراق نشان می‌دهد محور نیز به لزوم ایجاد ناامنی در جنوب، جایی که شهرک‌نشینان آواره حضور دارند، پی برده است. 🔹اکنون گروهی در آمریکا به دنبال افزودن مجدد انصارالله در لیست تروریسم هستند تا زمینه برای پاسخگویی نظامی به یمنی‌ها فراهم شود و این در حالی است که موشک‌ها و پهپادهای یمنی بر روی بانک اهداف خاص خود قفل‌ کرده‌اند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ کارشناسان اسرائیلی: 📍ایرانی‌ها با حملات موشکی ما را آزمایش و واکنش های ما را بررسی کرده و عملکرد سامانه‌های دفاعی‌مان را یاد می‌گیرند...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴ویدیوی جدید حزب‌الله از حمله به تجمع نظامیان صهیونیست
⭕حزب الله: در حالی که دشمن اسرائیلی در حال تقویت سایت المالکیه بود، آن را با سلاح های مناسب مورد هدف قرار دادیم.
✅ هنر جنگ در لبنان 🔹 در جبهه لبنان، مقاومت از شنبه هفته گذشته تاکنون با سلاح و تاکتیک جدید وارد میدان شده، به حملات خود عمق و عرض بیشتری داده، همچنین آمادگی علنی خود برای ورود گسترده را به رخ دشمن کشیده است. 🔻 در این بین چهار نکته مهم وجود دارد: ۱. مقاومت عامدانه به دنبال فرسایش نیست؛ اینها ضربات خاص برای مشغول نگه‌داشتن دشمن با تاکتیک و سلاح و مکان و گروه جدید است. ۲. یکی از اهداف، تجدیدنظر آمریکا در منشا حضور خود و نهایتا اخراج آمریکا از منطقه است. این پاسخی به تهدید انتقال اتاق جنگ به بیروت است. ۳. یکی از شروط سیدحسن نصرالله برای کیفیت نبرد در شمال، وضعیت غزه بود؛ در روزهای اخیر به دلیل تشدید فشار رژیم، مقداری از حجم حملات راکتی به سرزمین‌های اشغالی کاسته شده است(هر چند قطع نشده و ادامه دارد و بعضاً نقاطی هم هدف قرار می‌گیرد) اما حز‌ب‌الله و قسام در جنوب لبنان، این کاستی را به خوبی جبران کرده و به صورت ساعتی، مناطق شمالی را هدف حملات راکتی، پهپادی و جنگال خود قرار می‌دهند. ۴. تشدید گام به گام که در آخرین سخنرانی سید هم به آن اشاره شد، یک ویژگی مهم دارد و آن کنترل دشمن است؛ برای مثال در صورتی که حزب‌الله در آنِ واحد تمام قوای خود را وارد میدان کند، دشمن نیز چیزی برای از دست دادن نداشته، دست به حرکات جنون‌آمیز می‌زند اما وقتی از همه کارت‌ها رونمایی نشود، استفاده از هر کارت منوط به رفتار دشمن شده و ضرباتی وارد کنیم که رقیب نرمالایز شود اما همزمان تاثیرات ما نیز برآورده شود، یعنی هنر جنگ را پیاده کرده‌ایم. فقط در یک آمار، دشمن ۳۵۰ زخمی در جبهه شمالی داده که حال ۱۰۰ نفر وخیم است.
🔴ناو هواپیمابر آیزنهاور در ۳۰۰ کیلومتری سواحل ایران مستقر شد.
🔸رونمایی مقاومت اسلامی عراق از موشک هوشمند برای مقابله با رژیم صهیونیستی 🔹 مقاومت اسلامی عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد که در چارچوب پاسخ به جنایات اشغالگران صهیونیست به غزه که با مدیریت آمریکا ادامه دارد، مقاومت اسلامی عراق امروز سه شنبه برای اولین بار از ورود موشک هوشمند کوتاه برد «صارم» به صحنه عملیاتی پرده بر می‌دارد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ وقتی کانیه وست رپر مشهور آمریکایی، دلیل اینکه چرا سلبریتی‌ها در مورد ساکت هستند را بیان میکند! اما مجری تلاش میکنه که موضوع رو عوض کنه!😠
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ رابطه با شیطان و حامله شدن از او موضوع سریال جدید دیزنی برای کودکان 🔻 چندین سال است که شرکت دیزنی، شروع به وارد کردن موضوعات غیر اخلاقی در تولیدات خود کرده است. 🔻وجود مسائلی مانند همجنس‌بازی در داستان اسباب بازی، و یا تن فروشی در فیلم ترنینگ رد، باعث شده بسیاری از والدین مخالف پخش تولیدات این شرکت برای کودکان خود بشوند. 🔹 اما پروژه جدید شرکت دیزنی، پا را از تمامی خط قرمزها فراتر گذاشته است. 🔹این سریال جدید درباره دختری است یک روز با خود شیطان آشنا می شود، با او رابطه جنسی برقرار می کند و از او حامله می شود.
فعال رسانه‌ایِ انگلیسی برداشتش از سفر رئیسی به ریاض و استقبال گرم بن سلمان اینه وحدت شیعه و سنی به معنای یک قطب متحد مسلمان علیه اسرائیله و کارساز میشه. اونوقت دغدغه اصلاحطلبا از این سفر اینه که رئیسی کجا چفیه داره کجا نداره! رسما با یه مشت کودن طرفیم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سفیر امارات در رژیم‌صهیونیستی از خاخام بزرگ اسرائیلی در خواست می کند تا او‌را برکت دهد! چندی پیش نیز سفیر این کشور در سازمان ملل در جریان حملات جنایتکارانه اسرائیل علیه مردم غزه چنان به نفع رژیم صهیونیستی سخن گفته بود که دیپلمات افریقای جنوبی تصور کرده بود او سفیر اسرائیل است!
اونایی تاریخ خوندن میدونن بنی اسرائیل دو تا کار خوب بلدن ! کودک کشی و پیغمبر کشی...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اگه انسانیت داشته باشی نمیتونی ساکت بمونی حتی اگر پلیس لندن باشی.
پارسال یلدا رو تحریم کرده بودن؛ امسال قراره باشکوه تر جشن بگیرن. آقای جمهوری اسلامی ایران! من هوش و زرنگی تو رو می‌ستایم...✌️😀
ژاپن پسماندهای اتمی را وارد دریا می‌کند. ولی آمریکا وانمود به ندیدن می‌کند.
اتحادیه اروپا به ملک عبدالله پادشاه اردن یه پک ۹۶۳ میلیون یورویی داده که ۵۰۰ میلیون یوروش کمک بلاعوض، مفت و مجانیه! شما بخون رشوه برای پیروی از سیاست‌های سرکوبی در مقابل دانشجویان معترض و فلسطینی‌های آواره، که مبادا فشار سیاسی از طرف مردم اردن علیه اسرائیل شکل بگیره :)
حرف اسرائیلی‌ها به طور خلاصه: زمین‌‌های‌تان را اشغال و خانه‌های‌تان را تصاحب می‌کنیم. اگر کوچکترین مقاومتی نشان بدهید زن و بچه‌های‌تان را قتل عام می‌کنیم. آن ادا اطوار بین‌المللی درباره جنایت جنگی و کشتار غیرنظامیان و سلاح‌های غیرمتعارف هم قرار نیست شامل حال اسرائیل بشود.
https://www.aparat.com/v/griMb لطفا ویدئو کامل مستند پرچمدار را در آپارات مشاهده بفرمایید. به دلیل حجم بالای این مستند در ایتا متاسفانه لود نخواهد شد و تصمیم بر این گرفته شد در آپارات آپلود شود. https://www.aparat.com/v/griMb